Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #26 Skrevet 18. desember 2015 Vet ikke om jeg kan kalle de bestevenner. Men kjæresten min har stort sett bare jentevenner, og de fleste har han jo hatt sex med. Hun ene har han mer kontakt med, og de møtes iblant, men ikke overnatting. Hun er tilbake med mannen sin. De holdt på da hun var separert. Er ikke så bekymret, da han har vært ærlig med meg hele veien. De andre møter han ikke, men har litt kontakt med på facebook og snap. Jeg har tidligere selv hatt en bestekompis, og vi var sammen mye, hele tiden kontakt. Og der var det vel følelser fra begge sin side, og han valgte vennskapet med meg over sin nye kjæreste. Men samtidig ble det ikke noe mellom oss, da jeg tror vi begge forsto at vi antageligvis ikke ville få det så bra sammen. Så da han fikk kjæreste gangen etter så kuttet han ut meg. Og like greit er det, da jeg fikk kjæreste noen måneder etter. Og kjemien mellom meg og han kunne andre legge merke til, og da er det rart og fortsette som venner, da man har fått kjæreste. Anonymous poster hash: 81564...915 Hm. Man har vel ikke som regel sex med venner...? Anonymous poster hash: 211ee...998
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #27 Skrevet 18. desember 2015 Han har en en god venninne, men ikke bestevenninne. De jobbet sammen og forsøkte seg på et forhold. Det gikk visst ikke... De jobber ikke lengre sammen, men snakker en del over meldinger og møtes innimellom. Helt ok for min del. Jeg har selv mange kompiser, og vet at man faktisk bare kan være venner. Jeg har aldri møtt henne, og det er ikke viktig for meg å gjøre det heller. Men nå stoler jeg veldig på ham. Noen vil kanskje kalle meg naiv, men han er veldig flink til å bekrefte at jeg er den eneste for ham. Anonymous poster hash: b06b2...d7c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #28 Skrevet 18. desember 2015 Vet ikke om jeg kan kalle de bestevenner. Men kjæresten min har stort sett bare jentevenner, og de fleste har han jo hatt sex med. Hun ene har han mer kontakt med, og de møtes iblant, men ikke overnatting. Hun er tilbake med mannen sin. De holdt på da hun var separert. Er ikke så bekymret, da han har vært ærlig med meg hele veien. De andre møter han ikke, men har litt kontakt med på facebook og snap. Jeg har tidligere selv hatt en bestekompis, og vi var sammen mye, hele tiden kontakt. Og der var det vel følelser fra begge sin side, og han valgte vennskapet med meg over sin nye kjæreste. Men samtidig ble det ikke noe mellom oss, da jeg tror vi begge forsto at vi antageligvis ikke ville få det så bra sammen. Så da han fikk kjæreste gangen etter så kuttet han ut meg. Og like greit er det, da jeg fikk kjæreste noen måneder etter. Og kjemien mellom meg og han kunne andre legge merke til, og da er det rart og fortsette som venner, da man har fått kjæreste. Anonymous poster hash: 81564...915 Hm. Man har vel ikke som regel sex med venner...? Anonymous poster hash: 211ee...998 Han har blitt venner med de, gjennom at de startet å date, hadde sex, så funket de ikke sammen. Og ble heller venner. Han har da ikke sex med de, da de bare har vært venner. Anonymous poster hash: 81564...915
Etenia Skrevet 18. desember 2015 #29 Skrevet 18. desember 2015 Ja, han har meg. Klissete sikkert, men sånn er det bare. Ellers så har han ikke venninner, fordi han mener selv at det ikke kjennes riktig å ha et " så intimt" ( selv om det ikke er fysisk ) forhold til en annen kvinne. Og det respektere jeg. Har selv ikke noen gode mamnfolkvenner heller, annet enn mannen. Fordi de jeg hadde tydelig ikke takla at jeg gifta meg. Men for meg gjør det virkelig ikke noe. Er fornøyd med å ha det slik som dette jeg. Føler ikke noe savn eller behov for det. Så da går det fint.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #30 Skrevet 18. desember 2015 Han hadde. Anonymous poster hash: 50655...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #31 Skrevet 21. desember 2015 Hva skjedde, HI? Anonymous poster hash: 8aca8...396
Gjest Karianne63 Skrevet 21. desember 2015 #32 Skrevet 21. desember 2015 Ja det har han, eller hadde. De ser ikke hverandre like ofte lenger siden hun bor i utlandet. De bodde sammen en stund for mange år siden. Kun som venner. Han har vært forelsket i hun og ble avvist. Fikk visstnok den verste kjærlighetssorgen han noen sinne har opplevd etter dette. Jeg møtte henne for første gang i fjor (vi har kun vært sammen i ett par år) og jeg ser at det ikke er noe fra hennes side. Men han ble helt merkelig, jeg måtte skikkelig jobbe for at han så meg. Klart at jeg da ble sjalu, følte at han ikke er helt ferdig med henne. Det gjør veldig vondt. I hverdagen betyr det ikke noe. Snakker i grunn sjelden med henne. Men jeg gleder meg ikke til neste gang de skal møtes, han får ikke reise alene. De sees kanskje en gang i året. I fra nå av er det med meg tilstede. Ikke hennes feil, men pga hans oppførsel. Anonymous poster hash: 89c28...1cc Unnskyld meg men det der hadde jeg aldri godtatt. Han er tydeligvis ikke ferdig med henne og de må jo ikke møtes for at han skal flytte følelser for henne, de er jo der hele tiden! Nei, jeg hadde bedt han kutte henne helt ut og klarer han ikke det så hadde jeg gått, skjønner du ikke at du er reserve? Du er nr.2 ? At hun ikke er interessert er den eneste grunnen til at de ikke er sammen, hvis hun en dag hadde sagt ja til han så hadde du ært kastet på dør. Garantert. For han er jo tydeligvis interessert i henne.
Juliea Ruler Skrevet 21. desember 2015 #33 Skrevet 21. desember 2015 Ja han har flere veldig nære venninner:) de er så søte og har gitt meg veldig innpass i gjengen. Han bodde i kollektiv med noen av de før. Har null problemer med at de er sammen som venner, vet verken han eller de vil noe mer og det har aldri vært noe imellom de:) Trygg på forholdet og finnes ikke sjalu. Ikke han heller en av mine bestevenner er mann, alle er venner:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #34 Skrevet 21. desember 2015 Han hadde en god venninne.. Men veldig tydelig hun var forelska i han og meget sjalu på meg! Hun sa feks at det var rart han valgte ferie med meg over vennene sine, for tenk om det brått ble slutt mellom oss. Hun sendte han sms, snap, på fb osv! Hele tiden, om små ting!!! Når han fikk unge med meg var hun ikke engang intr i å ha kontakt mere. Rart det der, litt av en "venn". Anonymous poster hash: 4c44e...e06
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #35 Skrevet 21. desember 2015 Jada, han hadde en god venninne. Litt for god fant jeg ut... Denne kjerringa ødela ikke mindre enn 3 forhold han hadde fra før, ved å drive kjærestene hans til vanvidd - sendte bamser og hjerter på Facebook, ringte i ett sett, inviterte på kaffe hele tiden og flørtet åpenlyst, samt slengt masse dritt om kjærestene hans til ham, familien hans. Med en gang han ble singel igjen så var han ikke så veldig interessant lenger, så var det på'n igjen neste gang han fant kjæreste. Jeg og han bestemte oss for å gifte oss ganske kjapt, flyttet sammen fort og var seriøse sånn nesten med en gang. Da begynte angrepet - å bombardere ham med Facebook-meldinger, chatte med ham hele tiden, ringe, og beskylde meg for å være ufin mot henne og sykelig sjalu, dette fortalte hun til hele hans familie. Samtidig som hun flyttet i nabolaget og ringte hver dag for å få hjelp med et eller annet, for å få ham for seg selv. Jeg jobbet dag, han jobbet kveld og kunne derfor hjelpe henne på dagtid. Det fortsatte bak min rygg i 2 år helt til han lå med henne på en fest og ble betatt av henne, mens jeg satt hjemme høygravid. Vi kom oss gjennom det så vidt, og har fantastisk forhold nå, men det er uaktuelt at han skal ha nære venninner i fremtiden. Dette har han valgt selv. Han omgås likevel både menn og kvinner, har stor omgangskrets, men ikke snakk om at en annen kvinne skulle overnatte her eller ha ham på besøk alene hele tiden. Brent barn skyr ilden. Anonymous poster hash: da006...a5e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #36 Skrevet 21. desember 2015 Kjæresten min er en kvinne og hun har en bestekompis. Etter at jeg kom inn i bildet har han sakte "fadet". Han var åpenbart forelsket i henne. (Det har kommet frem i lystig lag, for å si det slik. Men han har stor respekt for meg og oppfører seg pent) Men de var gode venner allikevel, hadde mye moro sammen og like interesser så det hele er ganske trist. Gjengangeren er menn som er forelsket i kvinner de ikke får. Jeg er overbevist om at menn ikke kan ha jentevenner uten å føle noe for de, gitt at de er hetrofile. Og denne tråden styrker den hypotesen ytterligere. Trist! :/ Anonymous poster hash: e10bf...570
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #37 Skrevet 21. desember 2015 Mannen har ikke men jeg har en bestevenn. Han har vært i livet mitt i mange år, aldri vært følelser inni bildet og han kan gjerne overnatte om han vil det. Han er riktignok i hovedsak tiltrukket av gutter men dette ble ikke bekreftet før etter noen år ut i mitt og mannens forhold. Min mann kjenner han godt, de har en god tone så det har aldri vært noe problem at vi tilbringer kvelder sammen. Nå vet vi jo at han i hovedsak at han liker menn men det var ikke noe problem i starten av forholdet vårt at jeg og min kamerat var mye sammen heller. Anonymous poster hash: 350ab...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå