Gå til innhold

har kjæresten din en bestevenninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fungerer bra? Ei som overnatter?

Anonymous poster hash: 55d59...f45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legge til at forholdet er ganske nytt..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei det har han ikke. Hadde syntes det var rart at en venn hadde overnattet med mindre det var et behov sånn rent logistikkmessig

Skrevet

Ja, han har meg 💑

Anonymous poster hash: aaede...17d

Skrevet

Kjenner jeg er skeptisk,har brent meg godt før.

Han virker jo så varm og ærlig også.

HI

Skrevet

Så dere hadde ikke godtatt?

Skrevet

Ja det har han, eller hadde. De ser ikke hverandre like ofte lenger siden hun bor i utlandet.

De bodde sammen en stund for mange år siden. Kun som venner.

Han har vært forelsket i hun og ble avvist. Fikk visstnok den verste kjærlighetssorgen han noen sinne har opplevd etter dette.

Jeg møtte henne for første gang i fjor (vi har kun vært sammen i ett par år) og jeg ser at det ikke er noe fra hennes side. Men han ble helt merkelig, jeg måtte skikkelig jobbe for at han så meg.

Klart at jeg da ble sjalu, følte at han ikke er helt ferdig med henne. Det gjør veldig vondt.

I hverdagen betyr det ikke noe. Snakker i grunn sjelden med henne. Men jeg gleder meg ikke til neste gang de skal møtes, han får ikke reise alene. De sees kanskje en gang i året. I fra nå av er det med meg tilstede. Ikke hennes feil, men pga hans oppførsel.

Anonymous poster hash: 89c28...1cc

Skrevet

Han hadde da vi møttes. De hadde vært kjærester, og tror de også hadde sex etter forholdet var over. Er usikker på hva som skjedde mellom de i begynnelsen av vårt forhold... Er vel rart om de ikke hadde seg når han var på overnatting der... Men jeg var ikke sjalu og kanskje litt naiv...

Hun fikk seg kjæreste etter hvert og kontakten mellom dem dabbet av. Det er nå over 10 år siden, og de har null kontakt i dag.

Hadde ikke tatt like lett på det i dag om han hadde hatt en venninne...

Hadde en annen kjærest med ei bestevenninne, jeg ble dumpa straks hun ble ledig...

Anonymous poster hash: 19a19...5d0

Skrevet

Ja det har han, eller hadde. De ser ikke hverandre like ofte lenger siden hun bor i utlandet.

Han har vært forelsket i hun og ble avvist. Fikk visstnok den verste kjærlighetssorgen han noen sinne har opplevd etter dette.

Jeg møtte henne for første gang i fjor (vi har kun vært sammen i ett par år) og jeg ser at det ikke er noe fra hennes side. Men han ble helt merkelig, jeg måtte skikkelig jobbe for at han så meg.

Klart at jeg da ble sjalu, følte at han ikke er helt ferdig med henne. Det gjør veldig vondt.

I hverdagen betyr det ikke noe. Snakker i grunn sjelden med henne. Men jeg gleder meg ikke til neste gang de skal møtes, han får ikke reise alene. De sees kanskje en gang i året. I fra nå av er det med meg tilstede. Ikke hennes feil, men pga hans oppførsel.

Høres ikke greit ut.

Skrevet

Skal møtes! I morgen, får høre litt nærmere med han da.

HI

Skrevet

Tydelig at denne venninnen har psykiske problemer og trenger å få pratet ut.

Han sa at vi skal være sammen i helga som planlagt,så får vi se etter det?

Var det bare klønete sagt? Har brent meg kraftig før, og har problemer med å stole på en mann. Men,det er mitt problem og noe jeg må jobbe med meg selv med.

HI

Skrevet

Ja, ei bestevenninne som går way back :) fra de var 5-6år, skikkelig søtt!

Hun er kjempekoselig, og lykkelig gift slik som jeg og min mann er. Så er ikke et snev av sjalu :)

Anonymous poster hash: 62e75...325

Skrevet

Ja. Hender hun sover her. Hun har også blitt en god venninne av meg. :)

Anonymous poster hash: 7e4b7...95c

Skrevet

Ja, men hun er min beste venninne også. Meg og henne vokste opp i samme gate og har vært bestevenner siden før vi begynte på skolen, og det var hun som fikk meg og han sammen. Hun bor så nærme at det ikke er vits i at hun overnatter, men jeg hadde ikke hatt problemer med det om hun trenger det, uansett om jeg er hjemme eller ikke. 

Anonymous poster hash: 24c1a...3d9
Skrevet

Jeg er en sånn venninne.

Den ene kameraten min er det null tiltrekning. Vi har aldri vært involvert som annet enn venner, men vi når vi møtes er det snakk om en treliter vin og å sitte oppe ele natta og prate. Han er mer som en bror for meg.

Så er det "bestevennen" som i senere år har innrømmet at han alltid har hatt følelser for meg, og jeg har også innsett at jeg har hatt følelser for ham. Her har vennebegrepet vært mer en unnskyldning for å være myyye sammen uten å forholde seg til at det har vært følelser inne i bildet. Jeg ville ikke hatt meg alene sammen med han i dag, for å si det slik..

Anonymous poster hash: 36eba...75a
Skrevet

Nei, det hadde ikke vært ok for meg. Jeg ville ikke klart å anta at den ene sov på sofaen.

Anonymous poster hash: 92ac6...ebb
Skrevet

Han hadde. Viste seg at hun var forelska i han, og etter det har de nesten ikke hatt kontakt. HELT greit for meg!

Anonymous poster hash: 5b418...2de

Skrevet

Det høres utrolig vondt ut :(

Anonymous poster hash: 211ee...998

Skrevet

Ja han har det. Og hun har vært på besøk tidligere og overnattet. Nydelig dame, modellvakker og superhyggelig. Men har aldri vært sjalu. Hun har forøvrig en veldig flott samboer også:-) men de treffes ikke noe særlig lengre siden hun og mannen har flyttet til utlandet. Men de har inn i mellom kontakt via tlf og meldinger. Helt uproblematisk. :-)

Anonymous poster hash: 8e367...8ba

Skrevet

Ja han har det. Og hun har vært på besøk tidligere og overnattet. Nydelig dame, modellvakker og superhyggelig. Men har aldri vært sjalu. Hun har forøvrig en veldig flott samboer også:-) men de treffes ikke noe særlig lengre siden hun og mannen har flyttet til utlandet. Men de har inn i mellom kontakt via tlf og meldinger. Helt uproblematisk. :-)

Var de bestevenner før du var i bildet?

Skrevet

Ja. De jobbet sammen i mange år før han traff meg. Mulig han en gang har hatt en "ting " for henne, det vet jeg ikke og har heller aldri spurt. :-)

Skrevet

Han har mange venninner ja, og det hadde ikke vært utenkelig om en av dem overnattet på sofaen eller gjesterommet. Hadde ikke likt det, men det går jo mer på min egen usikkerhet, og at jeg tror alle damer er heitere, morsommere og smartere enn meg.

Anonymous poster hash: 0b27c...da7

Skrevet

Vet ikke om jeg kan kalle de bestevenner. Men kjæresten min har stort sett bare jentevenner, og de fleste har han jo hatt sex med. Hun ene har han mer kontakt med, og de møtes iblant, men ikke overnatting. Hun er tilbake med mannen sin. De holdt på da hun var separert. Er ikke så bekymret, da han har vært ærlig med meg hele veien. De andre møter han ikke, men har litt kontakt med på facebook og snap.

Jeg har tidligere selv hatt en bestekompis, og vi var sammen mye, hele tiden kontakt. Og der var det vel følelser fra begge sin side, og han valgte vennskapet med meg over sin nye kjæreste. Men samtidig ble det ikke noe mellom oss, da jeg tror vi begge forsto at vi antageligvis ikke ville få det så bra sammen. Så da han fikk kjæreste gangen etter så kuttet han ut meg. Og like greit er det, da jeg fikk kjæreste noen måneder etter. Og kjemien mellom meg og han kunne andre legge merke til, og da er det rart og fortsette som venner, da man har fått kjæreste.

Anonymous poster hash: 81564...915
Skrevet

Ja, fungerer helt fint.

Anonymous poster hash: d8e39...6d7
Skrevet

Nei. Det hadde vært uaktuelt her. Vi er gift og da sømmer det seg ikke å ha andre damer sovende over, med mindre det er noe helt spesielt. Når det er sagt, hvis jeg var ny i et forhold og fyren hadde en venninne han var super close med, da hadde jeg takket for meg. Lukter trekantdrama lang vei.

Anonymous poster hash: 5ac87...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...