Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #26 Skrevet 30. desember 2015 Neida, men fortsetter jeg å bo her med samboeren innebærer det at jeg kommer 30 min for seint hver morgen og må gå 30 min tidligere...vil tro det er en vesentlig detalj for arbeideidsgiver. HI Anonymous poster hash: 36885...8c8 Om det er sant, kan du jo ikke ta jobben uansett. Du er jo selv ansvarlig for å være på jobben til riktig tid. 5 timers fravær i uken er oppsigelsesgrunn. Anonymous poster hash: 75516...387 Det er jo akkurat det som er poenget mitt, at jeg må flytte om jeg får jobben, ergo samlivsbrudd er med I bildet.Det sier seg ikke selv foresten, i jobben jeg har nå får jeg telt kjøring dit og fra I arbeidsdagen. Anonymous poster hash: 36885...8c8 For å flytte så må det et samlivsbrudd til? I alle dager hvorfor må det det sånn rent generelt? Hvis du legger det frem slik så blir de nok ikke veldig imponert. Jeg ville nok fortalt at du vurdere jobben som så interessant, og ved et tilbud så kommer du og sin familie til å flytte nærmere jobben. Jeg driver mitt eget firma og du hadde nok ikke vært en god kandidat for meg hvis et mulig samlivsbrudd hadde litt debattert i en intervjurunde. Anonymous poster hash: 5849a...f43 Hvis du har lest alt jeg har skrevet så ser du at jeg mest sannsynlig kommer til å flytte fra han uansett men akkurat nå, I en deltidsstilling og med ansvar for små barn kan jeg ikke det. Om jeg skulle være så heldig å få denne jobben, som er 75 % fast så greier vi oss. Et samlivsbrudd vil nok ikke bety tårer og sykemelding for meg men endelig ta kontrollen på eget liv og få det godt igjen for min og barnas del. Men kommer ikke til å si noe om bruddet men må nesten di jeg vurderer å flytte om jeg får jobben. Anonymous poster hash: 36885...8c8 Vil du ha jobben eller ikke? Virker i grunnen ikke sånn... Anonymous poster hash: 09c22...c6e Hvorfor tror du det? Jeg flytter fra samboer til nytt sted for denne jobben.. Anonymous poster hash: 36885...8c8
Camelot Skrevet 30. desember 2015 #27 Skrevet 30. desember 2015 Neida, men fortsetter jeg å bo her med samboeren innebærer det at jeg kommer 30 min for seint hver morgen og må gå 30 min tidligere...vil tro det er en vesentlig detalj for arbeideidsgiver. HI Anonymous poster hash: 36885...8c8 Om det er sant, kan du jo ikke ta jobben uansett. Du er jo selv ansvarlig for å være på jobben til riktig tid. 5 timers fravær i uken er oppsigelsesgrunn. Anonymous poster hash: 75516...387 Det er jo akkurat det som er poenget mitt, at jeg må flytte om jeg får jobben, ergo samlivsbrudd er med I bildet.Det sier seg ikke selv foresten, i jobben jeg har nå får jeg telt kjøring dit og fra I arbeidsdagen. Anonymous poster hash: 36885...8c8 For å flytte så må det et samlivsbrudd til? I alle dager hvorfor må det det sånn rent generelt? Hvis du legger det frem slik så blir de nok ikke veldig imponert. Jeg ville nok fortalt at du vurdere jobben som så interessant, og ved et tilbud så kommer du og sin familie til å flytte nærmere jobben. Jeg driver mitt eget firma og du hadde nok ikke vært en god kandidat for meg hvis et mulig samlivsbrudd hadde litt debattert i en intervjurunde. Anonymous poster hash: 5849a...f43
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #28 Skrevet 30. desember 2015 Neida, men fortsetter jeg å bo her med samboeren innebærer det at jeg kommer 30 min for seint hver morgen og må gå 30 min tidligere...vil tro det er en vesentlig detalj for arbeideidsgiver. HI Anonymous poster hash: 36885...8c8 Om det er sant, kan du jo ikke ta jobben uansett. Du er jo selv ansvarlig for å være på jobben til riktig tid. 5 timers fravær i uken er oppsigelsesgrunn. Anonymous poster hash: 75516...387 Det er jo akkurat det som er poenget mitt, at jeg må flytte om jeg får jobben, ergo samlivsbrudd er med I bildet.Det sier seg ikke selv foresten, i jobben jeg har nå får jeg telt kjøring dit og fra I arbeidsdagen. Anonymous poster hash: 36885...8c8 For å flytte så må det et samlivsbrudd til? I alle dager hvorfor må det det sånn rent generelt? Hvis du legger det frem slik så blir de nok ikke veldig imponert. Jeg ville nok fortalt at du vurdere jobben som så interessant, og ved et tilbud så kommer du og sin familie til å flytte nærmere jobben. Jeg driver mitt eget firma og du hadde nok ikke vært en god kandidat for meg hvis et mulig samlivsbrudd hadde litt debattert i en intervjurunde. Anonymous poster hash: 5849a...f43 Hvis du har lest alt jeg har skrevet så ser du at jeg mest sannsynlig kommer til å flytte fra han uansett men akkurat nå, I en deltidsstilling og med ansvar for små barn kan jeg ikke det. Om jeg skulle være så heldig å få denne jobben, som er 75 % fast så greier vi oss. Et samlivsbrudd vil nok ikke bety tårer og sykemelding for meg men endelig ta kontrollen på eget liv og få det godt igjen for min og barnas del. Men kommer ikke til å si noe om bruddet men må nesten di jeg vurderer å flytte om jeg får jobben. Anonymous poster hash: 36885...8c8 Vil du ha jobben eller ikke? Virker i grunnen ikke sånn... Anonymous poster hash: 09c22...c6e Hvorfor tror du det? Jeg flytter fra samboer til nytt sted for denne jobben.. Anonymous poster hash: 36885...8c8 Virker ikke som du tar til deg rådene du får... Anonymous poster hash: 09c22...c6e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #29 Skrevet 30. desember 2015 Om jeg tar til meg rådene eller ikke sier vel ingenting om min interesse for jobben. Og joda, jeg har tatt til meg råd men muligens ikke det du kom med:) Anonymous poster hash: 36885...8c8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #30 Skrevet 30. desember 2015 Neida, men fortsetter jeg å bo her med samboeren innebærer det at jeg kommer 30 min for seint hver morgen og må gå 30 min tidligere...vil tro det er en vesentlig detalj for arbeideidsgiver. HI Anonymous poster hash: 36885...8c8 Om det er sant, kan du jo ikke ta jobben uansett. Du er jo selv ansvarlig for å være på jobben til riktig tid. 5 timers fravær i uken er oppsigelsesgrunn. Anonymous poster hash: 75516...387 Det er jo akkurat det som er poenget mitt, at jeg må flytte om jeg får jobben, ergo samlivsbrudd er med I bildet.Det sier seg ikke selv foresten, i jobben jeg har nå får jeg telt kjøring dit og fra I arbeidsdagen. Anonymous poster hash: 36885...8c8 For å flytte så må det et samlivsbrudd til? I alle dager hvorfor må det det sånn rent generelt? Hvis du legger det frem slik så blir de nok ikke veldig imponert. Jeg ville nok fortalt at du vurdere jobben som så interessant, og ved et tilbud så kommer du og sin familie til å flytte nærmere jobben. Jeg driver mitt eget firma og du hadde nok ikke vært en god kandidat for meg hvis et mulig samlivsbrudd hadde litt debattert i en intervjurunde. Anonymous poster hash: 5849a...f43 Hvis du har lest alt jeg har skrevet så ser du at jeg mest sannsynlig kommer til å flytte fra han uansett men akkurat nå, I en deltidsstilling og med ansvar for små barn kan jeg ikke det. Om jeg skulle være så heldig å få denne jobben, som er 75 % fast så greier vi oss. Et samlivsbrudd vil nok ikke bety tårer og sykemelding for meg men endelig ta kontrollen på eget liv og få det godt igjen for min og barnas del. Men kommer ikke til å si noe om bruddet men må nesten di jeg vurderer å flytte om jeg får jobben. Anonymous poster hash: 36885...8c8 Sier du det, så kommer du til å utkonkurere deg selv Anonymous poster hash: e29d2...bfa
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #31 Skrevet 30. desember 2015 Så mye rot for kanskje ingenting.. HVIS arbeidsgiver nevner reisevei så kan du svare at du vil flytte nærmere om du får jobben. Sier han/hun ingen ting om det så nevner ikke du evnt flytting heller. Samlivsbrudd tier du helt om. Anonymous poster hash: 61b0d...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå