Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Vi har igjen å levere julegaver, skal gjøre det i morgen. Vaske gulvet, Farge håret og lakke neglene. Anonymous poster hash: 202f9...ad9
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Mannen er ute og kjøper inn de siste få matvarene, ellers er vi i boks! Huset er strøkent, kaker er bakt, treet er pyntet og alle gaver er enten levert eller ligger under treet. Men mangler faktisk å lakke negler jeg også! 💅🏻 Anonymous poster hash: 53634...c8b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Vaske soverom og 2 etg forøvrig. Går fort😊 Levere gaver i morgen Pynte juletreet og huset ellers til jul. Pynter aldri før 23 des. Må vel salte og pepre ribba i morgen da. Anonymous poster hash: e7028...6d3
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Levere fra med siste julegava, vaske gulva i første etg. Ellers er i grunn alt på stell. Anonymous poster hash: 9aa6e...5d0
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Vi har ikke gjort noe annet i år enn å kjøpe gaver. Så da er vi vel ferdig da 😂 Anonymous poster hash: 01888...d9f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Pynte juletre, kjøpe en til gave, bytte en ting, pakke inn gaver (ikke så mange), kjøpe noe rammer, polet å kjøpe vin til svigers, handleliste og handle litt mat. Vi har fri i morgen, så det går helt fint. Kjøpe til gotteri til julesokker, holdt nesten på å glemme det, Anonymous poster hash: a061e...7b7
*Miss Marple* Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Skal pynte tre i morgen, vaske hele huset (mannen ordner det mens jeg er på jobb👏), stryke duker, skrelle poteter, pakke inn de siste gavene - og ellers bare kose og nyte.
*Lissi* Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 Kjøpe poteter og litt mer godteri. Skal vaske over gulvene en gang til i morgen og legge på noen juleduker. Thats it!
soleia Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 Skal vaske golva i 1. etg no i kveld, og pakke inn dei siste gåvene. I morgon vert det pynting av juletre. Alle innkjøp er i boks.
Gjest Antarctica Skrevet 22. desember 2015 #10 Skrevet 22. desember 2015 Rydde noe sinnssykt Pynte juletre Pynte pepperkakehuset Vaske gulv i hele huset Sende kortene (men de er ferdig skrevet) Kjøpe to blomsteroppsatser og levere i gave Kjøpe og pakke inn to gaver Egentlig stort sett alt. Men jeg er fin på håret, da.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #12 Skrevet 22. desember 2015 Levere gaver til en familie, støvsuge og vaske gulvene i hovedetasjen og rydde/vaske badet Anonymous poster hash: 09f29...90f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #13 Skrevet 22. desember 2015 Må stryke duk, dekke på til julaften (gjør det i morgen kveld), og lage julematen på julaften. Ellers ble jeg ferdig med alt annet i dag Pleier alltid å stresse med vasken lillejulaften, pleier også å pynte treet da, er gjerne ferdig sånn tre på natta Men i år var jeg flink! Blir deilig å få en god natts søvn før julaften!! Anonymous poster hash: d848d...393
sug lut Skrevet 22. desember 2015 #15 Skrevet 22. desember 2015 (endret) Koke surkål og pusse messingstaker i morgen, samt sjekke sølvtøyet om det trengs en omgang puss (tror egt ikke det) Stryke duker og stryke servietter og dekke bord på julaften Og på ett eller annet punkt må noen skrelle poteter, og jeg har tenkt å sørge for at det ikke er meg, for det er dritkjedelig. Ja, og så støvsuge og vaske. Igjen. Og igjen. Og igjen. Endret 22. desember 2015 av sug lut
BareEnTil Skrevet 22. desember 2015 #16 Skrevet 22. desember 2015 Vaske golv, levere gaver, handle litt
beef sister Skrevet 22. desember 2015 #17 Skrevet 22. desember 2015 I tradisjonens tro mangler vi omtrent alt,det vil si rundt 70% av alle gaver som skal kjøpes inn. Heldigvis blir det mannen min sin oppgave. Ellers skal vi ikke ha noen selskap her, så det er ikke så mye mer å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #18 Skrevet 22. desember 2015 Pynte med julepynt Bake ostepepperkakekake (min datter har bestemt det) Lage en sånn salatgreie vi har til brødskiver. Få min datter til å male ferdig fuglemathusene som hun skal gi i julegave. Jeg elsker lillejulaften, gleder meg til å pynte tre og huset. Anonymous poster hash: 22381...050
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #19 Skrevet 22. desember 2015 Tørke over badene, støvsuge over gulvene og ellers gjøre det som kreves for å lage jul for 12 personer på julaften (lage mat, dekke bord og slike ting) Anonymous poster hash: d57ce...4bc
skinnfilla Skrevet 22. desember 2015 #20 Skrevet 22. desember 2015 Vi skal ut en liten tur å kjøpe et par gaver, Må støvsuge oppe og nede, vaske over gulv og det lille badet. Ellers er det koseting ,som å fylle strømpene , finne fram morgengaver, sette ut grøt til nissen, bake brownies , krydre ribba og sette ut juleneket. Dette gjør vi i morra før vi benker oss foran TV ,ser kvelden før kvelden og spiser sen kveldsmat. Jeg legger fram strømper og gaver før jeg legger meg.
skjotta Skrevet 22. desember 2015 #21 Skrevet 22. desember 2015 Rydde, vaske, ta inn tre, pynte tre, forberede middag, koke grøt, pakke inn gaver, Og jeg skal på jobb, så det blir knapt med tid i år...
Gullunger Skrevet 22. desember 2015 #22 Skrevet 22. desember 2015 Pakke inn noen få gaver, stryke juleduken og handle noen småting på butikken. Vasket og ryddet både i går og i dag, så nå nyter jeg at det er helt strøkent ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #23 Skrevet 22. desember 2015 Lage panna cotta og saus til julaften Vaske ferdig huset, har igjen 1 etg Pynte huset - julepynt, duker, lys mm Pynte juletre Pakke inn gaver Skru sammen sykkel til 2åringen Finne ut hvorfor i h******* bare en tredel av lysene fungerer på det splitter nye kunstige treet Middag hos svigerbror i morgen Dusje meg selv (ja, alt må beregnes) Levere julegaver og julekort Handle Ordne julestrømpe Stryke penklær Legge pinnekjøttet i vann Se "Hjelp, det er juleferie!" Lage klar fat med spekemat og tilbehør til meg og mannen til i morgen kveld Holde styr på en baby som ikke sover og en 2åring som bare griner Rydde trappa for rot og søppel, sette inn nye batterier i lysene i lykta Og alt på meg. Mannen er sengeliggende med bihulebetennelse..... Anonymous poster hash: 4e58c...cb8
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #24 Skrevet 22. desember 2015 Vaske over gulvene Brette noe klær Skifte på sengene Pynte juletre Fikse julestrømper Handle litt Lage eggesalat Anonymous poster hash: 7db1b...72c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #25 Skrevet 22. desember 2015 Vaske to bad Støvsuge hele huset Pynte juletre Handle mat til hele jula Lage desserten til julaften Lage rebus til barnas siste kalendergave Det står på planen for i morgen, Anonymous poster hash: ceb33...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå