Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fertility friend er en app hvis du kan skrive inn ulike symptomer, temperatur, resultat av EL-tester, når du har hatt sex osv og så analyserer den det du legger inn og gir deg en kalender hvor den viser fruktbare dager. En får også en graf over temperatur og en god oversikt på syklusen.

Annonse

Stilig, den må eg sjekke ut! :) Her har eg endo ikkje positiv EL-test og skjønner svært lite! Har veldig lang syklus og er no på dag 24 siden forrige mens. Men ikkje f*** om smilefjeset kjem! Hadde DEN digge runden i går då, lov til å håpe at sånt gir resultater. Rar i magen og kroppen generelt så håper EL er på vei :) Nåken som nærmer seg IKM og kan teste seg snart (for de som er tidlig i veko)? Eg er heilt i slutten (hvis ikkje syklusen er heilt på trynet då!) :)

Satser på at el er i dag. Jeg får ikke lagt inn akjser da sambo sover etter nattevakt og jeg skal på seinvakt. Han drar før jeg kommer hjem.. blææ.. Men vi hadde en runde i går, og jeg håper det holder :):D Hååper på tempstigning i morgen, sånn jeg kan nyte dpo dagene :P

Jeg har IKM 30 januar. Av erfaring begynner jeg å teste med billigtester 8 dpo. Er helt testegal.. Det blir dyrt i lengden, selv om jeg bruker strimler fra biligetester.no.. Har bestitl 100 eggløsningstester på ebay nå da.. 80 kr. Noen som har erfaring med tester fra ebay/kina ?  :hallo:

Jeg ikm 28. Får se hvor lenge jeg holder ut uten å teste. Har noen billigtester så da er det vanskelig å la vær.

Jentemamma: ja vi måler temperatur med et basaltegmometer. Måler hver morgen før en står opp. Dagen etter EL vil tempen stige.

Annonse

Kjekt med flere i gruppen

Jeg synes det murrer litt i magen innimellom!

Det murrer her også ☺Jeg er så spent og jeg hater denne ventetiden. Også er jeg så redd for å bli skuffet om det ikke klaffer nå. Ble gravid på første forsøk med begge barna mine og man kan ikke akkurat forvente slik flaks enda en gang, men man lager jo visse forventninger uansett :P Endret av Macncheese

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...