Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #26 Skrevet 19. desember 2015 Jeg dursjer en gang annenhver uke. Anonymous poster hash: afa47...0cd Det skrives ikke dursjer, men dyrsjer. Er du heeeelt dom ellar? 😂 Anonymous poster hash: f27c6...1d6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #27 Skrevet 19. desember 2015 På vinteren dusjer jeg stort sett 3 ganger om dagen: morgen, etter jobb og kveld. Fordi jeg fryser. Men bruker ikke såpe hver gang. Nå som jeg ikke trener, vasker jeg håret hver 2. eller 3. dag. Anonymous poster hash: f4bf5...a2f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #28 Skrevet 19. desember 2015 På vinteren dusjer jeg stort sett 3 ganger om dagen: morgen, etter jobb og kveld. Fordi jeg fryser. Men bruker ikke såpe hver gang. Nå som jeg ikke trener, vasker jeg håret hver 2. eller 3. dag. Anonymous poster hash: f4bf5...a2f Det går også an å kle på seg varme klær... Anonymous poster hash: b0f98...33f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #29 Skrevet 19. desember 2015 Dusjer og tar hårvask hver morgen , og tar en kjapp kroppsvask (i dusjen, ikke klutvask, men har håret satt opp i strikk så det ikke blir vått) på kvelden i tillegg Anonymous poster hash: e2f08...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå