Gå til innhold

Hvor mange gaver får du?:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år ble jeg skilt og mistet min mor. Så det blir to "viktige" gaver som forsvinner i år. Kanskje 4-5? Også har jeg følelse av at bikkja har vært ekstra spandabel 😉

Anonymous poster hash: 31338...3fa

Skrevet

Jeg får i allefall én, fra mannen min. Og fra svigers har vi ønska oss noe større til barnet vårt (en bilstol) heller enn gaver til oss, så det teller jo på en måte som gave til oss/meg det også.

Så 1-2 avhengig av definisjonen ;)

Anonymous poster hash: 72948...b8b

Skrevet

Jeg får 2 bare til meg. En fra mann og barn, han har vært på Cubus så jeg og en fra to venninner.

Mine søsken og jeg kjøper bare til barna, mine foreldre er døde, mine gjenlevende besteforeldre er demente og svigerfamilien handler til barna og mannen.

Anonymous poster hash: 57c29...eb0

Skrevet

Jeg får vel ca 10.

Anonymous poster hash: 7dbbc...1f5

Skrevet

2.

Fra mine foreldre og sønnen min.

Skulle ønske jeg hadde stor familie.

Ikke pga gavene, men alt livet og "kaoset" på julaften.

Det var slk da jeg var liten, da kunne vi være opp mot 20 stk på julaften, et herlig kaos som jeg elsket

Anonymous poster hash: 12bfc...7c0

Skrevet

15-20

Anonymous poster hash: 92d0e...6e0

Skrevet

Samme her, sikkert 5-6 gaver, men jeg har 4 søsken og skilte foreldre da. Mesteparten er vinflasker (for ingen vet at jeg er gravid ennå, men kjekt å ha noe å åpne på barselhotellet), så hadde sikkert fått færre om jeg ikke hadde så stor familie. Mat og kos er det jeg gleder meg til, gaver er ubetydelig! Anonymous poster hash: 36188...fd5

Vin er nok det siste du tenker på når du er på barselhotellet. Håper jeg i hvertfall..

Anonymous poster hash: 26550...977

Skrevet

2.

Fra mine foreldre og sønnen min.

Skulle ønske jeg hadde stor familie.

Ikke pga gavene, men alt livet og "kaoset" på julaften.

Det var slk da jeg var liten, da kunne vi være opp mot 20 stk på julaften, et herlig kaos som jeg elsket

Anonymous poster hash: 12bfc...7c0

Kan vel hende du hadde sett litt annerledes på det kaoset som voksen enn som barn 😛 Og spesielt hvis du skulle ha vært vert 🙊😂

Anonymous poster hash: 23f9e...48b

Skrevet

3 eller 4? En fra hvert barn og en fra mamma. Mulig en fra farmor

Anonymous poster hash: fd0a6...abd

Skrevet

4 tenker jeg....er ikke opptatt av det overhodet. Er opptatt av at barna får gaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...