Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har møtt en mann som jeg er blitt litt betatt av. Som på mange måter er veldig min type mann, og som "egentlig" er veldig kjekk. Men han er kanskje 30 kg overvektig. Hadde dere klart å falle for en sånn mann? Jeg er så redd for å gå inn i noe, for så å miste tenningen etter hvert. Kanskje jeg også forventer at han vil klare å ta av seg, men det er jo ikke sikkert... Tips?? Anonymous poster hash: 81416...e39
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Ingen erfaringer dessverre, men tenker det er dumt om du går inn i forholdet med en tanke om at han må slanke seg etterhvert. Er jo ikke sikkert han ønsker det/får det til. Hvis det føles som et problem allerede nå i starten er det kanskje dumt å starte med noe i det hele tatt.. Anonymous poster hash: e7030...4be
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Vet ærlig talt ikke. Er han usunt overvektig, med stor mage, og tydelig ikke sprek? Eller er han "bare" kraftig, ser sterk ut (litt tømmerhugger?). Hadde aldri falt for en som var overvektig og usunn, men kanskje for en som var kraftig bygget og tydelig sterk. Urkvinnen i meg som vil ha en sterk mann til å dra meg hjem til hula Faren er jo at han bare blir større og større ettersom årene går. Anonymous poster hash: f332f...64d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Som om å lese om da jeg møtte min mann. Han var 30-40 kg overvektig da vi møttes og jeg var sååååå i tvil. Men fant ut at han hadde så mange andre kvaliteter som rett og slett betyr så mye mer enn at han skal være slank, så jeg ble etterhvert "blind" for disse kiloene. Vi har nå vært sammen i tre år og han er det beste som har skjedd meg. <3 Og han er fortsatt like stor uten at det gjør meg noe i det hele tatt (han har ikke blitt større da og er veldig opptatt av det selv også at han helst vil prøve å gå ned noen kilo). Det som er viktig dersom du velger å fortsette med han er at du da må godta at han er som han er. Du kan ikke prøve å endre han! Finner han ut at han har lyst til å hå ned litt, så er det selvfølgelig viktig å være støttende, men det kan ikke være du som pusher. Anonymous poster hash: 53c60...cc2
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Vet ærlig talt ikke. Er han usunt overvektig, med stor mage, og tydelig ikke sprek? Eller er han "bare" kraftig, ser sterk ut (litt tømmerhugger?). Hadde aldri falt for en som var overvektig og usunn, men kanskje for en som var kraftig bygget og tydelig sterk. Urkvinnen i meg som vil ha en sterk mann til å dra meg hjem til hula Faren er jo at han bare blir større og større ettersom årene går. Anonymous poster hash: f332f...64d Ja, han er usunt stor med mage. Men er veldig sosial og utadvendt, og har mye utstråling. Han er veldig ærlig om at han har lagt på seg, så virker som han er bevisst det... HI Anonymous poster hash: 81416...e39
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Som om å lese om da jeg møtte min mann. Han var 30-40 kg overvektig da vi møttes og jeg var sååååå i tvil. Men fant ut at han hadde så mange andre kvaliteter som rett og slett betyr så mye mer enn at han skal være slank, så jeg ble etterhvert "blind" for disse kiloene. Vi har nå vært sammen i tre år og han er det beste som har skjedd meg. <3 Og han er fortsatt like stor uten at det gjør meg noe i det hele tatt (han har ikke blitt større da og er veldig opptatt av det selv også at han helst vil prøve å gå ned noen kilo). Det som er viktig dersom du velger å fortsette med han er at du da må godta at han er som han er. Du kan ikke prøve å endre han! Finner han ut at han har lyst til å hå ned litt, så er det selvfølgelig viktig å være støttende, men det kan ikke være du som pusher. Anonymous poster hash: 53c60...cc2 Hvordan er sexen da? Jeg vil ha en mann som klarer å ha mye sex, hehe... HI Anonymous poster hash: 81416...e39
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Ser problemstillingen! Det er litt turn-off med overvekt, og spesielt når man ser at det er "usunne" kilo. Anonymous poster hash: 87e91...ab7
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Som om å lese om da jeg møtte min mann. Han var 30-40 kg overvektig da vi møttes og jeg var sååååå i tvil. Men fant ut at han hadde så mange andre kvaliteter som rett og slett betyr så mye mer enn at han skal være slank, så jeg ble etterhvert "blind" for disse kiloene. Vi har nå vært sammen i tre år og han er det beste som har skjedd meg. <3 Og han er fortsatt like stor uten at det gjør meg noe i det hele tatt (han har ikke blitt større da og er veldig opptatt av det selv også at han helst vil prøve å gå ned noen kilo). Det som er viktig dersom du velger å fortsette med han er at du da må godta at han er som han er. Du kan ikke prøve å endre han! Finner han ut at han har lyst til å hå ned litt, så er det selvfølgelig viktig å være støttende, men det kan ikke være du som pusher. Anonymous poster hash: 53c60...cc2 Hvordan er sexen da? Jeg vil ha en mann som klarer å ha mye sex, hehe... HI Anonymous poster hash: 81416...e39 Var sammen med en overvektig en gang. Holdt aldri ut lenge seksuelt Anonymous poster hash: 87e91...ab7
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Kjør på med masse vil sex så kanskje han går ned og kyss han hver gang han prøver å putte noe i munnen ... Du kan jo alltids prøve han en stund og dumpe han om du ikke vil ha en tykkas Anonymous poster hash: f91e2...437
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Som om å lese om da jeg møtte min mann. Han var 30-40 kg overvektig da vi møttes og jeg var sååååå i tvil. Men fant ut at han hadde så mange andre kvaliteter som rett og slett betyr så mye mer enn at han skal være slank, så jeg ble etterhvert "blind" for disse kiloene. Vi har nå vært sammen i tre år og han er det beste som har skjedd meg. <3 Og han er fortsatt like stor uten at det gjør meg noe i det hele tatt (han har ikke blitt større da og er veldig opptatt av det selv også at han helst vil prøve å gå ned noen kilo). Det som er viktig dersom du velger å fortsette med han er at du da må godta at han er som han er. Du kan ikke prøve å endre han! Finner han ut at han har lyst til å hå ned litt, så er det selvfølgelig viktig å være støttende, men det kan ikke være du som pusher.Anonymous poster hash: 53c60...cc2 Hvordan er sexen da? Jeg vil ha en mann som klarer å ha mye sex, hehe... HI Anonymous poster hash: 81416...e39 Opplever han som mye bedre i senga enn mange av de slanke jeg har hatt sex med. Han er den jeg har hatt sex med som har brydd seg mest om hvordan jeg har det og at jeg skal bli tilfredsstilt. Ellers er det klart at han er ikke like "sprelsk" og utholdende som enkelte slanke/veltrente, men vi har fantastisk bra sex! Anonymous poster hash: 53c60...cc2
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Var i samme situasjon for 7år siden. Han var og ca 25kg for tung. Jeg skammer meg over at jeg synes det var litt flaut å introduser hab for familie og venner også vekten. Jeg har aldri angret en dag, bortsett fra stram kropp har han absolutt alle kriteriene jeg ser etter hos en mann. Anonymous poster hash: 3f72d...f28
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Takk for konstruktive svar! Fordelen er vel at jeg ikke trenger å være så selvbevisst når det kommer til min egen kropp HI Anonymous poster hash: 81416...e39
Hønemor30 Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 Syns du skal droppe han jeg. Ikke fordi han er overvektig, men fordi du tenker som du gjør....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Syns du skal droppe han jeg. Ikke fordi han er overvektig, men fordi du tenker som du gjør.... Jeg er jo interessert i ham som han er. Men når det er snakk om rundt 30 kg overvekt så tenker jeg på aspekter som f.eks helse da. Syns ikke det er så rart... HI Anonymous poster hash: 81416...e39
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Er gift med en som (var) minst 60 kg overvektig på sitt tyngste. Lavt stoffskifte gjorde det vanskelig å gå ned. Ingen menn er perfekte. Mitt problem er at overvekten ikke har vært et problem for meg personlig, men på grunn av at jeg er en selvbevisst person som er opptatt av hva andre tenker om meg og min familie, har jeg skammet meg for å vise meg med ham offentlig. Fy meg! Men det er vondt når jeg vet hvor stigmatiserte overvektige blir i Norge i dag. Folk tenker nedlatende og ser med vemmelse på overvektige, er mitt inntrykk. Dette har vært mitt problem. Hvis du ikke skjemmes (og det har du ingen grunn til, jeg skjemtes fordi jeg var en dust!), så er det ingen problem! Når det er sagt, er det mange fordeler. Jeg er utrolig avslappet sammen med ham. Har super selvtillit og føler meg deilig. Når man er vel med seg selv og avslappet med partneren, får man bedre sex også dessuten er han rå i senga! Kåt, slikker, fingrer og knuller på Feite menn er somregel svært lite selvopptatte i senga da de føler de må kompensere for manglende fysikk. Det er utstråling, omgjengelighet, humor, kjemi, omtanke, omsorg og engasjement som betyr noe Nå har han tatt slankeoperasjon, og går ned 2,5 kg i uka Anonymous poster hash: 41e28...deb
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Jeg ville hatt problemer med det. Jeg har store problemer med å tenne på en som er overvektig, så det ville nok løst seg selv. Anonymous poster hash: 61171...134
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 Jeg innser at jeg er en fæl person, men jeg kunne ikke blitt sammen med en som er overvektig. Jeg tror ikke jeg hadde klart å tenne på han. Jeg syns det er vanskelig å ta på en person med mye fett (høres rart ut, men slik føles det). Anonymous poster hash: 7210e...6f9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #18 Skrevet 16. desember 2015 Min mann er 20 kg overvektig. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Han er i mine øyne drit sexy. Anonymous poster hash: 086f6...d88
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #19 Skrevet 16. desember 2015 Hvordan har dere egentlig sex når han er så stor? Jeg ser for meg at... den ikke når helt frem? Fordi magen er helt i veien. Og til forskjell fra på kvinner så får menn en masse fett der nede som gjør den liten og gjør sex enda mer umulig. Anonymous poster hash: 0b092...c9a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #20 Skrevet 16. desember 2015 Min mann er overvektig. Han er også snill, hengiven, smart, ansvarsfull, uhøytidelig, morsom, kjekk, en god far og fantastisk i senga! Han er sterk, maskulin og mye mer mann enn de slanke jåleguttene jeg har vært med tidligere. Det beste av alt er at han elsker meg med alle mine feil. Han får meg til å føle meg fin uansett dagsform og jeg kan være 100 % meg selv. Dere som kun ser på vekt går glipp av mange flotte fyrer. En skal forresten være riiiimelig svær før det går utover sexlivet. Jeg vil definitivt ha en skikkelig sterk bamse fremfor en liten pusling. Tynne menn får meg til å føle meg stor og usexy. Anonymous poster hash: f3860...58a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #21 Skrevet 16. desember 2015 Jeg greier ikke å tenne på så overvektige menn, så for meg hadde det vært uaktuelt uansett. Jeg synes så overvektige menn blir feminine, uansett hvor macho de ellers er. Og de er jo på en måte også mer feminine enn de skal være, fordi de har for mye østrogen lagret i fettvevet enn det menn skal/bør ha for å være i hormonmessig balanse. Videre blir det for meg et verdispørsmål. Jeg orker ikke leve med en mann som ikke tar ansvar for egen helse og som ikke tenker på sin egen eller sine nærmestes fremtid om han selv blir selvforskyldt syk eller går bort. Spesielt viktig er dette hvis det er barn inne i bildet, om det så er mine, dine eller våre barn. Så for meg hadde det aldri vært et tema å bli sammen med en så overvektig mann. Unntaket må være hvis han var i gang med vekttap på en fornuftig måte, hadde endret kostholdet med tanke på vektnedgang og det å holde vekten etterpå. En som hadde tatt tak i lviet sitt og valgt en ny og varig vei. Da ville jeg ha vurdert et forhold med ham. Hi, du har tydeligvis ikke problemer med tenning når det kommer til hans overvekt, så da er jo ikke det et tema, spesielt siden dere har "fantastisk sex" sammen Du tenker på det helsemessige, og det synes jeg du bør finne mer ut av, hvordan han tenker fremtiden sin og ev. i et forhold. Han er tydeligvis klar over overvekten og at den er ugunstig helsemessig, at han mest trolig er i ferd med å pådra seg helseproblemer. Da kan det godt være at han selv ønsker å endre livsstil og gjøre noe med det. Snakk sammen. Anonymous poster hash: 0b473...5bc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #22 Skrevet 16. desember 2015 Jeg innrømmer at jeg er fordomsfull her..kan ikke si at tanken på en overvektig mann I senga frister. Har aldri prøvd heller. Jeg tenker at en overvektig person tenker og har en annen personlighet enn meg..jeg liker å ta vare på kroppen min, spiser fornuftig og er lita og slank. Jeg vil ikke sitte å se på at partneren min dytter I seg snop og alt for mye mat og pådra seg all slags sykdommer. Anonymous poster hash: 382e6...ec0
Superdolly Skrevet 17. desember 2015 #23 Skrevet 17. desember 2015 Ingen erfaringer dessverre, men tenker det er dumt om du går inn i forholdet med en tanke om at han må slanke seg etterhvert. Er jo ikke sikkert han ønsker det/får det til. Hvis det føles som et problem allerede nå i starten er det kanskje dumt å starte med noe i det hele tatt.. Anonymous poster hash: e7030...4be Enig med denne. Ikke gå inn i et forhold til ham dersom han er et oppussingsobjekt for deg. Når det er sagt, så ville jeg mye heller hatt en overvektig mann enn en av disse fyrene jeg leser om her inne som driter i kone og barn og lever livet som singel, med kun en liten gjesteopptreden i hjemmet nå og da (når det passer for ham, selvfølgelig).
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #24 Skrevet 17. desember 2015 Jeg er sykt kresen, så hadde aldri blitt sammen med han. Men nå hadde jeg aldri falt for en slik type uansett heller. Men ikke gå inn i et forhold med håp om å forandre han. Det funker sjelden. Anonymous poster hash: 1551f...019
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #25 Skrevet 17. desember 2015 Jeg hadde ikke hatt noe problem med å tenne på en mann som var 30 kg overvektig. Men jeg hadde vært skeptisk til kostholdet hans. For jeg har selv problemer med vekten og mat. Har ikke et sunt forhold til godteri. Så om dette var en mann som spiste mye godteri, så hadde det blitt et stort problem. For jeg ønsker ikke å bli fristet, og spise mer og bli større. Jeg har nå bmi på 26, og kjenner jeg har det så mye bedre, enn da jeg hadde bmi på over 30. Så jeg vil aldri tilbake dit. Anonymous poster hash: 099b7...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå