Gå til innhold

Har dere alt av julelys på om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juletre, stjerne, adventstake ol.

Eller trekker dere ut når dere legger dere?

Jeg er livredd for brann og trekker ut alt!

Men ser mange naboer lar det stå på hele tiden.... Jeg reiser heller ikke fra huset med alt av julelys på....

Anonymous poster hash: d7621...2fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt trekkes ut. Det hender vi glemmer å trekke ut noe.

Anonymous poster hash: cc10a...5e7

Skrevet

Skrur av. Utelysene får stå.

Anonymous poster hash: 36519...679

Skrevet

Ja alt på

Anonymous poster hash: 4e413...8fd

Skrevet

Ja alt på

Skrevet

Ja alt på

Skrevet

Ja alt på

Skrevet

Ja alt på

Skrevet

Trekker ikke ut noe som helst. Er ikke redd for brann... her står laddere i kontakten døgnet rundt telefoner og pc står til lading både natt og dag. Må kanskje skjerpe meg.

Skrevet

Sorry!!!

Skrevet

Alt er av på natta. Og når vi ikke er hjemme.

Anonymous poster hash: e0ee1...dd0

Skrevet

Ja, alt er på. Er en dags jobb å skru de av og på å hvorfor annonsere at vi ikke er hjemme på den måten???

Anonymous poster hash: 6264c...c43

Skrevet

Hvert år er det samme spm. Er det mulig?

Anonymous poster hash: 83dc7...f37

Skrevet

Jeg kjenner på selve stikkontakten (Der det er strøm) og på pærene/lysene for og kjenne etter om det er varmt/varmeutvikling. Er det ok og ta på,-(litt lunk blir det alltid), så lar jeg det stå på,- der jeg kjenner det er ubehagelig varmt/nært brenner meg,- tar jeg ut kontakter/slår av lys ALLTID,- også på dagtid når vi ikke er hjemme.

Skrevet

Ikke inne, alt slåes av før vi går og legger oss, og blir ikke slått på før vi kommer hjem fra jobb. Lyslenka og julepynt som står ute er på hele tiden.

Anonymous poster hash: 23af9...1e0

Skrevet

Drar ut de første dagene, for å forsikre oss om at alt virker. Etter det står det på hele døgnet.

Anonymous poster hash: ce6fe...dd3
Gjest Minnieropptatt
Skrevet (endret)

Hvert år er det samme spm. Er det mulig?

Anonymous poster hash: 83dc7...f37

Ja, det kommer vel aldri nye brukere til forumet. Dessuten er slike temaer aktuelle rundt disse tider.

Jeg er helt sikker på at 50% av temaene på førstesiden har blitt diskutert før. Er det mulig liksom 😁 😚

Endret av Minnieropptatt
Skrevet

Jeg slår av alt når jeg legger meg.

Barna slår det på igjen når de står opp.

Skrevet

Alt innendørs slås av om natta. Jeg vil si selvsagt. Ute står det på hele døgnet.

Skrevet

Nei, alt står på.. Men vi har ledpærer i alt, og de blir ikke varme.. Så er faktisk ikke redd for at det skal ta fyr

Anonymous poster hash: 8dad8...fa9

Skrevet

Jeg kjenner på selve stikkontakten (Der det er strøm) og på pærene/lysene for og kjenne etter om det er varmt/varmeutvikling. Er det ok og ta på,-(litt lunk blir det alltid), så lar jeg det stå på,- der jeg kjenner det er ubehagelig varmt/nært brenner meg,- tar jeg ut kontakter/slår av lys ALLTID,- også på dagtid når vi ikke er hjemme.

du tror ikke en lett lunka kontakt kan plutselig bli varm midt på natta?

For å svare på hi: trekker alltid ut/slår av julebelysningen. Lader heller ikke opp mobiler etc på nattes tid.

Anonymous poster hash: 8dd0a...398

Skrevet

Trekker ikke ut noe som helst. Er ikke redd for brann... her står laddere i kontakten døgnet rundt telefoner og pc står til lading både natt og dag. Må kanskje skjerpe meg.

Ja- det bør du før du lærer på den harde måten😱

Anonymous poster hash: 6d0c8...af5

Skrevet

Har kun led-belysning, så her står alt på fra det blir hengt opp til det tas ned uti januar. Noe av poenget med advents- og julebelysning for meg er at det ikke skal være så forferdelig mørkt når man står opp.

Ellers i året har vi også bittelitt lys på døgnet rundt, ei lampe i gangen og noen tidsstyrte lamper i noen vinduer.

Anonymous poster hash: 53f42...da7

Skrevet

Alt av

Anonymous poster hash: c2d40...2b0

Skrevet

Kanskje???

Skjønner ikke at du tør når du hører hva brannvesenet forteller eller hente av man kan les hva som kan skje/hva folk har opplevd.

Er det verdt sjansen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...