Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt fersk i dette, men forventet mens eller IKM som jeg tror det da er, er i uke 4. Jeg har ikke fått smilefjes på CB EL-test enda og begynner å bli bekymret. Hadde slim på toalettpapiret i dag og vondt i magen så håper EL er rett rundt hjørnet. Tenk om vi klarer å bli gravide denne mnd! :) Her er det jeg som håper og mannen er bare med på lasset (frodi han må) :) Vi prøver på nr. 3 :) Jeg er som sagt grønn på dette med EL-tester og det å kjenne etter tegn for EL da de to første kom på første forsøk uten å egentlig prøve så iherdig. Er derfor sååå redd for at vi denne gang ikke klarer det siden vi faktisk prøver. Prøver å ikke stresse og ta det som det kommer, men her er jeg på forum og har lært meg forkortelser jeg aldri trodde jeg kom til å lære meg :)

Annonse

Her fikk jeg el slim i går, men bare såvidt skyggestrek på el test. 

Men på morgenen i dag var det MASSE el slim, og knall positiv el test. 

Da blir det sykehus i morgen for insiminering! 

Skulle egentlig hatt el til søndagen, så tidlig denne gangen.

Vel vel, føler meg som en snegle her jeg går å slimer :P 

Tatt bidronning gele i tillegg :)

Januar14 ja:) jeg gjenkjenner nicket ditt, så vi var sikkert i samme IKM gruppe noen ganger! Håper det klaffer nå i januar😅👌 Litt sterkere eltester i dag. Men langt fra positive. Lagt inn aksjer i dag også. Er så glad mannen stiller opp hver gang han får beskjed🙈😆

Lykke til i morgen keisermamma. Håper det blir positiv test snart jentemamma - forkortelsene syns jeg også var vanskelig i begynnelsen 🙈

Nå er EL-testene mine negativ men tempen er fortsatt lav så fertilytifriend-appen min sier at jeg fortsatt er fruktbar...

Orket ikke sex i går pga laaaang arbeidsdag. Får ta en runde til i kveld for sikkerhets skyld. Kanskje egget mitt ikke helt vil løsne. Kjenner også litt smerter nedi magen innimellom. Tenk så greit om en bare kunne se inn i magen og se hva som foregår inni der!!

Annonse

Januar14 ja:) jeg gjenkjenner nicket ditt, så vi var sikkert i samme IKM gruppe noen ganger! Håper det klaffer nå i januar Litt sterkere eltester i dag. Men langt fra positive. Lagt inn aksjer i dag også. Er så glad mannen stiller opp hver gang han får beskjed

Lykke til i morgen keisermamma. Håper det blir positiv test snart jentemamma - forkortelsene syns jeg også var vanskelig i begynnelsen

Tusen takk <3

I dag har temperaturen min steget så da skal vel EL ha vært i går... La inn en siste runde med aksjer i går for sikkerhets skyld. Så da er det vel bare å vente... Blæ! Hater ventetiden. Så hvis EL var i går så blir vel min ikm 29. Haha, det er søren meg akkurat samme dag som jeg fikk positiv test for to år siden 😂 Det er utrolig morsomt hvis jeg blir gravid denne måneden!

b3r61k.jpg

Jippi, endelig:) Hadde A1 eggløsningstester på det lokale apoteket! Knall positiv med en gang. Dette er etter 3 dager med elslim. Negativ test tidlig i går. Har tempet i 5 dager og den er lav. Så kanskje en stigning de neste dagene. Håper det! :) skal i selskap i kveld, så i morgen vil nok tempen stige uansett pga alkohol..

Må sjekke når jeg ble gravid sist i januar sokkedyret 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...