Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #51 Skrevet 25. desember 2015 En designveske jeg har ønsket meg i 1.5 år En av den dyreste sorten til et 5-sifre beløp, men til underkant av 3000,- som er mer enn jeg noen sinne kan bruke på slikt. Anonymous poster hash: d3bdf...8fe
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #52 Skrevet 25. desember 2015 Fikk objektiv til kameraet mitt fra kjæresten. Bare det at han har fått med seg at dette er noe jeg både ønsket, og trengte. Men jeg har ikke sagt til han at jeg ønsker meg det, da jeg syntes det var for dyr gave. Han er bare helt fantastisk, jeg er så utrolig heldig som har møtt han. Og da av så mange andre grunner enn hva jeg fikk i gave da. Anonymous poster hash: d4a4a...56d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #53 Skrevet 25. desember 2015 Jeg har ikke stor familie, og mannens familie kjøper stort sett bare gaver til han, og skriver navnet mitt på lappen. Vi har vært gift i over 10 år, men fortsatt ikke fått en gave bare til meg. Jeg har derfor alltid en ganske liten "haug" mens mannens sitter med det lasset. I år har mannen min notert ned nesten alt jeg har sagt "å, det var fint, sånn ønsker jeg meg", eller "sånn skulle vi hatt, det burde vi kjøpe". Veldig overraskende, og fikk alt fra klær og bøker til hageredskap og kjøkkenutstyr. Og alt har jeg sagt jeg ønsket meg eller trengte. Veldig romantisk egentlig. Fikk tidenes haug Anonymous poster hash: b2f37...170
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #54 Skrevet 25. desember 2015 Det jeg ble mest glad for var ett gavekort på 500 kr. Ikke så mye å skryte av sånn ellers..... Anonymous poster hash: 1db3e...aac
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #55 Skrevet 25. desember 2015 En designveske jeg har ønsket meg i 1.5 år En av den dyreste sorten til et 5-sifre beløp, men til underkant av 3000,- som er mer enn jeg noen sinne kan bruke på slikt. Anonymous poster hash: d3bdf...8fe En til et femsifret beløp som en 3000 mer en du kunne brukt selv? 5-sifret betyr minst 10 000. Anonymous poster hash: 2560b...95d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #56 Skrevet 26. desember 2015 Det jeg ble aller gladest for var faktisk et julekort, med flotte bilder av ungen til min beste venninne <3 Fikk mye annet fint og da! Blant annet en genser, som hadde fin farge, god kvalitet, helt riktig størrelse og en stil som jeg liker.God og varm er den også. Den ble jeg også veldig glad for, både fordi jeg likte genseren, og fordi valget av genser viser at giveren virkelig kjenner meg, og har funnet noe som jeg liker. Hva gaven består av betyr ikke på langt nær så mye som hva den "kommuniserer", denne gaven kommuniserte tydelig "jeg bryr meg om deg". Anonymous poster hash: f2e1e...461
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #57 Skrevet 26. desember 2015 AppleTV. Det var noe jeg ønsket meg, så ble veldig glad for at mannen min hadde fanget opp det og kjøpt det ❤️ fikk ellers bare fine gaver (og er fornøyd med det jeg ga bort også). Anonymous poster hash: 57c22...9fe
trekkoppfugl Skrevet 26. desember 2015 #58 Skrevet 26. desember 2015 Smykket seksåring hadde laget. Han var så utrolig stolt.
februarprins2013 Skrevet 26. desember 2015 #59 Skrevet 26. desember 2015 sesongkort til fotballsesong og dyrehagen i kristiansand penger og the. oc
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #60 Skrevet 26. desember 2015 iPad. Og en gave stedatter hadde laget. Hun hadde laget to, den ene fikk mamma og den andre fikk jeg. Skikkelig rørende at hun ville gi den til meg og ingen andre i familien. Anonymous poster hash: af017...981
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #61 Skrevet 26. desember 2015 Veske fra Day fra brødrene mine! Nevnte i sommer at jeg trengte ny;) elsker når folk hører etter! Anonymous poster hash: e3892...4c0
Hannepålandet Skrevet 26. desember 2015 #62 Skrevet 26. desember 2015 Julekuler som ungekreket hadde laga i bhg. Det varmer et mammahjerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå