Gå til innhold

Mat på kvelden på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiser rester, om vi orker noe! Vi spiser ikke før 17 da, og har gjerne matpauser underveis :P er vel ikke ferdig før rundt 20, og da kommer dessert og kaker. Ååååå nå gleder jeg meg!!!

Når åpner dere gaver?

Anonymous poster hash: f1248...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi setter fram fruktfat og mye godteri, sjokolade og chips. Ingen som orker å spise så mye, men det skal liksom stå framme!

Varme rundstykker med godt pålegg høres godt ut!

Kakao/varm sjokolade servert med kremog skokoladedryss. Kanskje laget en pepperkake som kan festes på kanten sv koppen!

Anonymous poster hash: 24975...2f0

Skrevet

Vi spiser alltid når julen ringes inn kl 17. Spiser 1 time....så ryddes vekk mat og vi åpner gaver fra 19 ca. 2 åringen sover på dagen og den reguleres slik at hun holder koken utover kvelden. Det er den kvelden i året. Har funket for de to eldste

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi spiser rester, om vi orker noe! Vi spiser ikke før 17 da, og har gjerne matpauser underveis :P er vel ikke ferdig før rundt 20, og da kommer dessert og kaker. Ååååå nå gleder jeg meg!!!

Når åpner dere gaver?

Når vi er ferdig å spise. Mellom dessert og kaker

Skrevet

Når åpner dere gaver?

Når vi er ferdig å spise. Mellom dessert og kaker

Det gjorde vi og før. Men så kom denne nå 4-åringen.

I år kommer nissen med hest og slede kl. 17:00. Han surrer her hos oss ca. en time. Derfor må vi være ferdig spist til det tidspunktet vi pleide å starte på middagen.

hi

Skrevet

Hadde ikkje laga nokon ny middagsrett. Hadde heller smurt nokon rundstykke med godt pålegg.  Me pleier å ete kaker, klementiner og snacks,  men av og til er det godt å fylle magen med "skikkeleg" mat, og då er det å snike i kjøleskapet og finne fram alt det gode pålegget vi ordnar til jul.

Skrevet

Pleier å ha litt enkel spekemat til "nattmat". Feks fenalår, pæreskinke osv, og noen oster (ikke noe fancy, bare brie med honning osv). Hender også noen varmer seg julemiddagsrester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...