Gå til innhold

Styrete julaften....Noen tanker om jul og rutiner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

La alt som er av vogner være hjemme. En så liten baby kan jo sove nesten hvor som helst. Har du bæresjal, kan du bruke det. Eller vippestol, eller rett og slett bilsetet. Om barnet sover på fanget ditt, i sofaen, på fanget til familiemedlemmer e.l går det helt fint.

Faktisk er det mye enklere å ha med seg en så liten baby bort enn litt større barn. Bare tre en dress e.l utenpå pysjen og legg barnet i bilsetet når dere skal dra. Vanskeligere å vekke en treåring for å løfte ut i bilen. Anonymous poster hash: 10621...dca

La alt som er av vogner være hjemme. En så liten baby kan jo sove nesten hvor som helst. Har du bæresjal, kan du bruke det. Eller vippestol, eller rett og slett bilsetet. Om barnet sover på fanget ditt, i sofaen, på fanget til familiemedlemmer e.l går det helt fint.

Faktisk er det mye enklere å ha med seg en så liten baby bort enn litt større barn. Bare tre en dress e.l utenpå pysjen og legg barnet i bilsetet når dere skal dra. Vanskeligere å vekke en treåring for å løfte ut i bilen. Anonymous poster hash: 10621...dca

Støtter denne. Dropp vogna, det blir bare styr av det. Bruk det du har, om så bare bilstolen. En liten baby tar ikke skade av å sove i den et par timer for en gangs skyld. Har du et skinn eller annet liggeunderlag babyen din er vant til tar du med det så kan hn ligge litt på gulvet for variasjonens del. Mulig rutinene kommer litt på tullet, men det ordner seg nok raskt igjen. Dette går mye bedre enn du tror! God jul!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt to babyer som har sovet lett, våknet lett, vært vanskelige å legge, og som lett ble overstimulert. Jeg skjønner deg så godt, jeg var like stresset når det gjaldt å bryte rutiner. Mest fordi jeg var så utslitt og i underskudd på søvn at jeg fikk helt panikk ved tanken på å skulle sove enda mindre. Hadde jeg vært deg hadde jeg enten satset på leiebil så jeg kunne styrt avreisetidspunkt selv, eller ganske enkelt blitt hjemme og sett en god film.

Mine hadde forøvrig aldri sovnet i en livlig stue som babyer, eller gått fra fang til fang. De hadde hylt i protest... Nå er de robuste og fornøyde unger, så det blir bedre!

Gjest Señorita1
Skrevet

nå har jeg fått låne en bil. det hjelper for meg. da er jg ikke avhengig av andre for å reise hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...