Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #26 Skrevet 9. desember 2015 I mitt bryllup satt steforeldrene sammen med foreldrene våre. Hovedsaklig for jeg hadde ikke samvitighet til å la noen andre måte ha en samtale med stemor en hel middag. Satte også forloverne sammen med partner. Vet par egentlig ikke skal sitte i lag, men ofte trenger folk å sitte i lag med folk de kjenner i store selskap. Far høres lite samarbeidsvillig ut, men nå vet jeg ikke om de har sosial angst elker ikke. Anonymous poster hash: e69ec...6aa
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #27 Skrevet 9. desember 2015 Jeg hadde snakket med faren deres, det der er ikke greit. Skal hele bordplanen endres fordi stemora deres ikke vil sitte alene? Herregud, det er ikke hennes dag og hun tåler vel å sitte sammen med søsknene til mannen sin i et par timer?! Anonymous poster hash: b3252...080
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #28 Skrevet 9. desember 2015 Vi løste dette med runde bord. Der var det kun plass til åtte. Oss, våre foreldre og forlovere;) Vi er skilsmissebarn og har måttet ta mange konsekvenser av våre foreldres valg, denne dagen var vår. Anonymous poster hash: 6f7ff...9a2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #29 Skrevet 9. desember 2015 Min far fikk ha sin nye kjæreste (ca ett år har de vært sammen) ved siden av seg på hovedbordet. Vi hadde ikke møtt henne før engang, pga avstand. Jeg og alle andre klarte oss utmerket gjennom dagen alikevel.... Jeg tror ikke engang jeg la merke til henne. Eller at det var noen som rakk å plages av det. Det var ikke de som var i fokus denne dagen. Anonymous poster hash: c2e0d...d51
Pobie Skrevet 9. desember 2015 #30 Skrevet 9. desember 2015 Jeg hadde nektet å sitte noe annet sted enn ved siden av mannen min. Driter i hva som er tradisjonell skikk og bruk. Plasser folk der de vil trives og kose seg mest. Er det ikke det som er poenget? Hva er problemet med å ha stemor ved siden av far?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #31 Skrevet 9. desember 2015 Her plasserte vi alle, inkludert min stefar og stemor på hovedbordet, noe annet er helt utenkelig mener jeg. Kanskje lese hovedinnlegget en gang til? Anonymous poster hash: cde76...156
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #32 Skrevet 9. desember 2015 Her får brudens mor ta seg sammen slik at ny kone til far får sitte i nærheten av sin mann. Åpenbart brudens mor som er problemet. Ta seg sammen eller la vær å komme. Anonymous poster hash: 6eaf3...fcd
Daquiry Skrevet 9. desember 2015 #33 Skrevet 9. desember 2015 Her plasserte vi alle, inkludert min stefar og stemor på hovedbordet, noe annet er helt utenkelig mener jeg. Kanskje lese hovedinnlegget en gang til? Anonymous poster hash: cde76...156 Har lest det og forstår ikke hvorfor far ikke kan sitte med sin nye kone ved siden av bruden og hennes mor. Skjønner ikke hvorfor ektefeller skal splittes, vi lever jo ikke på 1800-tallet lenger..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #34 Skrevet 9. desember 2015 Daiquiri: Det ble foreslått at stemor kunne flyttes opp, men det ville hverken stemor, mor eller far. HI Anonymous poster hash: b3252...080
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #35 Skrevet 9. desember 2015 Daiquiri: Det ble foreslått at stemor kunne flyttes opp, men det ville hverken stemor, mor eller far. HI Anonymous poster hash: b3252...080 Ville ikke stemor sitte med far oppe ved bruden? Anonymous poster hash: b1b98...79f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #36 Skrevet 9. desember 2015 Daiquiri: Det ble foreslått at stemor kunne flyttes opp, men det ville hverken stemor, mor eller far. HI Anonymous poster hash: b3252...080 Ville ikke stemor sitte med far oppe ved bruden? Anonymous poster hash: b1b98...79f Nei, fordi da ble hun enten sittende like ved brudens mor eller brudens bestemor og det føltes ikke så bra for henne. HI Anonymous poster hash: b3252...080
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #37 Skrevet 9. desember 2015 Daiquiri: Det ble foreslått at stemor kunne flyttes opp, men det ville hverken stemor, mor eller far. HI Anonymous poster hash: b3252...080 Ville ikke stemor sitte med far oppe ved bruden? Anonymous poster hash: b1b98...79f Nei, fordi da ble hun enten sittende like ved brudens mor eller brudens bestemor og det føltes ikke så bra for henne. HI Anonymous poster hash: b3252...080 Herregud, da trekker jeg tilbake det jeg har skrevet. Så hun vil at de skal sitte sammen et annet sted? Da hadde jeg dritt i hele dama, og sagt klart i fra til far hva jeg mente om sånn oppførsel og hva jeg synes om at han ikke vil sitte med sin egen datter. Fy fader, er det mulig og bli mer egoistisk, hjelpes. Anonymous poster hash: b1b98...79f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #38 Skrevet 9. desember 2015 Bare talen ikke blir slik; http://www.adressa.no/video/article1268197.ece Anonymous poster hash: a9425...be3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #39 Skrevet 9. desember 2015 Her får brudens mor ta seg sammen slik at ny kone til far får sitte i nærheten av sin mann. Åpenbart brudens mor som er problemet. Ta seg sammen eller la vær å komme. Anonymous poster hash: 6eaf3...fcd Hvorfor skal moren vike for stemoren i sin datters bryllup????? Skjerp deg! Anonymous poster hash: fe601...047
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #40 Skrevet 9. desember 2015 Her får brudens mor ta seg sammen slik at ny kone til far får sitte i nærheten av sin mann. Åpenbart brudens mor som er problemet. Ta seg sammen eller la vær å komme. Anonymous poster hash: 6eaf3...fcd Hvorfor skal moren vike for stemoren i sin datters bryllup????? Skjerp deg! Anonymous poster hash: fe601...047 Hvem har daua og utropt deg til Dronning? Hvem sier hun må vike? Det er brudens dag og hvis mor ikke takler fars nye kone får hun bare svelge den kamelen. Dagen er ikke hennes. Nå har jeg sett det står skrevet at fars nye kone heller ikke vil være i nærheten av brudens mor. Voksne folk. Anonymous poster hash: 6eaf3...fcd
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2015 #41 Skrevet 9. desember 2015 Daiquiri: Det ble foreslått at stemor kunne flyttes opp, men det ville hverken stemor, mor eller far. HI Anonymous poster hash: b3252...080 Ville ikke stemor sitte med far oppe ved bruden? Anonymous poster hash: b1b98...79f Nei, fordi da ble hun enten sittende like ved brudens mor eller brudens bestemor og det føltes ikke så bra for henne. HI Anonymous poster hash: b3252...080 Hun bør takke nei til hele festen, hvis hun har så spesifikke ønsker. Primadonna!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #42 Skrevet 9. desember 2015 Skjønner godt at din søster ble lei seg. Da min bror giftet seg satt samboeren til svigerfaren nede sammen med hennes barn mens svigerfaren og svigermoren (som ikke har et godt forhold) svelget kamelene og satt side om side. Enkelte skal være så vrang hele tiden! Anonymous poster hash: 2f870...172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå