Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #26 Skrevet 16. desember 2015 Blir rett og slett flau over folk. Har sett at folk med god råd har lagt ut bilde av skap/spiskammer stappfullt av mat. Ingen trenger 7 pakker grøt! Og de har masse penger. Dette er kvalmt.Anonymous poster hash: b6175...a9e Hva er kvalmt med det? Det er smart. Så lenge vi handler varer vi vet vi bruker en del av og som holder seg lenge er det jo bare lurt å benytte seg av tilbud. Jeg har for eksempel handlet grøtris, mel, mandler, rosiner, posesupper, bakepulver, surkål, pølser og en del annet så jeg har lenge. Jeg synes det er rart ikke fler gjør det samme. Det må tyde på at mange har så mye enger at det er helt uinteressant hva ting koster. Anonymous poster hash: 86ee8...6a0 Du synes det er rart at ikke fler gjør det samme? De har vel vett nok til å skjønne at det ikke blir igjen noe til de med lite penger da. Eller at de med nok penger ikke får tak i surkål fordi noen har 15 pakker surkål i skapet. Anonymous poster hash: eb111...095 Førstemann til mølla-prinsippet. Lite å gjøre med det. Hvorfor har ikke de med dårlig råd prioritert å handle da? Det lønner seg sjeldent å vente. Anonymous poster hash: 21fc3...1ed
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #27 Skrevet 16. desember 2015 Hadde med glede handlet litt på priskrigen.... hvis det var noe igjen... Det eneste vi mangler av julevarer er marsipan, og EN pakke edamer-ost... Vi har nå konvertert til Spar... betaler gjerne normal pris for varer sålenge jeg faktisk får tak i de... er lei av de tomme butikkhyllene.. Anonymous poster hash: dd5e3...155
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #28 Skrevet 16. desember 2015 Her jeg bor fikk jeg ikke tak i gløgg!! Altså, de hadde den "blanke" og den med "ekstra krydder". Barna elsker gløgg, men bare den "vanlige" tomtegløgg med gullfarget topp.... Men her kjøres det tilbud på den...Vi har drukket over 2l allerede i advent. Lager oss en kopp hver fredag og lørdag, samt i stedet for kaffe noen gang vi har gjester. Nå er vår 3.flasek snart tom,- så skulle handle mer i går... I tillegg skal vi før juleaften ha et "gavebyttreff" for søsken og foreldre,- men skal vi ha gløgg må vi nå kanskje kjøre til "byn" (15-20 min i bil unna)......Hadde liksom tenkt og slippe flere turer dit før lillejuleaften (da drar vi kun for og kjøpe en kaffe på kafe og se på folket. Da har vi planlagt ALT ferdig), men den gang ei....Sukk.... Skulle blitt bøter på de som kaster marsipan, surkål gløgg etter jul..... Anonymous poster hash: c3520...f71
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #29 Skrevet 16. desember 2015 Blir rett og slett flau over folk. Har sett at folk med god råd har lagt ut bilde av skap/spiskammer stappfullt av mat. Ingen trenger 7 pakker grøt! Og de har masse penger. Dette er kvalmt.Anonymous poster hash: b6175...a9e Hva er kvalmt med det? Det er smart. Så lenge vi handler varer vi vet vi bruker en del av og som holder seg lenge er det jo bare lurt å benytte seg av tilbud. Jeg har for eksempel handlet grøtris, mel, mandler, rosiner, posesupper, bakepulver, surkål, pølser og en del annet så jeg har lenge. Jeg synes det er rart ikke fler gjør det samme. Det må tyde på at mange har så mye enger at det er helt uinteressant hva ting koster. Anonymous poster hash: 86ee8...6a0 Du synes det er rart at ikke fler gjør det samme? De har vel vett nok til å skjønne at det ikke blir igjen noe til de med lite penger da. Eller at de med nok penger ikke får tak i surkål fordi noen har 15 pakker surkål i skapet. Anonymous poster hash: eb111...095 Førstemann til mølla-prinsippet. Lite å gjøre med det. Hvorfor har ikke de med dårlig råd prioritert å handle da? Det lønner seg sjeldent å vente. Anonymous poster hash: 21fc3...1ed Førstemann til mølla hjelper svært lite når alt er utsolgt før man vet det er priskrig, syns du ikke? Anonymous poster hash: eb111...095
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #30 Skrevet 16. desember 2015 Blir rett og slett flau over folk. Har sett at folk med god råd har lagt ut bilde av skap/spiskammer stappfullt av mat. Ingen trenger 7 pakker grøt! Og de har masse penger. Dette er kvalmt.Anonymous poster hash: b6175...a9e Hva er kvalmt med det? Det er smart. Så lenge vi handler varer vi vet vi bruker en del av og som holder seg lenge er det jo bare lurt å benytte seg av tilbud. Jeg har for eksempel handlet grøtris, mel, mandler, rosiner, posesupper, bakepulver, surkål, pølser og en del annet så jeg har lenge. Jeg synes det er rart ikke fler gjør det samme. Det må tyde på at mange har så mye enger at det er helt uinteressant hva ting koster. Anonymous poster hash: 86ee8...6a0 Du synes det er rart at ikke fler gjør det samme? De har vel vett nok til å skjønne at det ikke blir igjen noe til de med lite penger da. Eller at de med nok penger ikke får tak i surkål fordi noen har 15 pakker surkål i skapet. Anonymous poster hash: eb111...095 Førstemann til mølla-prinsippet. Lite å gjøre med det. Hvorfor har ikke de med dårlig råd prioritert å handle da? Det lønner seg sjeldent å vente. Anonymous poster hash: 21fc3...1ed Førstemann til mølla hjelper svært lite når alt er utsolgt før man vet det er priskrig, syns du ikke? Anonymous poster hash: eb111...095 Priskrigen har vært godt markedsført gjennom alle kanaler så det skal godt gjøres å ikke vite det... Anonymous poster hash: 21fc3...1ed
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #31 Skrevet 16. desember 2015 Blir rett og slett flau over folk. Har sett at folk med god råd har lagt ut bilde av skap/spiskammer stappfullt av mat. Ingen trenger 7 pakker grøt! Og de har masse penger. Dette er kvalmt.Anonymous poster hash: b6175...a9e Hva er kvalmt med det? Det er smart. Så lenge vi handler varer vi vet vi bruker en del av og som holder seg lenge er det jo bare lurt å benytte seg av tilbud. Jeg har for eksempel handlet grøtris, mel, mandler, rosiner, posesupper, bakepulver, surkål, pølser og en del annet så jeg har lenge. Jeg synes det er rart ikke fler gjør det samme. Det må tyde på at mange har så mye enger at det er helt uinteressant hva ting koster. Anonymous poster hash: 86ee8...6a0 Du synes det er rart at ikke fler gjør det samme? De har vel vett nok til å skjønne at det ikke blir igjen noe til de med lite penger da. Eller at de med nok penger ikke får tak i surkål fordi noen har 15 pakker surkål i skapet. Anonymous poster hash: eb111...095 Førstemann til mølla-prinsippet. Lite å gjøre med det. Hvorfor har ikke de med dårlig råd prioritert å handle da? Det lønner seg sjeldent å vente. Anonymous poster hash: 21fc3...1ed Førstemann til mølla hjelper svært lite når alt er utsolgt før man vet det er priskrig, syns du ikke? Anonymous poster hash: eb111...095 Priskrigen har vært godt markedsført gjennom alle kanaler så det skal godt gjøres å ikke vite det... Anonymous poster hash: 21fc3...1ed Ok. Jeg hørte om det samme dag som det startet. Jeg hadde ikke mulighet til å reise på butikken umiddelbart. Jeg har faktisk ikke mulighet til å henge utenfor butikkene hele dagen, hele uka, for å få tak i billige varer. Da jeg kom til butikken, var det tomt for de fleste billige varer. Det er stort sett tomt. Dette er snakk om en stor Rema butikk. Folk er gribber, kjøper inn i mengder for å ha. Skjønner at det er fint å spare penger, men tenk LITT på andre og kanskje? Hva søren skal man med ti pakker marsipan? Eller ti pakker grøt? Eller 14 edamerost. Bruk hodet litt, så skjønner du hva jeg mener. Anonymous poster hash: eb111...095
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #32 Skrevet 16. desember 2015 Blir rett og slett flau over folk. Har sett at folk med god råd har lagt ut bilde av skap/spiskammer stappfullt av mat. Ingen trenger 7 pakker grøt! Og de har masse penger. Dette er kvalmt.Anonymous poster hash: b6175...a9e Hva er kvalmt med det? Det er smart. Så lenge vi handler varer vi vet vi bruker en del av og som holder seg lenge er det jo bare lurt å benytte seg av tilbud. Jeg har for eksempel handlet grøtris, mel, mandler, rosiner, posesupper, bakepulver, surkål, pølser og en del annet så jeg har lenge. Jeg synes det er rart ikke fler gjør det samme. Det må tyde på at mange har så mye enger at det er helt uinteressant hva ting koster. Anonymous poster hash: 86ee8...6a0 Du synes det er rart at ikke fler gjør det samme? De har vel vett nok til å skjønne at det ikke blir igjen noe til de med lite penger da. Eller at de med nok penger ikke får tak i surkål fordi noen har 15 pakker surkål i skapet. Anonymous poster hash: eb111...095 Førstemann til mølla-prinsippet. Lite å gjøre med det. Hvorfor har ikke de med dårlig råd prioritert å handle da? Det lønner seg sjeldent å vente. Anonymous poster hash: 21fc3...1ed Jeg vil tro at de med dårlig råd ikke bare kan handle når det passer med priskrigen. Antakelig er det mer "vente på penger"- problematikk. Anonymous poster hash: 94c9a...dcc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #33 Skrevet 16. desember 2015 Blir rett og slett flau over folk. Har sett at folk med god råd har lagt ut bilde av skap/spiskammer stappfullt av mat. Ingen trenger 7 pakker grøt! Og de har masse penger. Dette er kvalmt.Anonymous poster hash: b6175...a9e Hva er kvalmt med det? Det er smart. Så lenge vi handler varer vi vet vi bruker en del av og som holder seg lenge er det jo bare lurt å benytte seg av tilbud. Jeg har for eksempel handlet grøtris, mel, mandler, rosiner, posesupper, bakepulver, surkål, pølser og en del annet så jeg har lenge. Jeg synes det er rart ikke fler gjør det samme. Det må tyde på at mange har så mye enger at det er helt uinteressant hva ting koster. Anonymous poster hash: 86ee8...6a0 Du synes det er rart at ikke fler gjør det samme? De har vel vett nok til å skjønne at det ikke blir igjen noe til de med lite penger da. Eller at de med nok penger ikke får tak i surkål fordi noen har 15 pakker surkål i skapet. Anonymous poster hash: eb111...095 Førstemann til mølla-prinsippet. Lite å gjøre med det. Hvorfor har ikke de med dårlig råd prioritert å handle da? Det lønner seg sjeldent å vente. Anonymous poster hash: 21fc3...1ed Førstemann til mølla hjelper svært lite når alt er utsolgt før man vet det er priskrig, syns du ikke? Anonymous poster hash: eb111...095 Priskrigen har vært godt markedsført gjennom alle kanaler så det skal godt gjøres å ikke vite det... Anonymous poster hash: 21fc3...1ed Ok. Jeg hørte om det samme dag som det startet. Jeg hadde ikke mulighet til å reise på butikken umiddelbart. Jeg har faktisk ikke mulighet til å henge utenfor butikkene hele dagen, hele uka, for å få tak i billige varer. Da jeg kom til butikken, var det tomt for de fleste billige varer. Det er stort sett tomt. Dette er snakk om en stor Rema butikk. Folk er gribber, kjøper inn i mengder for å ha. Skjønner at det er fint å spare penger, men tenk LITT på andre og kanskje? Hva søren skal man med ti pakker marsipan? Eller ti pakker grøt? Eller 14 edamerost. Bruk hodet litt, så skjønner du hva jeg mener. Anonymous poster hash: eb111...095 Er enig i at ingen trenger 14 stk. av noe som helst. Men du kunne droppet den siste kommentaren din. Blir litt for dumt. Jeg har fått mye nyttige varer billig. Og jeg har aldri "hengt utenfor butikken og ventet på levering" Mulig jeg er heldig med Rema'en min da. Den ligger forøvrig midt i sentrum i en av de større byene her til lands. Men jeg handler før jobb. Her åpner de kl 07. Passer utmerket, og det er jeg sikker på at flere gjør. Enkelte butikker åpner også så tidlig som 06. Anonymous poster hash: 0dea0...271
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #34 Skrevet 16. desember 2015 Blir rett og slett flau over folk. Har sett at folk med god råd har lagt ut bilde av skap/spiskammer stappfullt av mat. Ingen trenger 7 pakker grøt! Og de har masse penger. Dette er kvalmt.Anonymous poster hash: b6175...a9e Hva er kvalmt med det? Det er smart. Så lenge vi handler varer vi vet vi bruker en del av og som holder seg lenge er det jo bare lurt å benytte seg av tilbud. Jeg har for eksempel handlet grøtris, mel, mandler, rosiner, posesupper, bakepulver, surkål, pølser og en del annet så jeg har lenge. Jeg synes det er rart ikke fler gjør det samme. Det må tyde på at mange har så mye enger at det er helt uinteressant hva ting koster. Anonymous poster hash: 86ee8...6a0 Du synes det er rart at ikke fler gjør det samme? De har vel vett nok til å skjønne at det ikke blir igjen noe til de med lite penger da. Eller at de med nok penger ikke får tak i surkål fordi noen har 15 pakker surkål i skapet. Anonymous poster hash: eb111...095 Førstemann til mølla-prinsippet. Lite å gjøre med det. Hvorfor har ikke de med dårlig råd prioritert å handle da? Det lønner seg sjeldent å vente. Anonymous poster hash: 21fc3...1ed Jeg vil tro at de med dårlig råd ikke bare kan handle når det passer med priskrigen. Antakelig er det mer "vente på penger"- problematikk. Anonymous poster hash: 94c9a...dcc Ser den. Men all handlingen må jo ikke unnagjøres samtidig. Trenger man surkål er det jo ingenting i veien for å stikke innom Rema'n og raske med seg 3 stykk surkål, og bare det. Anonymous poster hash: 0dea0...271
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #35 Skrevet 16. desember 2015 Jeg kjøpte i går rosiner til 9kr, vanlig pris 26.90 Anonymous poster hash: 4c33b...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå