Miss Chocolate Skrevet 9. desember 2015 #26 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har ikke hatt influensa på aldri så lenge. Kan ikke huske at barna mine har hatt det heller (?), men de har hatt noen runder øreverk, streptokokker osv. Akkurat nå er jeg litt forkjøla, men ikke influensa.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #27 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har nok bra rustet immunforsvar, siden jeg ikke har hatt influensa siden jeg gikk på barneskolen. Er nå 35 år. Ellers er jeg generelt lite syk og forskjølelse biter sjeldent på meg. Og takk og pris for det, for jeg har nok å håndtere to barnehage unger og en mann som støtt og stadig blir smittet av et eller annet... Anonymous poster hash: d325e...af3
valnøtta Skrevet 9. desember 2015 #28 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har aldri hatt influensa, men er mye forkjølet, har hatt utallige lungebetennelser og har omgangssyke minst 1-2 ganger i året
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #29 Skrevet 9. desember 2015 Sist jeg hadde influensa var i 2005. Men jeg er bortimot konstant forkjøla gjennom hele vinteren. Anonymous poster hash: cc3fe...9bf
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2015 #30 Skrevet 9. desember 2015 Nei, jeg kan ikke huske når jeg sist hadde influensa. Sikkert heldig!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #31 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har heller aldri hatt influensa. Kraftig forkjølelse med feber, ja, men da gir gjerne feberen seg ila 1-3 dager og er mest ekkel i kroppen og tett i trynet. Smertestillende og nesespray funker fint. Omgangssyken hadde jeg første gang i 2010, det året viruset var helt ille, DA trodde jeg faktisk at jeg skulle dø Anonymous poster hash: 3c81d...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #32 Skrevet 9. desember 2015 Har aldri hatt influensa. Anonymous poster hash: 286c0...ee8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #33 Skrevet 9. desember 2015 Nei, jeg får aldri influensa. Jeg tror mange liker å skryte på seg litt ekstra sykdom. Min bror har influensa flere ganger i året. Anonymous poster hash: 1ab82...5e3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #34 Skrevet 9. desember 2015 Ingen har influensa hvert år. Kraftige forkjølelser som minner om influensa, det kan man imidlertid få. Jeg hadde influensa to ganger samme vinter da jeg var 14 år. Gikk visst to ulike virus det året, og jeg rakk en dag på skolen før jeg lå pal med neste. Var syk nesten en måned. Neste gang var vel da jeg var 34. Og så fikk jeg svineinfluensa da jeg var 39, men det var den mildeste jeg har fått, nesten ikke verdt å nevne en gang Anonymous poster hash: df29b...438
Guttaboys Skrevet 9. desember 2015 #35 Skrevet 9. desember 2015 Nei. Hadde det i januar. Ble overraska, for jeg hadde ikke hatt det siden tenårene. Er 32 år.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #36 Skrevet 9. desember 2015 Hadde influensa i 2012 og svineinfluensa i 2009. Anonymous poster hash: 704dd...dad
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #37 Skrevet 9. desember 2015 Tror ikke jeg har hatt influensa noen gang, bortsett fra lett variant den sesongen svineinfluensaen gikk. Veldig mange kaller en hard forkjølelse feilaktig for influensa. Anonymous poster hash: 1cd6d...22c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #38 Skrevet 9. desember 2015 Har hatt influensa en gang i voksen alder, og det var den høsten svineinfluensaen florerte her. Om jeg faktisk hadde svineinfluensa vet jeg ikke. Men legen nektet meg å komme inn for å sjekke meg, nettopp pga utbruddet av svineinfluensa... Ble syk 3 ganger på en 1,5 mnd, og tredje gangen fikk jeg komme inn til legen... Tror ikke jeg har hatt influensa som barn. Anonymous poster hash: 455f1...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå