Gå til innhold

Dusjet dere om morgenen eller om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vasker dere håret hver dag?

Anonymous poster hash: 66cbb...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer hver morgen. Føler meg uopplagt viss ikke jeg får meg en dusj:-) vasker håret ca annenhver dag, men da på kvelden siden det tar sånn tid. Så jeg dusjer hver morgen og inn i mellom på kveldene også:) elsker å dusje!

Anonymous poster hash: f8bbe...01f

Skrevet

Dusjer begge deler. Men vasker ikke håret mer enn 2-3 ganger per uke.

Skrevet

Nesten så jeg ikke tør nevne det... Men her dusjer jeg ca annen hver morgen, vasker også håret da.

Så vasker jeg ellers med klut... (Krysser fingrene for at jeg ikke utløser enda en klutvask-diskusjon...)

Anonymous poster hash: f5c82...803

Skrevet

Du som vasker deg med klut annenhver sagt.Blir det ikke mye lukter når du dusjer så lite?

Anonymous poster hash: 7931d...4f8

Skrevet

Du som vasker deg med klut annenhver sagt.Blir det ikke mye lukter når du dusjer så lite?

Anonymous poster hash: 7931d...4f8

Nei. Jeg vasker meg jo med såpe og vann daglig... Hvor skal lukta komme fra mener du?

Skrevet

*Husker anonymknappen!

Jeg dusjer stort sett kveld hver 2.-3.-4. dag. Vasker med klut da jeg føler for det...

Anonymous poster hash: 98f10...dff

Skrevet

Dusjer hver morgen, men vasker håret 1-2 ganger i uka. Har et hår som aldri blir fett..

Å dusje på kvelden virker ulogisk for meg da man gjerne småsvetter osv når man sover..

Anonymous poster hash: 16b75...59d

Skrevet

Hver morgen. Vasker håret annenhver dag.

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen. Vasker håret også hver morgen. Jeg klarer ikke å slutte selv om det sliter en god del på håret 😕

Skrevet

Dusjer ca. annenhver morgen. I min jobb blir jeg mest svett inni hodet, og det lukter ikke. 😉 Vasker håret hver gang jeg dusjer.

Ulogisk for meg å dusje på kvelden, jeg småsvetter av og til i løpet av natten.

Anonymous poster hash: 572b0...dd1

Skrevet

Dusjer hver morgen, men vasker håret 1-2 ganger i uka. Har et hår som aldri blir fett..

Å dusje på kvelden virker ulogisk for meg da man gjerne småsvetter osv når man sover..Anonymous poster hash: 16b75...59d

Virker ulogisk for meg å legge seg i sengetøyet etter en dag på farten....

Anonymous poster hash: b94a9...f43

Skrevet

Å dusje på kvelden virker ulogisk for meg da man gjerne småsvetter osv når man sover..Anonymous poster hash: 16b75...59d

Er du bonde?

Kjører søppel?

Toppidrettsutøver?

Eller noe lignende?

Om ikke skjønner jeg ikke hvordan du klarer å bli så møkkete og svett. Er jo ikke normalt å bli møkkete etter en dag.

Anonymous poster hash: 5ef82...909

Skrevet

Ikke alle blir så skitne i løpet av en dag ;)

Skrevet

Er du bonde?

Kjører søppel?

Toppidrettsutøver?

Eller noe lignende?

Om ikke skjønner jeg ikke hvordan du klarer å bli så møkkete og svett. Er jo ikke normalt å bli møkkete etter en dag.

Det kan jeg godt bli, spesielt på sommeren. Full av solkrem og sand. Jobber i barnehage

Anonymous poster hash: 16d6c...1b3

Skrevet

Dusjer hver kveld og vasker håret annenhver morgen.

Liker å legge meg ren selv om jeg ikke blir veldig skitten eller svett iløpet av dagen, men kan ikke vaske håret om kvelden da jeg ser ut som et lykketroll om jeg legger meg med vått/nyvasket hår.

Anonymous poster hash: 3face...a80

Skrevet

Varierer.

Dusjer annenhver dag, men har ustrukturert hverdag, så når på dagen jeg dusjer kommer ann på om jeg skal noe tidlig , da dusjer jeg gjerne på morgenen, eller om jeg har en helt fri dag, da kan jeg godt dusje seinere på dagen, mot kvelden og jeg kan bruke lenger tid, kanskje kure håret etc.

Anonymous poster hash: d0c3a...fa3
Skrevet

Er du bonde?

Kjører søppel?

Toppidrettsutøver?

Eller noe lignende?

Det kan jeg godt bli, spesielt på sommeren. Full av solkrem og sand. Jobber i barnehage

Da skjønner jeg deg faktisk litt. Og du skjønner sikkert at de som ikke leker i en sandkasse hele dagen ikke blir så møkkete?

Skrevet

Er du bonde?

Kjører søppel?

Toppidrettsutøver?

Eller noe lignende?

Da skjønner jeg deg faktisk litt. Og du skjønner sikkert at de som ikke leker i en sandkasse hele dagen ikke blir så møkkete?

Har jeg skrevet at jeg ikke skjønner det?

Skrevet

Hvorfor vasker dere håret så ofte? Blir det ikke veldig fort fett da?

Anonymous poster hash: 4db1e...8dd

Skrevet

Jeg dursjer en gang annenhver uke.

Anonymous poster hash: afa47...0cd
Skrevet

Dusjer og vasker håret stort sett hver morgen. Om jeg dusjer på kvelden er det etter trening og da vasker jeg som oftest ikke håret.

Anonymous poster hash: a6e6f...e99

Skrevet

Dusjer om kvelden, synes det er deilig å krype nydusjet oppi senga. Hender at jeg er for trøtt og slurver og dusjer om morgenen, men da føler jeg meg svett og klam og utilpass når jeg våkner. Svetter ellers ikke om natten når jeg dusjer om kvelden. Vasker håret en gang i uka.

Anonymous poster hash: f6587...195

Skrevet

Dusjer og vasker håret hver morgen på hverdager, og minst en dag i helgen (kan hende jeg ikke dusjer en dag i helgen om vi ikke har noe spesielt vi skal gjøre og bare koser oss hjemme).

Anonymous poster hash: b0f98...33f

Skrevet

Dusjer og vasker håret ca hver 3 dag. og da på kvelden. Hater å dusje og bruker lang tid på å overtale meg selv til å gjøre det, så rekker aldri å morran ;)

Anonymous poster hash: 16379...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...