Gå til innhold

Har jeg rett til å bli sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om samboeren min ble syk på nyttårsaften hadde jeg selvsagt avlyst mine planer og blitt hjemme sammen med ham. Hadde aldri hatt samvittighet til å la ham sitte syk og alene mens jeg koste meg på fest.

Anonymous poster hash: f950f...4df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal han ha en kjip kveld fordi at du er kvalm? Du endrer planer, han endrer ikke på sine så sent... Kalles bare god kompis det.

Anonymous poster hash: b80a1...a12

Skrevet

Dersom du er så syk at du ikke klarer deg selv, syns jeg han bør bli hjemme. Ellers, sett i lys av hva du ellers forteller, synes jeg han kan dra med god samvittighet. At det kanskje hadde vært koseligere for deg om han ble hjemme er en annen sak.

Skrevet

Så du hadde avlyst turen din om mannen ble syk og måtte være hjemme på nyttår? Eller om mannen ikke ble invitert i fest, ville du da avlyst hytteturen din så mannen din ikke skulle sitte alene?

Du er gravid, men det betyr vel ikke at mannen skal sitte ved siden av deg døgnet rundt?

Jeg er også gravid og kvalm. Nyttår skal jeg være alene hjemme. Jeg skal se film og mannen handler inn ulike ting til meg. Jeg orker kun ligge på sofaen med spybøtta ved siden av.

Mannen skal på fest, hvorfor skal han sitte hjemme full av energi og se når jeg spyr? Han kjører og har sagt at jeg bare kan ringe om jeg vil han skal komme hjem. Men han gleder seg til å treffe kompiser og venner som er hjemme i jula og være sosial.

Hvorfor syntes du det var greit å planlegge jentetur uten at du visste mannen hadde planer.

Jeg syns du skal beklage sytingen din til han og heller ønske han en hyggelig kveld. Avtal at han kommer hjem til et greit tidspunkt og ikke drikker så mye.

Er du så kvalm, så har dere vel vært inne mye de siste ukene, og humøret på mannen bedrer seg vel for å få være litt sosial, noe du og vil tjene på.

Anonymous poster hash: 7459e...f70

Skrevet

Så du hadde avlyst turen din om mannen ble syk og måtte være hjemme på nyttår? Eller om mannen ikke ble invitert i fest, ville du da avlyst hytteturen din så mannen din ikke skulle sitte alene?

Du er gravid, men det betyr vel ikke at mannen skal sitte ved siden av deg døgnet rundt?

Jeg er også gravid og kvalm. Nyttår skal jeg være alene hjemme. Jeg skal se film og mannen handler inn ulike ting til meg. Jeg orker kun ligge på sofaen med spybøtta ved siden av.

Mannen skal på fest, hvorfor skal han sitte hjemme full av energi og se når jeg spyr? Han kjører og har sagt at jeg bare kan ringe om jeg vil han skal komme hjem. Men han gleder seg til å treffe kompiser og venner som er hjemme i jula og være sosial.

Hvorfor syntes du det var greit å planlegge jentetur uten at du visste mannen hadde planer.

Jeg syns du skal beklage sytingen din til han og heller ønske han en hyggelig kveld. Avtal at han kommer hjem til et greit tidspunkt og ikke drikker så mye.

Er du så kvalm, så har dere vel vært inne mye de siste ukene, og humøret på mannen bedrer seg vel for å få være litt sosial, noe du og vil tjene på.

Signerer denne!

Anonymous poster hash: 32efd...fd7

Skrevet

Jeg hadde ønsket mannen god fest Har vært alene de tre siste nyttårsaftene. Første året var jeg gravid og utslitt, andre året og tredje året var barnet så liten at vi spiste middag ca kl 17, og far dro til kompiser etter leggetid ca 19.

Far er svært til stede de resterende 364 andre dagene i året, så unner han virkelig en kompiskveld. Sjelden de "alle" møtes, så de koser seg virkelig. Vi er mye sammen de andre dagene i jula. Jeg synes du er litt urettferdig. Ja, han er skyld i at du er gravid, men ser ingen grunn til at han skal "avlyse livet" pga at du er kvalm.

Anonymous poster hash: 0d0f4...fbf

Skrevet

Du sier at mannen i utgangspunktet ikke hadde noen planer.. Det betyr jo at du hadde tenkt å dra fra han og la han sitte alene. Skjønner det blir kjedelig for deg, men skjønner jo at han vil dra.

Skrevet

La han dra. Du valgte selv å avlyse. Du kan ikke forvente det samme av han. Dessuten er dette siste nyttårsaften på mange, mange år dere kan gå på fest med god samvittighet.

Anonymous poster hash: 4889a...01f

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

What she said!

Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg ønsket mannen en god fest.

Har vært gravid og dårlig tre ganger så vet hva jeg snakker om.

La mannen slippe å føle at du er en klamp om foten.

Anonymous poster hash: c4563...4e4

La mannen slippe å føle at du er en klamp om foten? Beklager, men en GUTTUNGE (dette er ikke mann) som lar sin gravide kjæreste sitte mutters alene på nyttårsaften fordi han skal på fylla med kompiser, er ikke klar for verken barn eller samboer/kone. Vitsen med å gifte seg hvis man skal forlate sin kjære på store merkedager på grunn av fyll?

Trøste og bevares.

Skrevet

Det var greit for deg å dra fra han men plutselig er det ikke greit motsatt???

Anonymous poster hash: 65334...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...