Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #51 Skrevet 23. desember 2015 pakke til juleferie som begynner 2. juledag. Anonymous poster hash: 91b03...a6f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #52 Skrevet 23. desember 2015 Lage panna cotta og saus til julaften Vaske ferdig huset, har igjen 1 etg Pynte huset - julepynt, duker, lys mm Pynte juletre Pakke inn gaver Skru sammen sykkel til 2åringen Finne ut hvorfor i h******* bare en tredel av lysene fungerer på det splitter nye kunstige treet Middag hos svigerbror i morgen Dusje meg selv (ja, alt må beregnes) Levere julegaver og julekort Handle Ordne julestrømpe Stryke penklær Legge pinnekjøttet i vann Se "Hjelp, det er juleferie!" Lage klar fat med spekemat og tilbehør til meg og mannen til i morgen kveld Holde styr på en baby som ikke sover og en 2åring som bare griner Rydde trappa for rot og søppel, sette inn nye batterier i lysene i lykta Og alt på meg. Mannen er sengeliggende med bihulebetennelse..... Anonymous poster hash: 4e58c...cb8 Han får 600 mg Ibux, en dobbel espresso, og beskjed om at han kan være syk en annen dag. Man er faen ikke sengeliggende med bihulebetennelse. Anonymous poster hash: 30291...089 Det trodde ikke jeg heller var mulig helt til jeg selv fikk bihulebetennelse fra helvete. Tennene løsnet i munnen på meg og var hoven i kinnene. Måtte innlegges å få antibiotika intravenøst og morfin. Kunne ikke ha lys på og klarte så vidt å svelge så jævlig vondt var det. Så det går ann å være skikkelig syk av å ha bihulebetennelse. Akkurat nå har jeg den moderate varianten med litt feber og litt vondt. Men ikke så ille, så jeg skal nok klare å bli ferdig til jul ☺ Anonymous poster hash: 628e0...586 Av en eller annen grunn tror jeg liksom ikke det er den utgaven mannen her har.. Men det kan jo være fordommer.. Anonymous poster hash: 30291...089 Nå har jeg ikke hatt tid til å se dette før nå, hadde andre tingå holde på med Men nei, mannen er ikke sykehuspasient. Men han er på 4. dagen med antibiotika, crp på godt over 200 og høy feber. Samt at astmaen blir betraktelig verre når han får infeksjon, noe som som regel ender med bronkitt. Sånn hvis dere betvilte at han var dårlig. Men nå er jeg i boks med det meste - helt på egenhånd! Bortsett fra å sette sammen sykkelen, det er satt bort til svigerfar God jul Anonymous poster hash: 4e58c...cb8
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #53 Skrevet 23. desember 2015 Nå har jeg kun igjen å vente på at barna sovner. Må ut å "spise " grøten de har satt ut:/ Og fylle opp strømpene;)) Anonymous poster hash: acf86...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå