Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Du sjekker møteplassen.no flere ganger for dagen. Anonymous poster hash: a0807...f08
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73
Nullstress;) Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Hva med å prøve og være litt hyggelig, og tenke at det kanskje er nettopp pga "mennesker" som deg som gjør at det blir vanskelig å møte andre! ARG!!!!! 😠
Nullstress;) Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Til hi. Hvor bor du? Er det noen barndomsvenner du kunne tatt kontakt med? Noen hobbyer du kunne tenkt deg å begynne med? Ofte møte man nye mennesker når man oppsøker nye fritidsfordriv 😊
Fandens Oldemor Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Blir bare mer og mer sjokkert over hvor mange snerper det er her inne... Lykke til HI, det skjer visst oftest når man minst venter det
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Hva med å prøve og være litt hyggelig, og tenke at det kanskje er nettopp pga "mennesker" som deg som gjør at det blir vanskelig å møte andre! ARG!!!!! 😠 Og da blir det bedre å sitte på DIB å tulle seg inn i selvmedlidenhet? Nei, takke meg til å ta ansvar for eget liv og lykke. Hun blir i allefall ikke lykkeligere av at jeg hadde sagt stakkars deg, ja du har det forferdelig, skulle gjerne ja kosemost deg hadde jeg kunnet... Anonymous poster hash: 52eaa...e73
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Du var jo hyggelig.... Kan være mange grunner til at man ikke kommer seg ut og møter folk: aleneforelder, manglende nettverk, sykdom m.m. Men det var kanskje for vanskelig å tenke på selv? Selvfølgelig, hvis Hi ikke har noen grunner til å sitte inne så må hun jo komme seg ut og møte folk. Hi, min erfaring er at i perioder hvor jeg har følt at livet har vært tøft og jeg egentlig virkelig trenger noen i livet, det er de periodene jeg bør unngå disse nettstedene. Jeg blir for opphengt i det, og også for sårbar for skuffelser. Så jeg bruker å kutte ut en periode til jeg selv føler meg bedre, da har jeg også et mye bedre utgangspunkt for å treffe noen som vil være riktig for meg. Det er mange som har det som deg. Anonymous poster hash: 6db51...389
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 du ikke får noen gratulasjoner på bursdagen din... Anonymous poster hash: 76a6a...ce9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Du var jo hyggelig.... Kan være mange grunner til at man ikke kommer seg ut og møter folk: aleneforelder, manglende nettverk, sykdom m.m. Men det var kanskje for vanskelig å tenke på selv? Selvfølgelig, hvis Hi ikke har noen grunner til å sitte inne så må hun jo komme seg ut og møte folk. Hi, min erfaring er at i perioder hvor jeg har følt at livet har vært tøft og jeg egentlig virkelig trenger noen i livet, det er de periodene jeg bør unngå disse nettstedene. Jeg blir for opphengt i det, og også for sårbar for skuffelser. Så jeg bruker å kutte ut en periode til jeg selv føler meg bedre, da har jeg også et mye bedre utgangspunkt for å treffe noen som vil være riktig for meg. Det er mange som har det som deg. Anonymous poster hash: 6db51...389 Mitt svar inneholder akkurat det samme som ditt svar. Eneste forskjellen er at jeg sier det i klare ord i stede for å pakke det inn for å dulle med henne... Av og til trenger vi faktisk å få ting i klartekst... Anonymous poster hash: 52eaa...e73
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Hvor i landet bor du? I sånne perioder kan det nok være greiere å få seg venner, enn en kjæreste. Er vel ofte da man bare møter feil menn. Men jeg har selv vært der. Følt meg veldig ensom, og pratet med masse menn på nett, så kommer fornuften litt på plass. Og man ser at de man prater med, er ikke menn man ville blitt lykkelig med i lengden. Anonymous poster hash: 54d3c...7e7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Jeg hadde det akkurat som deg i over fire år. Fant ingen på nett eller i det virkelige liv, samt har en krevende jobb og en eks som lager et helvete for barnet vårt. Ensomheten var stor, men plutselig dukket mannen med stor M opp og nå har vi vært sammen i litt over fem år og gift i 2 år. Han er fantastisk og støtter meg på alle områder, han setter barnet mitt og meg først og står også opp mot min eks når han får sine rabiate perioder. Han er bare helt fantastisk og det å gå fra ensomhet til å møte en mann som synes jeg og mitt barn er det mest fantastiske i hele verden er bare utrolig. Budskapet til deg hi er å ikke gi opp, prøv å skape deg en god hverdag, og løft blikket og vær mottakelig for nye bekjentskaper. Anonymous poster hash: 434a5...416
Nullstress;) Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Hva med å prøve og være litt hyggelig, og tenke at det kanskje er nettopp pga "mennesker" som deg som gjør at det blir vanskelig å møte andre! ARG!!!!! 😠 Og da blir det bedre å sitte på DIB å tulle seg inn i selvmedlidenhet? Nei, takke meg til å ta ansvar for eget liv og lykke. Hun blir i allefall ikke lykkeligere av at jeg hadde sagt stakkars deg, ja du har det forferdelig, skulle gjerne ja kosemost deg hadde jeg kunnet... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Nei, men det er vel også slik at man ikke trenger å spy eder og galle til alle rundt seg heller. I allefall ikke til en som sliter litt fra før. Du kunne jo faktisk benyttet deg av muligheten til å droppe og svare! Selvsagt ligger store deler av svaret I å gå ut, prøve å finne nye venner. Men tror du virkelig at måten du svarte henne på hjelper henne I å nå disse målene???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #13 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Du var jo hyggelig.... Kan være mange grunner til at man ikke kommer seg ut og møter folk: aleneforelder, manglende nettverk, sykdom m.m. Men det var kanskje for vanskelig å tenke på selv? Selvfølgelig, hvis Hi ikke har noen grunner til å sitte inne så må hun jo komme seg ut og møte folk. Hi, min erfaring er at i perioder hvor jeg har følt at livet har vært tøft og jeg egentlig virkelig trenger noen i livet, det er de periodene jeg bør unngå disse nettstedene. Jeg blir for opphengt i det, og også for sårbar for skuffelser. Så jeg bruker å kutte ut en periode til jeg selv føler meg bedre, da har jeg også et mye bedre utgangspunkt for å treffe noen som vil være riktig for meg. Det er mange som har det som deg. Anonymous poster hash: 6db51...389 Mitt svar inneholder akkurat det samme som ditt svar. Eneste forskjellen er at jeg sier det i klare ord i stede for å pakke det inn for å dulle med henne... Av og til trenger vi faktisk å få ting i klartekst... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Nei, ditt svar tar på INGEN måte høyde for at det kan være årsaker til at Hi ikke har venner/nettverk nå, det kan også være grunner til at hun akkurat nå ikke greier å få flere venner/større nettverk. Jeg nevnte slike grunner. Du ser på dette som svart-hvitt. Av og til er det svart-hvitt og det eneste noen trenger er et spark bak. Men du har tydeligvis ikke innsikt nok til å forstå at det ikke alltid er slik du oppfatter verden. Anonymous poster hash: 6db51...389
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #14 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Hva med å prøve og være litt hyggelig, og tenke at det kanskje er nettopp pga "mennesker" som deg som gjør at det blir vanskelig å møte andre! ARG!!!!! 😠 Og da blir det bedre å sitte på DIB å tulle seg inn i selvmedlidenhet? Nei, takke meg til å ta ansvar for eget liv og lykke. Hun blir i allefall ikke lykkeligere av at jeg hadde sagt stakkars deg, ja du har det forferdelig, skulle gjerne ja kosemost deg hadde jeg kunnet... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Nei, men det er vel også slik at man ikke trenger å spy eder og galle til alle rundt seg heller. I allefall ikke til en som sliter litt fra før. Du kunne jo faktisk benyttet deg av muligheten til å droppe og svare! Selvsagt ligger store deler av svaret I å gå ut, prøve å finne nye venner. Men tror du virkelig at måten du svarte henne på hjelper henne I å nå disse målene??? Hadde det vært bedre om jeg droppet ordet ræva då? For utover det så skriver nå jeg det samme som deg... Anonymous poster hash: 52eaa...e73
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #15 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Du var jo hyggelig.... Kan være mange grunner til at man ikke kommer seg ut og møter folk: aleneforelder, manglende nettverk, sykdom m.m. Men det var kanskje for vanskelig å tenke på selv? Selvfølgelig, hvis Hi ikke har noen grunner til å sitte inne så må hun jo komme seg ut og møte folk. Hi, min erfaring er at i perioder hvor jeg har følt at livet har vært tøft og jeg egentlig virkelig trenger noen i livet, det er de periodene jeg bør unngå disse nettstedene. Jeg blir for opphengt i det, og også for sårbar for skuffelser. Så jeg bruker å kutte ut en periode til jeg selv føler meg bedre, da har jeg også et mye bedre utgangspunkt for å treffe noen som vil være riktig for meg. Det er mange som har det som deg. Anonymous poster hash: 6db51...389 Mitt svar inneholder akkurat det samme som ditt svar. Eneste forskjellen er at jeg sier det i klare ord i stede for å pakke det inn for å dulle med henne... Av og til trenger vi faktisk å få ting i klartekst... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Nei, ditt svar tar på INGEN måte høyde for at det kan være årsaker til at Hi ikke har venner/nettverk nå, det kan også være grunner til at hun akkurat nå ikke greier å få flere venner/større nettverk. Jeg nevnte slike grunner. Du ser på dette som svart-hvitt. Av og til er det svart-hvitt og det eneste noen trenger er et spark bak. Men du har tydeligvis ikke innsikt nok til å forstå at det ikke alltid er slik du oppfatter verden. Anonymous poster hash: 6db51...389 Godt du er her og har full innsikt i både HI's liv og hvordan jeg oppfatter verden. Da er der endelig håp for oss. Så HI, ikke ta rådet mitt om å selv prøv å ta ansvaret for ditt eget liv og lykke. Anonym over her fikser det... Anonymous poster hash: 52eaa...e73
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #16 Skrevet 9. desember 2015 Hadde vært fint at dere som lot dere provosere av svaret mitt dropper avsporingen og heller kommer med konkrete forslag til HI om hvordan hun skal slutte å være så ensom. Anonymous poster hash: 52eaa...e73
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #17 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Du var jo hyggelig.... Kan være mange grunner til at man ikke kommer seg ut og møter folk: aleneforelder, manglende nettverk, sykdom m.m. Men det var kanskje for vanskelig å tenke på selv? Selvfølgelig, hvis Hi ikke har noen grunner til å sitte inne så må hun jo komme seg ut og møte folk. Hi, min erfaring er at i perioder hvor jeg har følt at livet har vært tøft og jeg egentlig virkelig trenger noen i livet, det er de periodene jeg bør unngå disse nettstedene. Jeg blir for opphengt i det, og også for sårbar for skuffelser. Så jeg bruker å kutte ut en periode til jeg selv føler meg bedre, da har jeg også et mye bedre utgangspunkt for å treffe noen som vil være riktig for meg. Det er mange som har det som deg. Anonymous poster hash: 6db51...389 Mitt svar inneholder akkurat det samme som ditt svar. Eneste forskjellen er at jeg sier det i klare ord i stede for å pakke det inn for å dulle med henne... Av og til trenger vi faktisk å få ting i klartekst... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Nei, ditt svar tar på INGEN måte høyde for at det kan være årsaker til at Hi ikke har venner/nettverk nå, det kan også være grunner til at hun akkurat nå ikke greier å få flere venner/større nettverk. Jeg nevnte slike grunner. Du ser på dette som svart-hvitt. Av og til er det svart-hvitt og det eneste noen trenger er et spark bak. Men du har tydeligvis ikke innsikt nok til å forstå at det ikke alltid er slik du oppfatter verden. Anonymous poster hash: 6db51...389 Godt du er her og har full innsikt i både HI's liv og hvordan jeg oppfatter verden. Da er der endelig håp for oss. Så HI, ikke ta rådet mitt om å selv prøv å ta ansvaret for ditt eget liv og lykke. Anonym over her fikser det... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Ingen av oss vet noe om His liv. Men i motsetning til deg så ser jeg at det kan være ting som gjør at hun er ensom som du tydeligvis ikke tar hensyn til. Argumentasjonen din er bare patetisk og du avslører mer om deg selv enn du selv forstår ved måten du argumenterer med og "gir råd". Anonymous poster hash: 6db51...389
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #18 Skrevet 9. desember 2015 Takker for svar. Ja, prøver å ikke bli selvmedlidende, men ikke så lett alltid. Vært alene i 4 år og håper å finne en, men ikke lett. Og nå rundt jul er ting tøffere og ungene skal til far med ny dame i år. Lett for andre å si ting, men ikke så lett alltid for den som er i det. HI Anonymous poster hash: a0807...f08
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #19 Skrevet 9. desember 2015 Takker for svar. Ja, prøver å ikke bli selvmedlidende, men ikke så lett alltid. Vært alene i 4 år og håper å finne en, men ikke lett. Og nå rundt jul er ting tøffere og ungene skal til far med ny dame i år. Lett for andre å si ting, men ikke så lett alltid for den som er i det. HI Anonymous poster hash: a0807...f08 Skjønner det veldig godt. Har Vært singel k snart 5 år og føler meg ekstra ensom rundt juletider selv om jeg har familie og venner. Men da er alt fokusert på kjernefamilien og det er tøft å se alle som er happy family. Når du selv sitter alene kveld etter kveld. Lykke til 😊 det vil løse seg for oss engang. Anonymous poster hash: 4200e...3d1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #20 Skrevet 9. desember 2015 Takker for svar. Ja, prøver å ikke bli selvmedlidende, men ikke så lett alltid. Vært alene i 4 år og håper å finne en, men ikke lett. Og nå rundt jul er ting tøffere og ungene skal til far med ny dame i år. Lett for andre å si ting, men ikke så lett alltid for den som er i det. HI Anonymous poster hash: a0807...f08 Jeg har vært mye alene i julen, blir det også denne. For meg har det hjulpet å innse at julen kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil med. Jeg har ikke lenger noen forventninger til julen i form av "o store familielykke". Det var veldig vanskelig å gi slipp på de forventningene jeg hadde til julen, og ikke minst hvordan jeg egentlig ønsket å ha det i julen. Men da jeg omsider forstod at hvis jeg bare aksepterer hvordan det er, virkelig aksepterer, da blir ting lettere. Det er tross alt bare én dag av 365 i året vi har så store forventninger til. Jeg kan kose meg i eget selskap ellers, så hvorfor ikke denne ene dagen? Så har jeg funnet ut at den dagen står jeg fritt til å gjøre akkurat så mye eller lite koselig som jeg selv ønsker. Det har hjulpet. Ellers er det å bruke de mulighetene du har til å treffe noen. Ikke fokuser så mye på at du skal møte en mann, fokuser på at du skal få det bra for din egen del. Selv om du skulle treffe mannen med stor M i morgen, så har du fremdeles ansvar for din egen lykke, du kan ikke legge ansvaret for din egen lykke på en partner. Det blir feil for deg, og det blir feil for partneren. Du har tid for deg selv, så finn ut hva du kan tenke deg å gjøre den tiden. Kanskje begynne å trene, ta opp igjen en interesse som du hadde før, men som har forsvunnet siste årene? Er det noe du kunne tenkt deg å prøve eller begynne med, så gi deg selv det i julegave... et kurs, noe utstyr du vil trenge, et medlemskap... eller en bok om temaet. Det er flere arenaer du kan treffe venner og få flere bekjente. Ikke noe galt i å lete etter mannen samtidig, men ikke gå i fella at du tror at "alt" ordner seg bare du møter mannen. Jo bedre du trives med eget liv, jo mer attraktiv blir du for den fremtidige mannen også Anonymous poster hash: 6db51...389
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #21 Skrevet 9. desember 2015 Takker for svar. Ja, prøver å ikke bli selvmedlidende, men ikke så lett alltid. Vært alene i 4 år og håper å finne en, men ikke lett. Og nå rundt jul er ting tøffere og ungene skal til far med ny dame i år. Lett for andre å si ting, men ikke så lett alltid for den som er i det. HI Anonymous poster hash: a0807...f08 Skjønner det veldig godt. Har Vært singel k snart 5 år og føler meg ekstra ensom rundt juletider selv om jeg har familie og venner. Men da er alt fokusert på kjernefamilien og det er tøft å se alle som er happy family. Når du selv sitter alene kveld etter kveld. Lykke til det vil løse seg for oss engang. Anonymous poster hash: 4200e...3d1 Takk for svar og forståelse. Akkuratt sånn er det. Håper det ordner seg og dukker opp en på sikt for oss. Anonymous poster hash: a0807...f08
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #22 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Kanskje du skulle ta ditt eget råd før du mugner bort Anonymous poster hash: d3bd8...f12
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #23 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Hva med å prøve og være litt hyggelig, og tenke at det kanskje er nettopp pga "mennesker" som deg som gjør at det blir vanskelig å møte andre! ARG!!!!! 😠 Og da blir det bedre å sitte på DIB å tulle seg inn i selvmedlidenhet? Nei, takke meg til å ta ansvar for eget liv og lykke. Hun blir i allefall ikke lykkeligere av at jeg hadde sagt stakkars deg, ja du har det forferdelig, skulle gjerne ja kosemost deg hadde jeg kunnet... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Blir hun lykkeligere over å lese vrøvlet ditt, tror du? Mennesker som deg burde forbys å gi andre 'gode råd'. Gro deg noen sosiale antenner, så får du det sikkert bedre med deg selv, du også. Anonymous poster hash: 0f67c...e6f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #24 Skrevet 9. desember 2015 Takker for svar. Ja, prøver å ikke bli selvmedlidende, men ikke så lett alltid. Vært alene i 4 år og håper å finne en, men ikke lett. Og nå rundt jul er ting tøffere og ungene skal til far med ny dame i år. Lett for andre å si ting, men ikke så lett alltid for den som er i det. HI Anonymous poster hash: a0807...f08 Jeg har vært mye alene i julen, blir det også denne. For meg har det hjulpet å innse at julen kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil med. Jeg har ikke lenger noen forventninger til julen i form av "o store familielykke". Det var veldig vanskelig å gi slipp på de forventningene jeg hadde til julen, og ikke minst hvordan jeg egentlig ønsket å ha det i julen. Men da jeg omsider forstod at hvis jeg bare aksepterer hvordan det er, virkelig aksepterer, da blir ting lettere. Det er tross alt bare én dag av 365 i året vi har så store forventninger til. Jeg kan kose meg i eget selskap ellers, så hvorfor ikke denne ene dagen? Så har jeg funnet ut at den dagen står jeg fritt til å gjøre akkurat så mye eller lite koselig som jeg selv ønsker. Det har hjulpet. Ellers er det å bruke de mulighetene du har til å treffe noen. Ikke fokuser så mye på at du skal møte en mann, fokuser på at du skal få det bra for din egen del. Selv om du skulle treffe mannen med stor M i morgen, så har du fremdeles ansvar for din egen lykke, du kan ikke legge ansvaret for din egen lykke på en partner. Det blir feil for deg, og det blir feil for partneren. Du har tid for deg selv, så finn ut hva du kan tenke deg å gjøre den tiden. Kanskje begynne å trene, ta opp igjen en interesse som du hadde før, men som har forsvunnet siste årene? Er det noe du kunne tenkt deg å prøve eller begynne med, så gi deg selv det i julegave... et kurs, noe utstyr du vil trenge, et medlemskap... eller en bok om temaet. Det er flere arenaer du kan treffe venner og få flere bekjente. Ikke noe galt i å lete etter mannen samtidig, men ikke gå i fella at du tror at "alt" ordner seg bare du møter mannen. Jo bedre du trives med eget liv, jo mer attraktiv blir du for den fremtidige mannen også Anonymous poster hash: 6db51...389 Takk for svar. Og var mye rett der. Tror som du sier at det skinner igjennom hvordan man har det. Skal prøve å ha fokusen på det du skriver å kose meg på min måte i julen å ikke synes synd på seg selv. Anonymous poster hash: a0807...f08
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #25 Skrevet 9. desember 2015 Hva med å få ræva ut av godstolen, vekk fra PC'n og kom deg ut? Kanskje livet ikke er fult så ensomt lenger da... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Hva med å prøve og være litt hyggelig, og tenke at det kanskje er nettopp pga "mennesker" som deg som gjør at det blir vanskelig å møte andre! ARG!!!!! 😠 Og da blir det bedre å sitte på DIB å tulle seg inn i selvmedlidenhet? Nei, takke meg til å ta ansvar for eget liv og lykke. Hun blir i allefall ikke lykkeligere av at jeg hadde sagt stakkars deg, ja du har det forferdelig, skulle gjerne ja kosemost deg hadde jeg kunnet... Anonymous poster hash: 52eaa...e73 Blir hun lykkeligere over å lese vrøvlet ditt, tror du? Mennesker som deg burde forbys å gi andre 'gode råd'. Gro deg noen sosiale antenner, så får du det sikkert bedre med deg selv, du også. Anonymous poster hash: 0f67c...e6f Kanskje du kan lære meg det som går på sosiale antenner da og fortelle meg hva jeg skrev som var så ufattelig ille at jeg burde forbys å komme med råd? Anonymous poster hash: 52eaa...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå