Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Vi har felles ytterste gang med utleier. Vår leilighet starter etter neste dør som går ned til vår andre gang. Trappen ned starter med en gang vi åpner døren og her er dilemmaet. Etter vi fikk baby har vi satt vogna i fellesgangen. Det sa utleier var ok, gangen er ikke stor men vogna står ikke i veien for dem. Men nå sier huseier at de gjerne ser at vi vasker denne gangen fordi vi drar inn mye møkk og sand med vogna. Det blir jo litt, men vi har ingenting i kontrakta om at vi skal vaske der. Skal vi vaske eller nekte? Anonymous poster hash: c8d45...cc6
Fandens Oldemor Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Tuller du? Selvsagt skal dere det!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Er det så mye jobb å vaske der da ? Anonymous poster hash: 07edc...53d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Jeg forstår ikke at du spør her.. Helt enig med utleier! Og det skjønner nok du og. Anonymous poster hash: 4ab46...b81
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Eh... man rydder etter seg selv! Det lærer hvertfall jeg barna mine. Anonymous poster hash: 3f5ed...eb4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 SELVSAGT skal dere vaske etter vogna når dere får lov å ha den i deres gang. Skjønner ikke problemet en gang. Late leieboere er et helvete. Anonymous poster hash: 563c5...dd9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Syns dere skal vaske gangen. Kan jo ende opp med at utleier nekter dere å sette vogna i den gangen i verste fall, eller står det noe i kontrakten at dere kan sette vogn o.l. i gangen? Anonymous poster hash: fc667...514
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Selvfølgelig skal dere vaske. Hvor lang tid kan det ta når det er en liten gang? Hvis dere sier nei, kan det jo hende at utleier sier at dere ikke får lov til å sette vogna der likevel. Anonymous poster hash: f8c8b...b4d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Normale oppegående mennesker ville forstått dette av seg selv og ikke trengt å få deskjed om det Anonymous poster hash: 93c13...886
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Hvorfor i all verden mener du at dere skal nekte? Mener du det er rett at utleier vasker etter dere? Det må gå an å ha litt folkeskikk og vett selv om ikke alle detaljer står i kontrakten. Hva hadde du tenkt selv dersom du var huseier? Anonymous poster hash: f2846...00b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Alternativet ditt er å bære vogna inn til dere eller å sette den fra dere ute. Tror det er lurt av deg å vaske! Anonymous poster hash: 3e4e9...76b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Det er dere som griser mest, dermed dere som vasker. Synes de skal vaske deres møkk? Anonymous poster hash: 1bff1...992
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #13 Skrevet 9. desember 2015 Selvfølgelig skal dere vaske! Fatter ikke at du ikke skjønner det selv, og at utleier faktisk må be om det! Flaut! Trodde ikke barn kunne leie leilighet og ha ansvar for barn! Anonymous poster hash: 6567d...9b1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #14 Skrevet 9. desember 2015 uff, glad jeg ikke leier ut allså.. vask etter dere når dere drar inn møkk... Anonymous poster hash: c08ff...4a4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #15 Skrevet 9. desember 2015 Beklager, men her er det ikke huseier som er urimelig. Det er dere som drar inn dritten og da må dere vaske! Dere er faktisk "heldige" som får lov til å ha vogna der i det hele tatt. Anonymous poster hash: 88526...c14
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #16 Skrevet 9. desember 2015 Vi har felles ytterste gang med utleier. Vår leilighet starter etter neste dør som går ned til vår andre gang. Trappen ned starter med en gang vi åpner døren og her er dilemmaet. Etter vi fikk baby har vi satt vogna i fellesgangen. Det sa utleier var ok, gangen er ikke stor men vogna står ikke i veien for dem. Men nå sier huseier at de gjerne ser at vi vasker denne gangen fordi vi drar inn mye møkk og sand med vogna. Det blir jo litt, men vi har ingenting i kontrakta om at vi skal vaske der. Skal vi vaske eller nekte? Anonymous poster hash: c8d45...cc6 Selvfølgelig skal dere vaske. Skjønner ikke at det er et spørsmål engang. Det står vel ikke i kontrakten at vogna deres skal stå i den gangen heller??? Anonymous poster hash: c6593...eea
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #17 Skrevet 9. desember 2015 Er du seriøs? Her får dere ha vognen stående i fellesgangen, men vil ikke vaske etter dere? Jeg skjønner virkelig ikke problemet ditt. Skal dere bare ha og ta, men ikke gi noe tilbake? Veldig egoistisk . Anonymous poster hash: fddf6...3ad
QueeenBeee Skrevet 9. desember 2015 #18 Skrevet 9. desember 2015 Huseier er snill og lar dere ha vogna stående i gangen og som takk skal han/hun vaske etter dere? Syns du selv det er greit?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #19 Skrevet 9. desember 2015 Se på vaskingen som en rimelig "leie" at dere får ha vognen i gangen! Det er da naturlig at dere vasker de områdene dere bruker, og nå er det dere som drar inn mest sand pga. vognen, og dere får ha den stående i gangen. Huseier er ikke urimelig - det tror jeg du vil se også når du kommer ut av ammetåken Anonymous poster hash: 9fdbb...038
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #21 Skrevet 9. desember 2015 Hvor ble det av hi da? Anonymous poster hash: c6593...eea
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #22 Skrevet 9. desember 2015 Oi, dette er et av de mest pinlige spørsmålene jeg har sett. At du seriøst mener du ikke skal vaske den gangen er helt hårreisende, og utrolig flaut. Hvem i alle dager oppdro deg, får håpe du gjør en bedre jobb med dine barn Anonymous poster hash: e57bc...b61
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #23 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er veldig overrasket over at du ikke har vasket hver gang du har dratt møkk inn. Huseier er veldig hyggelig som lar deg sette vogna der. Jeg må ha vogna mi ute, pga huseier ikke vil ha den i felles gang (fullt forståelig), så om jeg fikk ha den inne hadde jeg gladelig vasket hver dag! Hva med at du tar sånne blå "skoposer" på dekkene før dere går inn? Har hørt noen som bruker det, da blir det ikke så mye møkk Anonymous poster hash: a8fab...c52
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #24 Skrevet 9. desember 2015 Nå sier HI snart. JEG er utleier men ville stille spørsmålet fra en annen vinkel. Anonymous poster hash: 563c5...dd9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #25 Skrevet 9. desember 2015 For å si dette med et språk du skjønner: Det står ikke noe i kontrakten om at du skal få ha vognen i fellesgangen. Med andre ord - ha den der, vær takknemlig og vask din egen møkk - eller ha vogna ute eller inne hos dere selv. Anonymous poster hash: 9bae8...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå