Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #26 Skrevet 11. desember 2015 Velg litt kule briller da, ikke sånne dølle. Det er mange barn med briller, har aldri hørt mine eller andres barn nevne det med ett ord. Min eldste er faktisk misunnelig, han synes briller er kjempestilig. Tror tidene har endret seg siden vi var små. Anonymous poster hash: 32620...6a6
BareMas Skrevet 11. desember 2015 #27 Skrevet 11. desember 2015 Takk for fine meldinger. Jeg skal selvsagt skryte av brillene og fortelle henne hvor fin hun er. Hun har grått i hele ettermiddag pga ubehag av de dråpene hun fikk på øynene. Håper det er borte i morgen tidlig. hi Anonymous poster hash: 5d389...c1f Når man blir dryppet ut lammer man pupillen(sikkert ikke korrekt beskrivelse), og man blir dermed veldig følsom ovenfor lys, noe som er ubehagelig i seg selv. Det verste gir seg etter 4-6 timer, så dette skal være greit til i morgen altså.Jeg hjelper små barn å finne briller par ganger i uken, og mitt inntrykk er at ungene synes det er ganske kult. Mitt beste tips er å få hjelp til å tilpasse brillen, og å finne en som er i riktig størrelse, resten bør være ungen sitt valg. Er dere misfornøyd med hjelpen dere får et sted, gå et annet sted. Det er veldig viktig for ungene at de skal forbinde en brillebutikk med noe positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå