Gå til innhold

#!@priskrig@!#

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk handler jo som en gal og sånne som meg som faktisk er villig til å betale vanlig pris får ikke tak i det jeg vil ha for butikkene er tomme!!! Sikker på at de som hamstrer kaster halvparten etter jul 😁

Anonymous poster hash: 7b37c...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hamstret. Kommer til å bruke alt i matlaging. Har funnet mange skatter som ikke blir annonsert i media ☺️

Anonymous poster hash: 21fc3...1ed

Skrevet

Funnet noen nye tilbud?

Skrevet

Kjøpte 4 fl 1.5l grans julebrus på rema til 2.70 pluss pant, de blir garantert ikke kastet☺ ellers så har jeg ikke funnet noe priskrig varer.

Skrevet

Har også funnet skatter som "ingen" vet om😊 hamstrer ikke av de selvfølgelig, men veldig glad for å kunne kjøpe produktet for 25kr mindre enn vanlig pris😊

Anonymous poster hash: 91089...6f3

Skrevet

Hvordan klarer dere å hamstre da? Sitter utenfor rema og følger med når varene kommer? 😛 Jeg hadde gledet meg på grøt i dag men fant ingen steder og måtte koke selv 😁 HI

Skrevet

Har også funnet skatter som "ingen" vet om😊 hamstrer ikke av de selvfølgelig, men veldig glad for å kunne kjøpe produktet for 25kr mindre enn vanlig pris😊

Her står det stor plakat om max 3 pr kunde på priskrigvarene så ikke akkurat skjult her...

Skrevet

Kiwi, iallfall min lokale setter begrensninger på max 3.

Helt supert, da er det mulig for oss vanlige handlende å få også.

Tar med noen få ekstra ting hver gang jeg er innom, så føler jeg får det jeg trenger....utenom brus da, den er tom.

Skrevet

Scroller hyllene etter priser som skiller seg ut. Går raskt og greit. Leter der man ikke regner mer å finne. Er mye hverdagslige varer som er nedsatt over 70%! :)👍🏻

Skrevet

Her står det stor plakat om max 3 pr kunde på priskrigvarene så ikke akkurat skjult her...

Står det her også, men de har ikke merket av på denne ene varen i hvertfall😊

Skrevet

Hva slags vare har du funnet da?

Anonymous poster hash: 0f690...ac3

Skrevet

I min butikk gjør det ikke det. Der står "max 3 stk" skiltet kun ved inngangen og kassen.

Skrevet

Her er det også begrensing på maks 3 pr kunde, men det er allikevel tomt hver gang jeg er i butikken.... :( Aner heller ikke når de får varelevering, ellers var det en lur ide å sitte utenfor den dagen de har varelevering. :P

Anonymous poster hash: 422bf...050
Skrevet

Mulig det er oftere nå med denne krigen men vil tippe mandag/tirsdag, butikken jeg jobbet i før hadde leveringen på tirsdager. 

Anonymous poster hash: 52fc9...a7d
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har virkelig ikke funnet noe. Heller ikke varer til vanlig pris! Har ikke tid til å henge på utsiden når varene kommer (ikke at jeg vet når det er heller) så jeg håper jeg får tak i mat til jul! Fryktelig kjedelig å skulle måtte kjøre rundt i hele fylket for å få tak i julemat!

Skrevet

Gilde julesylte til 5.90kr pakken kjøpte jeg i dag😊

Skrevet

Har funnet lite, og de skrudde fort opp prisene på en del av varene. Så det som er igjen er mat jeg ikke vil ha.

Anonymous poster hash: 7b234...f24
Skrevet

Jeg har virkelig ikke funnet noe. Heller ikke varer til vanlig pris! Har ikke tid til å henge på utsiden når varene kommer (ikke at jeg vet når det er heller) så jeg håper jeg får tak i mat til jul! Fryktelig kjedelig å skulle måtte kjøre rundt i hele fylket for å få tak i julemat!

Har vel med flaks å gjøre. På rett tid til rett sted. Du tror vel ikke folk henger utenfor butikkene og venter på levering? 😏

Skrevet

Så riskrem fra kos? Eller er det fjorland?

Til 4,90 kr idag! Det er rimelig Billig altså ;-)

Koster nesten 40 ellers

Skrevet

Fant utrolig nok julepølse(2 kr) og sossiser (6 kr)her om dagen. 950gr grøt til 10 kr har jeg fått tak i et par ganger, var vel 5-6 stk igjen. 4 julestrømper til 22 kr (halv pris ca) men de hyllene ble nok også fort tomme igjen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har vel med flaks å gjøre. På rett tid til rett sted. Du tror vel ikke folk henger utenfor butikkene og venter på levering? 😏

Akkurat det har jeg ingen problemer med å tro mange gjør!

Skrevet

Blir rett og slett flau over folk. Har sett at folk med god råd har lagt ut bilde av skap/spiskammer stappfullt av mat. Ingen trenger 7 pakker grøt! Og de har masse penger.

Dette er kvalmt.

Anonymous poster hash: b6175...a9e

Skrevet

Blir rett og slett flau over folk. Har sett at folk med god råd har lagt ut bilde av skap/spiskammer stappfullt av mat. Ingen trenger 7 pakker grøt! Og de har masse penger.

Dette er kvalmt.Anonymous poster hash: b6175...a9e

Hva er kvalmt med det? Det er smart. Så lenge vi handler varer vi vet vi bruker en del av og som holder seg lenge er det jo bare lurt å benytte seg av tilbud. Jeg har for eksempel handlet grøtris, mel, mandler, rosiner, posesupper, bakepulver, surkål, pølser og en del annet så jeg har lenge. Jeg synes det er rart ikke fler gjør det samme. Det må tyde på at mange har så mye enger at det er helt uinteressant hva ting koster.

Anonymous poster hash: 86ee8...6a0

Skrevet

Dette er kvalmt.Anonymous poster hash: b6175...a9e

Hva er kvalmt med det? Det er smart. Så lenge vi handler varer vi vet vi bruker en del av og som holder seg lenge er det jo bare lurt å benytte seg av tilbud. Jeg har for eksempel handlet grøtris, mel, mandler, rosiner, posesupper, bakepulver, surkål, pølser og en del annet så jeg har lenge. Jeg synes det er rart ikke fler gjør det samme. Det må tyde på at mange har så mye enger at det er helt uinteressant hva ting koster.

Anonymous poster hash: 86ee8...6a0

Du synes det er rart at ikke fler gjør det samme? De har vel vett nok til å skjønne at det ikke blir igjen noe til de med lite penger da. Eller at de med nok penger ikke får tak i surkål fordi noen har 15 pakker surkål i skapet.

Anonymous poster hash: eb111...095

Skrevet

Kjøper ostepop på rema. Husker ikke prisen eller om dette er en del av priskrigen, men tror det kostet ca 3 kr for en stor pose. 

Anonymous poster hash: b129e...27f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...