Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Herregud jeg er helt uvel. Barnet på 4 hadde slått mannen gjentatte ganger i ansiktet i går. Hardt og ikke stoppet når han fikk beskjed. Mannen mente han såvidt var borti kinnet til barnet for å få barnet til å slutte. Beskrev det som han la hånden inntil. Barnet hadde blitt satt ut og lei seg. Jeg vet ikke om jeg tror han?? Tenk om han klapset hardere? Han fortalte det til meg selv i dag. Hva gjør jeg med dette??? Det er ikke greit for meg i det hele tatt. Han skal ikke gjøre noe som kan væte i nærheten av å slå en gang. Hva hadde dere gjort her? Anonymous poster hash: 2db97...446
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Ikke greit at mannen slår hvis det var det han gjorde! Men hva med barnet som slår gjentatte ganger, lær barnet at slikt ikke er akseptabelt. Håper virkelig ikke at det er greit for deg at barnet slår heller. Anonymous poster hash: f74da...d88
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Herregud jeg er helt uvel. Barnet på 4 hadde slått mannen gjentatte ganger i ansiktet i går. Hardt og ikke stoppet når han fikk beskjed. Mannen mente han såvidt var borti kinnet til barnet for å få barnet til å slutte. Beskrev det som han la hånden inntil. Barnet hadde blitt satt ut og lei seg. Jeg vet ikke om jeg tror han?? Tenk om han klapset hardere? Han fortalte det til meg selv i dag. Hva gjør jeg med dette??? Det er ikke greit for meg i det hele tatt. Han skal ikke gjøre noe som kan væte i nærheten av å slå en gang. Hva hadde dere gjort her? Anonymous poster hash: 2db97...446 Er det en grunn til at du ikke tror på mannen din da? Har han et temperament ? Anonymous poster hash: a59b7...3bb
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Ikke alle barn forteller sannheten og hvis du tviler på mannen din så hjelper det ihvertfall ikke. Dere som foreldre må alltid stå samlet, ikke la barnet splitte dere slik at barnet venter på du skal straffe faren. Anonymous poster hash: cd114...d2d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Ikke greit at mannen slår hvis det var det han gjorde! Men hva med barnet som slår gjentatte ganger, lær barnet at slikt ikke er akseptabelt. Håper virkelig ikke at det er greit for deg at barnet slår heller. Anonymous poster hash: f74da...d88 Nei selvfølgelig er ikke det greit. Men jeg beholder roen og sier rolig du skal ikke slå. Gir en konsekvens av det etterpå. Hva mer skal man gjøre. Anonymous poster hash: 2db97...446
Superdolly Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Min føse tanke var som anonym ...3bbskriver: Hva er grunnen til at du ikke tror på mannen din og det han sier? Jeg tenker for så vidt også at denne fireåringen må lære seg at dette er langt fra grei oppførsel, og når det ikke nytter å gi beskjed ville jeg fjernet ungen fysisk, ganske så kjapt.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 Ikke alle barn forteller sannheten og hvis du tviler på mannen din så hjelper det ihvertfall ikke. Dere som foreldre må alltid stå samlet, ikke la barnet splitte dere slik at barnet venter på du skal straffe faren. Anonymous poster hash: cd114...d2d Mannen fortalte dette til meg, ikke barnet. Anonymous poster hash: 2db97...446
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #8 Skrevet 30. desember 2015 Ikke alle barn forteller sannheten og hvis du tviler på mannen din så hjelper det ihvertfall ikke. Dere som foreldre må alltid stå samlet, ikke la barnet splitte dere slik at barnet venter på du skal straffe faren. Anonymous poster hash: cd114...d2d Mannen fortalte dette til meg, ikke barnet. Anonymous poster hash: 2db97...446 Da hadde jeg trodd på mannen min. Såfremt jeg virkelig ikke hadde en grunn til noe annet. Anonymous poster hash: 1168e...be3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Skrevet 30. desember 2015 Ikke greit at mannen slår hvis det var det han gjorde! Men hva med barnet som slår gjentatte ganger, lær barnet at slikt ikke er akseptabelt. Håper virkelig ikke at det er greit for deg at barnet slår heller. Anonymous poster hash: f74da...d88 At barnet slo er da HELT ubetydelig dersom far faktisk slo tilbake, og det er det det handler om her. HI, har du snakket med barnet om dette? Spurt hvordan han opplevde det? Dette hørtes skummelt ut for meg. Kan høres ut som at far var mer hardhendt enn han sier, men at han la det fram for deg slik før barnet sa det selv for at du skulle ta hans side. Og ingen av fireåringene jeg har møtt ville stoppet å slå om man "legger hånden inntil kinnet" deres, dette kan ha vært noe han sa fordi at barnet selv kan fortelle at hånda hans traff kinnet, men at far da kan bortforklare med at barnet overdriver. Sier ikke at det er sånn, kan være som far sier. Men ville nok snakket godt og lenge med fireåringen, og fulgt NØYE med fra nå av. Vold i hjemmet skal ikke skje. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 52b34...378
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #10 Skrevet 30. desember 2015 Ikke greit at mannen slår hvis det var det han gjorde! Men hva med barnet som slår gjentatte ganger, lær barnet at slikt ikke er akseptabelt. Håper virkelig ikke at det er greit for deg at barnet slår heller. Anonymous poster hash: f74da...d88 At barnet slo er da HELT ubetydelig dersom far faktisk slo tilbake, og det er det det handler om her. HI, har du snakket med barnet om dette? Spurt hvordan han opplevde det? Dette hørtes skummelt ut for meg. Kan høres ut som at far var mer hardhendt enn han sier, men at han la det fram for deg slik før barnet sa det selv for at du skulle ta hans side. Og ingen av fireåringene jeg har møtt ville stoppet å slå om man "legger hånden inntil kinnet" deres, dette kan ha vært noe han sa fordi at barnet selv kan fortelle at hånda hans traff kinnet, men at far da kan bortforklare med at barnet overdriver. Sier ikke at det er sånn, kan være som far sier. Men ville nok snakket godt og lenge med fireåringen, og fulgt NØYE med fra nå av. Vold i hjemmet skal ikke skje. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 52b34...378 Jeg mener uasnett at om han tok barnet på kinnet, hvorfor??? For å skremme?? Jeg tipper han har klasket svakt..hvis barnet sier han slo hardt går jeg Lett fra han og tar barnet med meg. For en ekkel situasjon. Hvordan skal jeg finne ut sannheten?! Han skulle aldri tatt på kinnet en gang!!! Anonymous poster hash: 2db97...446
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #11 Skrevet 30. desember 2015 Storm i et vannglass Anonymous poster hash: eadc3...0a9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #12 Skrevet 30. desember 2015 Den ungen kommer bare til å bli værre med slåingen om du skal gjøre han til ett offer Anonymous poster hash: 83aa2...a64
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #13 Skrevet 30. desember 2015 Storm i et vannglass Anonymous poster hash: eadc3...0a9 Hvordan hadde du reagerert da?! Hvorfor skal han klapse ungen på kinnet? Anonymous poster hash: 2db97...446
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #14 Skrevet 30. desember 2015 Den ungen kommer bare til å bli værre med slåingen om du skal gjøre han til ett offer Anonymous poster hash: 83aa2...a64 På hvilken måte gjør jeg han til et offer med å ta på alvor en slik hendelse? Skal jeg bare la det gå? Anonymous poster hash: 2db97...446
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #15 Skrevet 30. desember 2015 Storm i et vannglass Anonymous poster hash: eadc3...0a9 Hvordan hadde du reagerert da?! Hvorfor skal han klapse ungen på kinnet? Anonymous poster hash: 2db97...446 Nå er det vel uklart om mannen faktisk har slått eller ei. Mener ikke at det er greit å slå, og hadde vel snakket med mannen om episoden. Men det er uansett ikke snakk om grov vold/omsorgssvikt her, så noen stor sak synes jeg ikke det er verd å lage ut av det. Anonymous poster hash: eadc3...0a9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #16 Skrevet 30. desember 2015 Storm i et vannglass Anonymous poster hash: eadc3...0a9 Hvordan hadde du reagerert da?! Hvorfor skal han klapse ungen på kinnet? Anonymous poster hash: 2db97...446 Nå er det vel uklart om mannen faktisk har slått eller ei. Mener ikke at det er greit å slå, og hadde vel snakket med mannen om episoden. Men det er uansett ikke snakk om grov vold/omsorgssvikt her, så noen stor sak synes jeg ikke det er verd å lage ut av det. Anonymous poster hash: eadc3...0a9 I mine øyne er det omsorgssvikt om han har klasket henne på kinnet.hi Anonymous poster hash: 2db97...446
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #17 Skrevet 30. desember 2015 Storm i et vannglass Anonymous poster hash: eadc3...0a9 Hvordan hadde du reagerert da?! Hvorfor skal han klapse ungen på kinnet? Anonymous poster hash: 2db97...446 Nå er det vel uklart om mannen faktisk har slått eller ei. Mener ikke at det er greit å slå, og hadde vel snakket med mannen om episoden. Men det er uansett ikke snakk om grov vold/omsorgssvikt her, så noen stor sak synes jeg ikke det er verd å lage ut av det. Anonymous poster hash: eadc3...0a9 I mine øyne er det omsorgssvikt om han har klasket henne på kinnet.hi Anonymous poster hash: 2db97...446 Du får politianmelde han da Anonymous poster hash: 83aa2...a64
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #18 Skrevet 30. desember 2015 He he! Ungen slår mannen gjentatte ganger og nekter å slutte, og mannen reagerer med å "legge hånda på kinnet" til ungen... Ehhh, ja særlig... Den må du lenger ut på landet med! Anonymous poster hash: 8b4e5...2de
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #19 Skrevet 30. desember 2015 He he! Ungen slår mannen gjentatte ganger og nekter å slutte, og mannen reagerer med å "legge hånda på kinnet" til ungen... Ehhh, ja særlig... Den må du lenger ut på landet med! Anonymous poster hash: 8b4e5...2de Hva tenker du da? Anonymous poster hash: 2db97...446
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #20 Skrevet 30. desember 2015 Er denne ungen blå på kinnet eller redd sin far nå? Om ikke så la det ligge! Anonymous poster hash: 47b8c...e54
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #21 Skrevet 30. desember 2015 Er denne ungen blå på kinnet eller redd sin far nå? Om ikke så la det ligge! Anonymous poster hash: 47b8c...e54 Nei de er venner. Ikke redd. Heller motsatt. Trasser og står i. Men han forteller at pappa slo tilbake. Jeg er sint uansett. Hva sier jeg til far her? Anonymous poster hash: 2db97...446
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #22 Skrevet 30. desember 2015 Slapp av da.. Anonymous poster hash: 45390...7c8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #23 Skrevet 30. desember 2015 Herregud jeg er helt uvel. Barnet på 4 hadde slått mannen gjentatte ganger i ansiktet i går. Hardt og ikke stoppet når han fikk beskjed. Mannen mente han såvidt var borti kinnet til barnet for å få barnet til å slutte. Beskrev det som han la hånden inntil. Barnet hadde blitt satt ut og lei seg. Jeg vet ikke om jeg tror han?? Tenk om han klapset hardere? Han fortalte det til meg selv i dag. Hva gjør jeg med dette??? Det er ikke greit for meg i det hele tatt. Han skal ikke gjøre noe som kan væte i nærheten av å slå en gang. Hva hadde dere gjort her? Anonymous poster hash: 2db97...446 Synes du overdramatiserer HI. Ser ikke noen grunn til åå blåse opp den situasjonen. Så sant det ikke er flere situasjoner og andre hendelser du ikke nevner, som gir grunn til bekymring. Anonymous poster hash: 3cca4...75f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #24 Skrevet 30. desember 2015 He he! Ungen slår mannen gjentatte ganger og nekter å slutte, og mannen reagerer med å "legge hånda på kinnet" til ungen... Ehhh, ja særlig... Den må du lenger ut på landet med! Anonymous poster hash: 8b4e5...2de Hva tenker du da? Anonymous poster hash: 2db97...446 Jeg synes det høres helt usannsynlig ut. Er vel ingen som reagerer sånn i sinne som din mann påstår han har gjort? Jeg tenker at din mann må 1. Lære seg å være ærlig 2. Lære seg andre teknikker for å håndtere ungen. Feks holde ungen fast i stedet. Anonymous poster hash: 8b4e5...2de
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #25 Skrevet 30. desember 2015 Men dere kan lett ende opp med et bv på nakken om ungen sier dette i bhg eller til andre... Anonymous poster hash: 3d695...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå