Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Vi er på juleferie på min hjemplass. Han kjenner ingen her, så med mindre jeg tar han med meg ut så blir han sittende hjemme. Nå har ungene vært syke siden vi kom så planen om å gå ut sammen i går ble avlyst. I kveld ble jeg invitert til en venninne for en skravle-kveld. Har allerede takket ja, og fortalte dette til mannen. Nå er han sur! Han vil være med, for det er så kjedelig å bare sitte hjemme... Men det er snakk om to venninner som skal skravle om good-old-times... Altså, ikke noe for han. Har han rett i å bli sur? Burde jeg tatt han med? Vi har vært her siden lillejulaften så jeg skjønner at det blir kjedelig for han, men han har da ingen utbytte av å være med meg på venninnekveld... Anonymous poster hash: 15d54...036
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Hadde blitt snurt jeg også kjenner jeg... Anonymous poster hash: 73698...60a
It's all about me Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 (endret) Under de omstendighetene og hvordan ting har blitt oppgradere du selvfølgelig kvelden til en kveld han også kan bli med på. Slik du kjører løpet nå har han all rett til å bli sur. Deres opprinnelige planer måtte utgå, da tilpasser du resten litt så han også får en fin ferie. Herlighet da jente, det burde du ha tenkt deg til selv. Endret 27. desember 2015 av It's all about me!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Skjønner at du helst vil være alene på jenteskravling, men synes absolutt han har rett til å bli sur for at du lar ham sitte hjemme med svigers alene mens du "svinger deg" Regner med at han faktisk er enda mer desperat til å komme seg ut en tur, men han får ikke gjort det alene. Anonymous poster hash: d2f2c...ea7
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Jeg synes du bør kunne gå på den venninnekvelden hvis dette er venninner du sjelden ser ellers. Spør besteforeldre om å sitte barnevakt i morgen, så går du og mannen ut og spiser sammen i morgen og har litt kjærestetid da. Om det ikke er noen fester eller uteliv så kan dere se en god film på kino eller lignende, er det fint vær dra et sted dere ser nattehimmelen og ligg sammen godt påkledd og se på stjernene og tell stjerneskudd Ha forståelse for at det er kjipt for mannen din også, og gjør noe som kan gi ham en bedre opplevelse av julen også. Anonymous poster hash: cb2b6...f96
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Hadde blitt dritsur selv. Hadde heller reist hjem var jeg mannen din. Hvorfor skal han bruke fridagene sine på å kjede seg ??? Anonymous poster hash: 6dd4f...2bc
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Jepp det har han. Hadde du likt en helaften med svigers? Ikke jeg. Anonymous poster hash: 983cd...841
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Sikkert stas for mannen at du setter en kveld med venninne høyere enn en kveld med han. Anonymous poster hash: 8a327...fc3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #9 Skrevet 27. desember 2015 Jeg hadde ikke laget noe ut av det. Men jeg hadde blitt ganske sur selv. Man stikker vel ikke fra mannen når man selv er hjemme hos sine foreldre! Hadde det vært planen fra starten, men ikke når det bare er noe du bestemmer deg for sånn uten en gang konferere med mannen. Anonymous poster hash: b72e3...72f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #10 Skrevet 27. desember 2015 Jeg synes du bør kunne gå på den venninnekvelden hvis dette er venninner du sjelden ser ellers. Spør besteforeldre om å sitte barnevakt i morgen, så går du og mannen ut og spiser sammen i morgen og har litt kjærestetid da. Om det ikke er noen fester eller uteliv så kan dere se en god film på kino eller lignende, er det fint vær dra et sted dere ser nattehimmelen og ligg sammen godt påkledd og se på stjernene og tell stjerneskudd Ha forståelse for at det er kjipt for mannen din også, og gjør noe som kan gi ham en bedre opplevelse av julen også. Anonymous poster hash: cb2b6...f96 Glemte å skrive at det jeg mener mannen din har mest grunn til å bli sur for er det at du i julen bestemmer deg for å utebli en hel kveld og overlate ham med barn og svigers - uten å snakke med ham på forhånd. Hadde du snakket med ham på forhånd hadde nok ikke mannen blitt så sur. Slik du valgte å gjøre det så overkjørte du ham - hadde han gjort det motsatt så tror jeg du også ville blitt sur. Men jeg mener fremdeles at du bør kunne møte disse venninnnen om det er venninner du står nært, men ser sjelden. Likevel bør du komme opp med et forslag om hvordan du og mannen kan finne på noe i morgen! Anonymous poster hash: cb2b6...f96
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #11 Skrevet 27. desember 2015 Jeg bor på min kjæres hjemsted. Så når vi er hjemme der jeg er fra blir det slik at min kjære er alene med barn hos mine foreldre innimellom slik at jeg får truffet mine venner til en forandring. Tenker at det kan de fint tåle. Men pleier å spørre mamma om hun kan passe barna en kveld så vi får finne på noe sammen som kjærester en dag også, hvertfall hvis vi er der mer enn ei lang helg. Tenker at vi vet for lite om omstendighetene i hverdagen deres til å si om mannen har rett eller ikke til å bli sur. Tenker at hvis det er slik som hos oss så,syntes jeg at han ikke har rett for jeg har lite nettverk i hans hjemby hvor vi bor. Så en dag hvor jeg før en venninne kveld syntes jeg at han kan unne deg/meg. Men om han sitter mye inne i hverdagen uten å kunne komme seg ut, kan jeg skjønne at han blir skuffet. Anonymous poster hash: 15408...15f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #12 Skrevet 27. desember 2015 15f: Jeg er litt enig med deg, jeg skrev også hvis det hadde vært planen fra starten. Men her er det jo ikke slik. Hi har jo avtalt bak mannen sin rygg. Da ble mannen sur. Det skjønner hvertfall jeg. Her kan også samboer være en kveld med svigerforeldrene sine. Men da er det planen fra starten, ikke noe jeg bare bestemmer alene når jeg er der. Anonymous poster hash: b72e3...72f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #13 Skrevet 27. desember 2015 15f: Jeg er litt enig med deg, jeg skrev også hvis det hadde vært planen fra starten. Men her er det jo ikke slik. Hi har jo avtalt bak mannen sin rygg. Da ble mannen sur. Det skjønner hvertfall jeg. Her kan også samboer være en kveld med svigerforeldrene sine. Men da er det planen fra starten, ikke noe jeg bare bestemmer alene når jeg er der.Anonymous poster hash: b72e3...72f for meg pleier det å være litt begge deler. Får plutselig en invitasjon fra en venninne som jeg ikke har sett på lenge, og som jeg gjerne sier ja på før jeg har fått snakket med mannen. Mens noen ganger kan det ha vært planlagt før vi reiser på tur. Men skjønner at han vlir skuffet siden de ikke hadde fått gjort noe pga syke barn kvelden før. Men tenker at sur trenger vel han ikke å bli... Anonymous poster hash: 15408...15f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #14 Skrevet 27. desember 2015 Jeg hadde i alle fall blitt sur om manne hadde trodd det var ok å dumpe meg og ungene hos hans foreldre og dra ut alene. Da hadde jeg heller blitt hjemme og det hadde nok blitt siste gangen jeg ble med til hans foreldre. I alle fall på lange stunder og da til slutt bare om vi hadde avtale om at han aldri gjorde det igjen Anonymous poster hash: 15167...0d8
3 i april Skrevet 27. desember 2015 #15 Skrevet 27. desember 2015 Hvirfor tar du ikke med mannen ut på en helaften i stedenfor? Kino og en tur på en romantisk resturant. Tipper at det vil få mannen i bedre humør😊 for og være ærlig hadde jeg også blitt ganske grinete om jeg hadde måtte tilbringe dagevis på et sted hvor jeg ikke kjente noen og ikke hadde mulighet til og finne på noe heller for mannen skulle på skravletur til en kompis.
Gjest Muji81 Skrevet 27. desember 2015 #16 Skrevet 27. desember 2015 Kan hende mannen din tenker at kvinner på sin egen alder er kjærkommen avveksling fra svigerforeldre...
hol(L)y COW Skrevet 27. desember 2015 #18 Skrevet 27. desember 2015 Dersom dere bor på mannens hjemsted og bare er på ditt hjemsted en sjelden gang, tenker jeg at han ikke har rett til å bli sur.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #19 Skrevet 27. desember 2015 Jeg synes ikke han har rett til å være sur. Vi bor på mitt hjemsted, mannen dro fra familie, venner og alt kjent og kjært for ham for å være sammen med meg. Jeg har tilgang på mitt nettverk hele året. Da synes jeg det er bare rett og rimelig at han får prioritere å treffe venner de dagene det passer seg sånn i løpet av de 2 ukene i året vi er på hans hjemsted. Jeg kommer meg jo også ut selv om jeg ikke kjenner noe der, jeg kan ta meg en tur alene på kjøpesenteret midt på dagen f.eks. Men det er kun om mannen ikke har planer, han har "førsteretten" når vi er der, for det kan jo være den ene gangen i løpet av året han har mulighet til å treffe akkurat den kompisen. Anonymous poster hash: deac9...c98
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #20 Skrevet 27. desember 2015 Næmen, her var det mange som ikke støtter deg, hi! Er mannen din 12 år og evneveik eller? Mannen får da jaggu tåle en kveld med svigers! Klarer han ikke å sette seg selv i gang da eller? Gå seg en tur? Spille? Se på film? Ta seg en øl og prate med svigers el?? Skjønner godt at du vil skravle med venninnene dine alene! Kanskje dere kan avtale å gå ut på kino/middag kvelden etter? Få barnevakt? For en sutreunge han er. Anonymous poster hash: af0a5...023
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #21 Skrevet 27. desember 2015 Næmen, her var det mange som ikke støtter deg, hi! Er mannen din 12 år og evneveik eller? Mannen får da jaggu tåle en kveld med svigers! Klarer han ikke å sette seg selv i gang da eller? Gå seg en tur? Spille? Se på film? Ta seg en øl og prate med svigers el?? Skjønner godt at du vil skravle med venninnene dine alene! Kanskje dere kan avtale å gå ut på kino/middag kvelden etter? Få barnevakt? For en sutreunge han er. Anonymous poster hash: af0a5...023 Enig med dette. Når vi en skjelden gang reiser "hjem til meg" blir ikke mannen sur hvis jeg ønsker å møte gammle venninner når jeg er i byen, unner han meg selvfølgelig det!! Helt klart, uten noen sure miner. Men vi bruker også å få barnevakt en kveld der vi sammen går ut, kanskje får å spise og på kino:) Anonymous poster hash: 5467e...12a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #22 Skrevet 27. desember 2015 Hadde mannen min blitt sur for noe sånt hadde jeg blitt sjokkert! Mannen min unner meg heldigvis all den moro og hygge jeg kan få når vi er på min hjemplass. Det skjer jo bare et par ganger i året, slik jeg også tolker hi. Mye rare svar her. Hadde fått klaus om jeg skulle oppført meg slik mange av rådene du har fått. Anonymous poster hash: b18bf...947
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #23 Skrevet 28. desember 2015 Vi bor på hans hjemplass og feirer jul på hjemplassen min. Jeg er her ca fire ganger i året, og ser derfor ikke venninnene mine ofte. Jeg hadde faktisk planlagt kinotur og restaurant sammen med mannen om et par dager, men vet ikke om det ordner seg med barnevakt enda. Jeg skjønner det kan bli kjedelig for han, men det er da ikke min feil at ungene ble syke. At han ikke unner meg en eneste kveld sammen med noen venninner synes jeg er smålig. P.s. jeg hadde ikke blitt sur om situasjonen var motsatt. Jeg er ikke avhengig av andre for å ha en hyggelig kveld HI Anonymous poster hash: 15d54...036
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #24 Skrevet 28. desember 2015 Vi bor på hans hjemplass og feirer jul på hjemplassen min. Jeg er her ca fire ganger i året, og ser derfor ikke venninnene mine ofte. Jeg hadde faktisk planlagt kinotur og restaurant sammen med mannen om et par dager, men vet ikke om det ordner seg med barnevakt enda. Jeg skjønner det kan bli kjedelig for han, men det er da ikke min feil at ungene ble syke. At han ikke unner meg en eneste kveld sammen med noen venninner synes jeg er smålig. P.s. jeg hadde ikke blitt sur om situasjonen var motsatt. Jeg er ikke avhengig av andre for å ha en hyggelig kveld HIAnonymous poster hash: 15d54...036 Det er vel heller ikke mannens feil at ungene blir syke? Eer har vært hos din familie i 5 dager allerede og han har ikke hatt mulighet til å komme seg ut. Planen om tur ut sammen gikk i vasken og dere vet ikke om dere får noen annen mulighet til barnevakt. Og så stikker du av på en egen avtale uten å snakke med mannen om det først. Ja, jeg synes han har rett til å bli sur. Hadde det vært meg hadde jeg iallefall blitt irritert over å ikke bli spurt om det var greit. Dere er på ditt hjemsted 4 ganger i året - da er det ikke såååå sjelden du har mulighet til å treffe venninner, at du plutselig midt i juleferien må stikke av uten å konferere med mannen. Anonymous poster hash: 1eaf4...6a0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #25 Skrevet 28. desember 2015 Ja, det har han Anonymous poster hash: 39a07...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå