Gå til innhold

Har mannen rett til å bli sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner godt han blir sur! Hadde vi vært på hjemstedet til mannen min, og han hadde dratt avgårde til en kompis alene, og overlatt meg til barn (og kanskje mine svigerforeldre) fordi at han kjedet seg når vi satt hjemme, så hadde jeg blitt dritsur. Heldigvis hadde ikke det skjedd i vårt forhold!

Anonymous poster hash: 9cf97...871

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns oppførselen til din mann er både barnslig og smålig. Han burde kunne unne deg en kveld med en venninne som du sjelden treffer. Selvsagt innebærer det at du ikke blir sur hvis han gjør noe liknende. Hva så om han har det litt kjedelig en kveld, han får tenke at han får ha litt kvalitetstid med barna, og så får dere finne på noe trivelig bare dere to en annen dag. At en mann ønsker å være med på en slik venninneskravlekveld syns jeg blir veldig merkelig. Veldig sur,eller veldig opptatt av hva dere kan komme til å prate om, høres nesten litt sjalu ut. Vil han ha deg med på alle kompisbesøk han har? Personlig hadde jeg fått klaustrofobi av slik klistremerkeoppførsel fra min mann.

Anonymous poster hash: de36f...a4c

Skrevet

Nei jeg synes ikke han har rett til å bli sur. Når vi er hos svigers alt fra 1-2 uker pleier alltid samboer og ta 1-2 kvelder med gutta mens jeg sitter "alene" med svigers. Null problem for meg. Har ikke verdens beste forhold til de men vi ser som regel film eller så tar jeg med barnet og finner på noe annet. Skjønner jo at han vil treffe barndomskompiser som han så sjeldent ser.

Samme når vi er på min hjemplass over tid. Stikker da å treffer venninner en kveld om jeg vil. Er vi der kun en helg pleier vi ikke å dra fra hverandre men å finne på noe felles.

Anonymous poster hash: 9c2d4...d31

Skrevet

Synes du burde avklart dette med mannen før du sa ja. Jeg hadde nok blitt litt sur for det selv.

Samtidig synes jeg du burde få en kveld med venninner du ikke ser så ofte.

Anonymous poster hash: 669c7...040

Skrevet

Skjønner godt han blir sur! Hadde vi vært på hjemstedet til mannen min, og han hadde dratt avgårde til en kompis alene, og overlatt meg til barn (og kanskje mine svigerforeldre) fordi at han kjedet seg når vi satt hjemme, så hadde jeg blitt dritsur. Heldigvis hadde ikke det skjedd i vårt forhold!

Får han ikke treffer kamerater alene når dere er der?

Anonymous poster hash: 99684...2ea

Skrevet

Han får selvfølgelig det, men ville aldri overlatt meg alene dersom planen var at vi skulle gjøre noe sammen. Er vi der sammen så møtes vi alle inkl vi konene. Skal han på noe greier med bare gutta, så reiser han alene og jeg blir igjen hjemme. Poenget her var at HI snudde en "date-night" til en jentekveld uten å avklare dette med mannen. Ikke rart han ble sur!

Skrevet

Han får selvfølgelig det, men ville aldri overlatt meg alene dersom planen var at vi skulle gjøre noe sammen. Er vi der sammen så møtes vi alle inkl vi konene. Skal han på noe greier med bare gutta, så reiser han alene og jeg blir igjen hjemme. Poenget her var at HI snudde en "date-night" til en jentekveld uten å avklare dette med mannen. Ikke rart han ble sur!

Jeg valgte ikke jentekveld fremfor tid alene med mannen. Vi hadde ikke barnevakt i går heller, så vi kunne ikke gå ut begge to. Nå ble det ingenting av jentekvelden, men håper det blir en mulighet en kveld før jeg må dra igjen. Mannen er informert om dette, men han er sur uansett. Han har forsåvidt vært sur siden før vi kom hit.

HI

Anonymous poster hash: 15d54...036

Skrevet

Verste heg vet er å reise til mannens hjemsted.. Jeg og unger alene med svigermor og gubben på farten med venner..

Snu situasjonen.. Hva om du stod i hans sko?

Anonymous poster hash: c816b...bef

Skrevet

Her var det jammen mange uselvstendige og tiltaksløse damer!

Anonymous poster hash: b18bf...947

Skrevet

Verste heg vet er å reise til mannens hjemsted.. Jeg og unger alene med svigermor og gubben på farten med venner..

Som jeg har skrevet tidligere, jeg hadde ikke blitt sur om situasjonen var motsatt :) Jeg hadde unnet mannen noen kvelder sammen med venner, om vi hadde vært to uker hos hans familie.

Skrevet

Som jeg har skrevet tidligere, jeg hadde ikke blitt sur om situasjonen var motsatt :) Jeg hadde unnet mannen noen kvelder sammen med venner, om vi hadde vært to uker hos hans familie.

HI

Skrevet

Her var det jammen mange uselvstendige og tiltaksløse damer!Anonymous poster hash: b18bf...947

jeg er verken uselvstendig eller tiltaksløs, men jeg vil ikke bli med til hans foreldre om han ikke er der sammen med oss.

Da blir jeg og ungene hjemme eller han tar de med uten meg.

Så da tar jeg egne valg og tiltak for å slippe det

Anonymous poster hash: 15167...0d8

Skrevet

Her var det jammen mange uselvstendige og tiltaksløse damer!Anonymous poster hash: b18bf...947

jeg er verken uselvstendig eller tiltaksløs, men jeg vil ikke bli med til hans foreldre om han ikke er der sammen med oss.

Jeg er litt i samme båt. Har vært ei uke hos svigers. Har kraftig bekkenløsning og kommer meg ikke ut. Så har sittet i stua med svigers og ungene, mens mannen har vært ute og fartet. Jeg er møkklei. Det handler ikke om ikke å være selvstendig eller ikke å unne mannen godt. Jeg orker ikke å bruke ferien min på å være bakkemannskap på denne måten lenger. Til dere som ikke synes at hi sin mann har rett til å være sur: husk at denne ubalansen sikkert gjelder for mesteparten av ferien slike par har sammen. Det er ikke bare nå i jula, men på sommeren og kanskje påske også.

Anonymous poster hash: 373ca...f8f

Skrevet

Jeg er litt i samme båt. Har vært ei uke hos svigers. Har kraftig bekkenløsning og kommer meg ikke ut. Så har sittet i stua med svigers og ungene, mens mannen har vært ute og fartet. Jeg er møkklei. Det handler ikke om ikke å være selvstendig eller ikke å unne mannen godt. Jeg orker ikke å bruke ferien min på å være bakkemannskap på denne måten lenger. Til dere som ikke synes at hi sin mann har rett til å være sur: husk at denne ubalansen sikkert gjelder for mesteparten av ferien slike par har sammen. Det er ikke bare nå i jula, men på sommeren og kanskje påske også.

Nei det gjelder faktisk bare i jula. Han er aldri med til min hjemplass utenom. Så dette er ikke noe som skjer titt og ofte. Men jeg lot være å dra til venninnen min, får heller treffe henne hos jeg drar hjem i påsken :)

HI

Skrevet

Nei det gjelder faktisk bare i jula. Han er aldri med til min hjemplass utenom. Så dette er ikke noe som skjer titt og ofte. Men jeg lot være å dra til venninnen min, får heller treffe henne hos jeg drar hjem i påsken :)

HI

Herregud det skulle du ikke ha droppet. Jeg hadde latt surprompen sittet hjemme hos familien en kveld og kost meg med venninna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...