Gå til innhold

Hvilken gave ble dere mest glad for

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: fff12...dae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postet for fort😊

Jeg ble veldig glad for et 3-sett gryter fra Eva solo

Gavekort på bjørklund

Et hjerte og en julelykt yngstejenta har laget

Og et lite smykkeskrin (3D) som jenta på 10 har perlet, hun strevde i flere timer og gledet seg så til jeg fikk det❤️

Skrevet

Jeg fikk ingen gaver til bare meg, vi får alle gavene sammen.

Så kom mannen inn lenge etter at vi var ferdige med åpningen med en gave til meg, han hadde glemt at han hadde kjøpt den ;) Et smykke i hvitt gull. Første gaven jeg har fått fra mannen på 5 år :)

Anonymous poster hash: 0b5a3...f05
Skrevet

Ny iPhone fra mannen min.

Og en liten lyslykt i glass som min 1 år gamle datter har malt på i barnehagen. Et sammensurium av farger, men den er faktisk utrolig kul (sånn helt uavhengig av at jeg hadde elsket hva som helst hun har laget). ❤️

Anonymous poster hash: 5d78b...3db

Skrevet

Forlovelsesring! :-)

Anonymous poster hash: 1d6b5...08f

Skrevet

Ny iPhone fra mannen min.

Og en liten lyslykt i glass som min 1 år gamle datter har malt på i barnehagen. Et sammensurium av farger, men den er faktisk utrolig kul (sånn helt uavhengig av at jeg hadde elsket hva som helst hun har laget). ❤️

Og jeg ble spesielt glad for telefonen fordi den jeg har holder på å dø. Langsomt

Skrevet

Jeg ble mest glad for en "gave" jeg gav faktisk; vi fortalte foreldrene mine at de endelig skal bli besteforeldre for andre gang. Begge to gråt av glede.

En fantastisk kveld! :)

Anonymous poster hash: 443a2...3e6

Skrevet

Ny klokke fra mannen😊

Anonymous poster hash: 9dc69...5e6

Skrevet

Kjøkkenmaskina:-) trodde ikke jeg kom til å få en

Anonymous poster hash: a615e...19d

Skrevet

Gina?

Anonymous poster hash: 8395d...77a

Skrevet

Timberland vinterstøvletter! De trengte jeg😊

Og har kikket på!

Skrevet

A K V?😊

Anonymous poster hash: 9fe49...ed0

Skrevet

Øredobber og diadem til bryllupet vårt. Har sett så lenge på nettet uten å finne noe jeg synes var fint, og hadde gitt opp litt. Pakket opp et helt nydelig sett som var akkurat som jeg hadde drømt om <3

Anonymous poster hash: 503ab...7fd

Skrevet

Jon Blund pute 😍 Skål av smeltede perler av eldstemann 😊

Anonymous poster hash: 4f435...862

Skrevet

Forkle som Herr Sønn hadde laget i barnehagen.

Parfyme fra Kjæresten.

Gavekort på kino og barnepass fra Lillebror og kjæresten hans.

Ole Henriksen produkter fra mine foreldre.

Skrevet

Ting som mine små hadde laget i bhg <3

Også var det veldig koselig at mannen hadde husket at krølltangen min var gått vest, så fikk ny :-) å et nydelig hjerte smykke i hvitt gull.

Skrevet

Konglenissen til å henge på juletreet som treåring laga. Og en juletrepynt av en Disney prinsesse og et Galileo termometer som jeg har ønsket meg i mange år.

Anonymous poster hash: d4c11...183

Skrevet

Eksen og jeg gikk fra hverandre for noen år siden, og alle bildene av datteren var på hans pc. Jeg har mast i flere år på å få bildene, jeg har nesten ingen selv fra når min datter var baby og de første årene :(

I dag fikk jeg en fotobok av min datter (egentlig fra foreldrene mine ;) ) ,der de har samlet sammen masse bilder av henne, både alene på bildene og sammen med familiemedlemmer! Jeg er ikke en lettrørt person, men da kom det litt tårer! Jeg ble så utrolig glad for at min mor har styrt på! :) Så har min datter vært med på å sette det sammen :)

Verdens beste gave!❤

Anonymous poster hash: d7bbf...f6f

Skrevet

Forlovelsesring. Selv om vi har vært gift mange år. Lang historie. Men ble utrolig glad og rørt av at han tenkte på det <3

Anonymous poster hash: 0651b...b3d

Skrevet

iPhone 6! Jeg fikk sjokk! Hadde ikke ønsket meg en, også fikk jeg det helt "uoppfordret". Johoooo!!!

Anonymous poster hash: 3de9e...289

Skrevet

En valp.

Anonymous poster hash: 58947...4e2
Skrevet

Jeg fikk kun to gaver som jeg ikke visste hva var på forhånd. Et par skikkelig fine skinnvotter og et papphus som bestekompisen til sønnen min hadde laget til meg. Ble glad for begge :)

Så fikk jeg et nytt etui til mobilen fra barna, det har jeg kjøpt og pakket selv, men faren deres har betalt det....kjempespennende...her er jeg mest fornøyd over at jeg fant et fint et til 100 kroner mindre enn jeg skulle bruke, så da har jeg 100 kroner mer til overs til mat og sånn :fnise:

Og så fikk jeg et smykke fra Evfa Attling som jeg har ønsket meg siden sommeren. Det er en hestesko med påskriften "Take no shit", og jeg fikk dette fra mamma og søsteren min med familie. Det ble jeg kjempeglad for, siden jeg har kommet meg ut av et dårlig forhold med voldelig mann. Så jeg føler det har en så bra betydning. Dessuten går litt av inntekten fra smykket til arbeid med barn som ikke har det så bra. ❤

Fra pappa fikk jeg penger som jeg skal finne noen klær for på romjulssalget.

Jeg er veldig fornøyd, men det er litt kjedelig når man vet om nesten alle gaver både til seg selv og barna. Jeg har fått penger for å kjøpe til barna fra flere i familien, inkludert faren deres. Er vel bare slik det er å bli voksen :P

Anonymous poster hash: 080cd...2bf

Skrevet

Jeg må være helt død på innsiden, for jeg fikk alt på ønskelisten, men føler ingen glede iver det jeg har fått😳 Men det jeg ble mest glad for var en gave som sønnen min har laget i barnehagen.

Anonymous poster hash: 136e7...b81

Skrevet

Forlovelsesring ❤️❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: d51e3...7a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...