Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #26 Skrevet 9. desember 2015 Hahah, dette var dagens trolleinnlegg, ingen er så lamme i hue at de ikke skjønner å vaske selv.. Anonymous poster hash: d566e...f44
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #27 Skrevet 9. desember 2015 Nå sier HI snart. JEG er utleier men ville stille spørsmålet fra en annen vinkel. Anonymous poster hash: 563c5...dd9 Det er helt riktig. Er det du som er min leieboer, og følte du deg truffet? Hi Anonymous poster hash: c8d45...cc6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #28 Skrevet 9. desember 2015 Nå sier HI snart. JEG er utleier men ville stille spørsmålet fra en annen vinkel. Anonymous poster hash: 563c5...dd9 Det er helt riktig. Er det du som er min leieboer, og følte du deg truffet? Hi Anonymous poster hash: c8d45...cc6 Hvorfor skrev du ikke det da? Anonymous poster hash: a8fab...c52
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #29 Skrevet 9. desember 2015 Nå sier HI snart. JEG er utleier men ville stille spørsmålet fra en annen vinkel. Anonymous poster hash: 563c5...dd9 Det er helt riktig. Er det du som er min leieboer, og følte du deg truffet? Hi Anonymous poster hash: c8d45...cc6 Er det alt du har og komme med? Tror ikke et dugg på deg Anonymous poster hash: c6593...eea
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #30 Skrevet 9. desember 2015 Jeg tenker at å vaske over gangen uansett om jeg er utleier eller leier, om jeg eller de har skitnet til ikke spiller noen rolle, når jeg likevel vasker så kan jeg likså ta der også, eller fukte en mopp å dra over om jeg ikke skal vaske ellers. Bruker mindre energi på å ta det enn å irritere meg over det 😉 Anonymous poster hash: db9c1...475
It's all about me Skrevet 9. desember 2015 #31 Skrevet 9. desember 2015 Spiller ingen rolle hvem som eier og hvem som leier. Den som drar inn vogna vasker eller finner et annet sted å sette den.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #32 Skrevet 9. desember 2015 Vi har felles ytterste gang med utleier. Vår leilighet starter etter neste dør som går ned til vår andre gang. Trappen ned starter med en gang vi åpner døren og her er dilemmaet. Etter vi fikk baby har vi satt vogna i fellesgangen. Det sa utleier var ok, gangen er ikke stor men vogna står ikke i veien for dem. Men nå sier huseier at de gjerne ser at vi vasker denne gangen fordi vi drar inn mye møkk og sand med vogna. Det blir jo litt, men vi har ingenting i kontrakta om at vi skal vaske der. Skal vi vaske eller nekte? Anonymous poster hash: c8d45...cc6 Herregud! Selvfølgelig vasker dere! Anonymous poster hash: 519a4...b20
skinnfilla Skrevet 10. desember 2015 #33 Skrevet 10. desember 2015 Klart dere skal vaske etter dere ! Helt utrolig pinlig at utleier må be dere om det🙄
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #34 Skrevet 10. desember 2015 Selvfølgelig skal dere vaske i gangen om vogna drar inn møkk! Alternativet er jo at utleier ber dere bære vogna ned med en gang dere kommer inn. Hver gang! Anonymous poster hash: e2b14...e17
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #35 Skrevet 10. desember 2015 Nå sier HI snart. JEG er utleier men ville stille spørsmålet fra en annen vinkel. Anonymous poster hash: 563c5...dd9 Det er helt riktig. Er det du som er min leieboer, og følte du deg truffet? Hi Anonymous poster hash: c8d45...cc6 Nei. Jeg har eget hus som jeg slipper å finansiere med å desperat ta inn leieboere. Betalt ned gjelda mi selv jeg. 😜 Anonymous poster hash: 563c5...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå