Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #26 Skrevet 17. desember 2015 Jeg greier ikke å tenne på så overvektige menn, så for meg hadde det vært uaktuelt uansett. Jeg synes så overvektige menn blir feminine, uansett hvor macho de ellers er. Og de er jo på en måte også mer feminine enn de skal være, fordi de har for mye østrogen lagret i fettvevet enn det menn skal/bør ha for å være i hormonmessig balanse. Videre blir det for meg et verdispørsmål. Jeg orker ikke leve med en mann som ikke tar ansvar for egen helse og som ikke tenker på sin egen eller sine nærmestes fremtid om han selv blir selvforskyldt syk eller går bort. Spesielt viktig er dette hvis det er barn inne i bildet, om det så er mine, dine eller våre barn. Så for meg hadde det aldri vært et tema å bli sammen med en så overvektig mann. Unntaket må være hvis han var i gang med vekttap på en fornuftig måte, hadde endret kostholdet med tanke på vektnedgang og det å holde vekten etterpå. En som hadde tatt tak i lviet sitt og valgt en ny og varig vei. Da ville jeg ha vurdert et forhold med ham. Hi, du har tydeligvis ikke problemer med tenning når det kommer til hans overvekt, så da er jo ikke det et tema, spesielt siden dere har "fantastisk sex" sammen Du tenker på det helsemessige, og det synes jeg du bør finne mer ut av, hvordan han tenker fremtiden sin og ev. i et forhold. Han er tydeligvis klar over overvekten og at den er ugunstig helsemessig, at han mest trolig er i ferd med å pådra seg helseproblemer. Da kan det godt være at han selv ønsker å endre livsstil og gjøre noe med det. Snakk sammen. Anonymous poster hash: 0b473...5bc Det var nok noen andre som skrev at de hadde fantastisk, for så langt er vi ikke kommet Anonymous poster hash: 81416...e39
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #27 Skrevet 17. desember 2015 Oi, postet litt for fort. Vi har som sagt ikke hatt sex, ikke i nærheten... Tenning vet jeg ikke ennå, men jeg føler meg interessert ja. Jeg har vel 10 kg for mye selv, og har som regel store problemer med å vise meg naken foran de jeg har vært sammen med. Så tenker jo at jeg ville vært mer avslappet med ham. Jeg trenger ikke noen som er skikkelig veltrent. Den siste jeg rotet med hadde sixpack, og det syns jeg var turnoff. Han var liksom for hard i kroppen Hadde sikkert hatt et håp om at han ville ta av seg en del, det er jo det som er litt skummelt. Hvis jeg går inn i noe så må jeg akseptere ham som han er. HI Anonymous poster hash: 81416...e39
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #28 Skrevet 17. desember 2015 Oi, postet litt for fort. Vi har som sagt ikke hatt sex, ikke i nærheten... Tenning vet jeg ikke ennå, men jeg føler meg interessert ja. Jeg har vel 10 kg for mye selv, og har som regel store problemer med å vise meg naken foran de jeg har vært sammen med. Så tenker jo at jeg ville vært mer avslappet med ham. Jeg trenger ikke noen som er skikkelig veltrent. Den siste jeg rotet med hadde sixpack, og det syns jeg var turnoff. Han var liksom for hard i kroppen Hadde sikkert hatt et håp om at han ville ta av seg en del, det er jo det som er litt skummelt. Hvis jeg går inn i noe så må jeg akseptere ham som han er. HI Anonymous poster hash: 81416...e39 Du høres ikke så forelsket ut... Anonymous poster hash: 086f6...d88
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #29 Skrevet 17. desember 2015 Jeg får ofte komplimenter om at jeg ser ut som en modell. Men jeg ville ikke hatt noe problem med å falle for en overvektig mann dersom kjemien stemte. Samtidig tenker jeg at siden du er såpass opptatt av det at du lager en tråd om det her inne, så er han antagelig ikke den rette for deg. Anonymous poster hash: e5644...2ed
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #30 Skrevet 17. desember 2015 Hvordan har dere egentlig sex når han er så stor? Jeg ser for meg at... den ikke når helt frem? Fordi magen er helt i veien. Og til forskjell fra på kvinner så får menn en masse fett der nede som gjør den liten og gjør sex enda mer umulig. Anonymous poster hash: 0b092...c9a Du fikk med deg at det var snakk om 30 kg overvekt her og ikke en mann som veier 300 kg? Min mann har vært 180 kg, og vi hadde sex uten problemer da også. I forskjellige stillinger. Anonymous poster hash: 178e1...76e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #31 Skrevet 17. desember 2015 Min mann er 20 kg overvektig. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Han er i mine øyne drit sexy. Anonymous poster hash: 086f6...d88 Hvordan vet dere nøyaktig hvor mange kilo overvektig de er? Anonymous poster hash: 3fd5e...e3a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #32 Skrevet 17. desember 2015 Jeg ble sammen med en "tømmerhogger" som utviklet seg til å bli utseendemessig Michael Moore. Jeg er ikke noe større menneske enn at jeg mista tenninga fullstendig. Stor dissende mage og man boobs er ikke noe for meg. Anonymous poster hash: 6c465...2e8
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #33 Skrevet 17. desember 2015 Vi var begge litt overvektige då vi vart saman, i fellesskap la vi om livsstilen og vart tur/treningsmnennesker. Gull å endra seg til det betre i lag, lett å dette i sofafella og lettvint mat som singel...så ville ha snakka litt med han om emnet og lufta tankar om helse og livsstil og seia at du tenkjer på det? Om personen er nokolunde oppegåande tar han hintet og skjønar kva du er bekymra for. Når ein er vaksen kan ein snakka om det meste..lukke til! Anonymous poster hash: e248b...411
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #34 Skrevet 17. desember 2015 Oi, postet litt for fort. Vi har som sagt ikke hatt sex, ikke i nærheten... Tenning vet jeg ikke ennå, men jeg føler meg interessert ja. Jeg har vel 10 kg for mye selv, og har som regel store problemer med å vise meg naken foran de jeg har vært sammen med. Så tenker jo at jeg ville vært mer avslappet med ham. Jeg trenger ikke noen som er skikkelig veltrent. Den siste jeg rotet med hadde sixpack, og det syns jeg var turnoff. Han var liksom for hard i kroppen Hadde sikkert hatt et håp om at han ville ta av seg en del, det er jo det som er litt skummelt. Hvis jeg går inn i noe så må jeg akseptere ham som han er. HI Anonymous poster hash: 81416...e39 Du høres ikke så forelsket ut... Anonymous poster hash: 086f6...d88 Nei, det er jeg ikke. Har akkurat møtt ham! HI Anonymous poster hash: 81416...e39
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #35 Skrevet 17. desember 2015 Har aldri brydd meg om vekt på menn, hverken den ene eller den andre veien. Men må jeg velge tar jeg heller en litt større mann enn en tynn pingle... Hadde en periode på ca 4 år hvor jeg var singel tobarnsmor. Datet flere forskjellige og hadde noen få forhold. Bortsett fra han som nå er min samboer datet jeg en kar som var sikkert minst 30 kg overvektig. Han var helt rå i senga !! Null problem! Men ham var flere år yngre enn meg da...😝 Han som nå er min samboer er også overvektig, men er også generelt en kraftig kar. Bredskuldra, stor ryggtavle, kraftige armer osv. Overvekten er mest på magen. For meg er han den mest fantastiske mannen jeg kunne funnet!! Sex er IKKE et problem!! Men det som faktisk gjorde meg opprørt og lei meg da jeg ble sammen med samboeren min, var alle kommentarene jeg fikk fra andre folk. Ingen kvinner, men flere menn... Fikk kommentarer på hvorfor i all verden jeg var sammen med han? Du som er så flott, liker du feite menn?? Ble til og med kalt "chubby-chaser", siden jeg også hadde vært sammen med en annen som var stor... Mulig det var et forsøk på sjekking, men i så fall et veldig feilslått ett... Anonymous poster hash: a4fcb...a79
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #36 Skrevet 17. desember 2015 Min mann er 20 kg overvektig. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Han er i mine øyne drit sexy. Anonymous poster hash: 086f6...d88 Hvordan vet dere nøyaktig hvor mange kilo overvektig de er? Anonymous poster hash: 3fd5e...e3a Det kan være 19 eller 21.. vet ikke.. Var pga jeg og mannen gikk inn på bmi kalkulator og låg inn kg.. helt til vi fikk normal bmi. Vi lo godt begge. Anonymous poster hash: 086f6...d88
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #37 Skrevet 18. desember 2015 Som om å lese om da jeg møtte min mann. Han var 30-40 kg overvektig da vi møttes og jeg var sååååå i tvil. Men fant ut at han hadde så mange andre kvaliteter som rett og slett betyr så mye mer enn at han skal være slank, så jeg ble etterhvert "blind" for disse kiloene. Vi har nå vært sammen i tre år og han er det beste som har skjedd meg. <3 Og han er fortsatt like stor uten at det gjør meg noe i det hele tatt (han har ikke blitt større da og er veldig opptatt av det selv også at han helst vil prøve å gå ned noen kilo). Det som er viktig dersom du velger å fortsette med han er at du da må godta at han er som han er. Du kan ikke prøve å endre han! Finner han ut at han har lyst til å hå ned litt, så er det selvfølgelig viktig å være støttende, men det kan ikke være du som pusher. Anonymous poster hash: 53c60...cc2 Eksakt samme historie med min. Han er ikke et "oppussingsprosjekt" som jeg skal slanke eller endre på😊 Han er som han er, snill, morsom, lojal, klok, arbeidsom... En flott mann. Ganske tjukk, men flott. Anonymous poster hash: 96885...5da
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #38 Skrevet 18. desember 2015 Enkelte av dere skremmer meg.... virkelig. Ok, mitt siste forhold var med en som var rimelig rund, mildt sagt. Målte ham aldri, og hadde han aldri på vekta men helt sikkert 30-40 kg overvektig. Selv hadde jeg ingen problemer med det, og hørte aldri ham si noe negativt om det heller selv om jeg regner med han kanskje hadde noen issues med det. Seksuelt funket vi veldig bra, og opplevde aldri en gang hvor han kom for fort. Han er vel kanskje en av de mer utholdene jeg har hatt sex med. Selv er jeg 52 kg, så litt størrelses forskjell var det. Anonymous poster hash: ca1b0...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå