Gå til innhold

Hvor mange gaver får du?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart hvordan det forandrer seg fra da man var barn:-) jeg får 5 -6 gaver . Merker at jeg synes det er utrolig koselig å pakke opp, men at maten er det jeg virkelig gleder meg til meg jul;-) mat og kos Med familien:-)

Anonymous poster hash: cb8ce...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok ca15 tenker jeg, vi har stor familie.

Skrevet

Samme her, sikkert 5-6 gaver, men jeg har 4 søsken og skilte foreldre da. Mesteparten er vinflasker (for ingen vet at jeg er gravid ennå, men kjekt å ha noe å åpne på barselhotellet), så hadde sikkert fått færre om jeg ikke hadde så stor familie.

Mat og kos er det jeg gleder meg til, gaver er ubetydelig!

Anonymous poster hash: 36188...fd5
Skrevet

Jeg har fått penger av foreldrene mine, samt får gave av en venninne. Det er vel det :)

Anonymous poster hash: 65c26...563
Skrevet

Jeg og mannen får vel 7-8 hver tror jeg. Men bare fra min side, for svigerfamilien min gir ikke julegaver.

Anonymous poster hash: e70fc...2e4

Skrevet

5-6 tenker jeg, pluss en hel haug hjemmelaget fra barna ser jeg :-) og har fått penger av besteforeldre for å kjøpe gaver selv. Gidder ikke pakke de inn...

Skrevet

5-6 gaver her også 😊

Skrevet

5( 4 av de felles med mannen)  + noe ungene har laget. 

Anonymous poster hash: 58222...609
Skrevet

Jeg vet ikke, har ikke fått alle. Trodde ikke man pleide å få alle flere dager i forveien? Her kommer resten av gavene 23/12

Men hittil er det 6 gaver fra mann/barn/svigers

Anonymous poster hash: 9ea6a...8a5

Skrevet

2. En fra mamma og en fra ungen :)

Anonymous poster hash: 6fb56...e91

Skrevet

Samme her, sikkert 5-6 gaver, men jeg har 4 søsken og skilte foreldre da. Mesteparten er vinflasker (for ingen vet at jeg er gravid ennå, men kjekt å ha noe å åpne på barselhotellet), så hadde sikkert fått færre om jeg ikke hadde så stor familie.

Mat og kos er det jeg gleder meg til, gaver er ubetydelig!

Anonymous poster hash: 36188...fd5

Åpne vin på barselhotellet? Ja, ja hver sin smak. På barselhotellet ammet jeg og koste med babyen. Alkohol var det siste jeg tenkte på.

Anonymous poster hash: 8fc15...2ce

Skrevet

Ikke mange! Fem, kanskje? Gleder meg aller mest til maten 😁

Anonymous poster hash: db0ec...aaf

Skrevet

Har fått 4 :)

Anonymous poster hash: c6b6f...c91

Skrevet

Ca 10-12 tror jeg. Er evig glad for alt jeg får. Selv om jeg fortjener gull og diamanter etter innsatsen med alt som gjøres før jul!😝

Anonymous poster hash: 34e05...40d

Skrevet

rundt ti, da medregnet fellesgave til min mann og meg.

Skrevet

8-10 stk tenker jeg, helt supert :)

Anonymous poster hash: d6d52...0bb

Skrevet

kanskje 5-10 aner egentlig ikke

Skrevet

De gavene barna har lagd i barnehagen.

That's it.

Anonymous poster hash: 121ff...4c5

Skrevet

10-12 ca.

Anonymous poster hash: 59b56...5f2

Skrevet

En

Eller det er en konvolutt med penger, så det blir vel egentlig ingen..

Synes det er skikkelig kjipt.

Gubben gidder ikke kjøpe gave hverken fra seg selv eller hjelpe ungene kjøpe fra dem. Både min familie og sviger familien har sluttet å kjøpe til voksne, har ingen venner å få av. Så eneste jeg får av er mamma og hun gir altså en konvolutt med penger.

Gleder meg til maten da :)

Anonymous poster hash: a9eee...50b

Skrevet

I utgpkt 3, fra mannen, mamma og svigers. Men det er ikke umulig at det ligger noe fra ungene der også...! Vi søsken har sluttet å kjøpe til hverandre, både på min og mannens side. Eller, det vil si, vi kjøper stort sett en vinflaske til hvert par (og får det samme tilbake, så egentlig bytter vi bare...hehe...) Gleder meg mest til mat og kos og familiehygge, elsker jula 😊

Anonymous poster hash: f79c8...c28

Skrevet

Jeg vet ikke, har ikke fått alle. Trodde ikke man pleide å få alle flere dager i forveien? Her kommer resten av gavene 23/12

Men hittil er det 6 gaver fra mann/barn/svigers

Anonymous poster hash: 9ea6a...8a5

De fleste vet vel hvem de får gave fra og hvem de kjøper til selv?

Anonymous poster hash: 58222...609

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...