Gå til innhold

Har dere alt av julelys på om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrur ikke av, bortsett fra på soverommet til eldste. Der er lysestaken noen år gammel + at det jo blir for lyst på rommet hennes om natten. Mye er forøvrig LED og ikke brannfarlig.

Mobilladere og pcladere er fyfy, de tas alltid ut. Jeg jobber med forsikring så har sett nok av branntilfeller og branntilløp til at jeg ikke tar sjansen på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekker ikke ut noe som helst. Er ikke redd for brann... her står laddere i kontakten døgnet rundt telefoner og pc står til lading både natt og dag. Må kanskje skjerpe meg.

Jøss, da er man rimelig naiv...

Anonymous poster hash: 23824...b6d

Skrevet

Alt som ikke er led trekkes ut om natta. Vi har hatt en storoffensiv og byttet ut så godt som alt lys i huset med ledlys, og satt på timer på støpslene på kjøkkenet (kaffetrakter ol), så føler vi har gjort en innsats iforhold til brannsikkerhet. Er likevel nøye med å gå over huset før natta og skru av det som bør skrus av. 

Det eneste vi ikke har vært så flinke til er mobilladere. Men vi er helt avhengige av å ha batteri på mobilen siden det er den eneste vekkerklokka vi har, og batteriet holder ikke et helt døgn. Ja, vi bør få oss vekkerklokke, men vi sover litt forskjellige steder (høres sikkert rart ut, men sånn er det) og mobilen er den ene tingen vi alltid har med oss og dermed er sikre på at vi har vekkerklokke. Har lyst til å investere i trådløs ladestasjon, er det noen som vet om det er mer brannsikkert enn vanlig ladere? 

Anonymous poster hash: 54b42...aa5
Skrevet

Har led-lys i alt så er ikke så bekymret for brann egentlig, de blir jo ikke varme.

Men jeg tar nå runden og skrur av alt som har bryter før jeg legger meg (barna skrur det på igjen når de står opp). Men de to stjernene som henger i hvert sitt vindu er på hele tiden.

Anonymous poster hash: 6215e...5cb
Skrevet

Av :)

Anonymous poster hash: 773c3...239
Skrevet

Har, som flere andre her, LED-lys i alt av elektrisk julsebelysning. 

Anonymous poster hash: def15...923
Skrevet

Hvert år er det samme spm. Er det mulig?

Anonymous poster hash: 83dc7...f37

Samme spørsmål en gang I året, krise 😂😂😂

Bør stoppe med inntak av nye brukere!

Til hi, jeg skrur av søt lys hver natt. Har to stjerner bare.

Anonymous poster hash: f3e21...373

Skrevet

Har alt av, hver kveld før vi legger oss og tar det ikke på før vi er hjemme fra jobb igjen.

Ingen vaskemaskin/tørketrommel er på uten at vi er hjemme OG våken.

Ingen PC/tlf ol lader når vi sover eller ikke er hjemme.

Ikke noe annet av små elektrisk står heller i stikkontakten når vi ikke er hjemme, kaffimaskin ol.

Grunnen til dette: hvorfor i all verden ta sjansen når det er så enkle grep til å sikre oss for å unngå brann :-)

Ønsker alle en trygg jul og husk gjerne den ekstra runden i huset før du legger deg, den kan redde deg og familien din :-) <3

Anonymous poster hash: 15d02...6a8

Skrevet

Ja, alt er på. Er en dags jobb å skru de av og på å hvorfor annonsere at vi ikke er hjemme på den måten???Anonymous poster hash: 6264c...c43

Jeg vil heller ha innbrudd i huset enn brann, om jeg kunne velge da ;-)

Anonymous poster hash: 15d02...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...