*SommerFrisk* Skrevet 15. desember 2015 #26 Skrevet 15. desember 2015 Haha aldri om jeg hadde gjort det iallefall!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #27 Skrevet 15. desember 2015 Vi har skrevet hele kveld med hverandre:-))) Dette kan bli en langt mindre ensom jul❤️ *sommerfugler* Anonymous poster hash: bf21e...ecb
LittLykkelig Skrevet 15. desember 2015 #28 Skrevet 15. desember 2015 Ville følt meg som en stalker dersom jeg la han til 😂 Men hyggelig at det funket for deg
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #29 Skrevet 16. desember 2015 Vil så gjerne oppnå kontakt med ham igjen... Er aldri ute på byen eller andre steder, og endelig så jeg en jeg virkelig kunne tenkt meg å bli litt bedre kjent med.. Anonymous poster hash: bf21e...ecb Er det verdt å sette hans jobb i fare for? Anonymous poster hash: 5bbc6...a0a Så hvis vi hadde gått ut og datet sammen før dette skjedde, jeg kom inn med brukket bein, så kunne ikke han som vakthavende ortoped behandlet meg på vårt lille sykehus. Trodde ikke at jeg som hans tidligere pasient, var ikke bare han som behandlet meg, skulle utgjøre noen fare for hans autorisasjon? At han var jobb da jeg trengte hjelp, forhindrer det han i all ettertid å ha noe med meg å gjøre? Anonymous poster hash: bf21e...ecb Ser du virkelig ikke forskjellen? Hvis du kjente ham privat før du ble skadet, da ville situasjonen stille seg anderledes. Om dere datet og han hadde vakt når du kom skadet inn, da skulle han opplyst om det private forholdet deres. Hvis ingen andre kunne ta over for ham der og da, da måtte han ha behandlet deg, men i utgangspunktet burde han ikke ha operert deg. Å legge en gips eller annet er noe annet. Jeg tror ikke du er så dum at du ikke ser forskjellen på å treffe en person og bli kjent privat først - og det å innlede et forhold til en man først blir kjent med som sin lege.... Anonymous poster hash: 5bbc6...a0a Vet du egentlig hva du snakker om?? Dette er faktisk tull. Anonymous poster hash: b0fe8...784
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #30 Skrevet 16. desember 2015 Har det skjedd noe mer siden siste oppdatering da?😁 Anonymous poster hash: 65f00...920
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #31 Skrevet 2. januar 2016 Hvordan går det med flørten????!!!!😁😁😁😁 Anonymous poster hash: 65f00...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå