Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Ble livet som dere drømt om som små? Mitt ble ikke det .uføretrygdet alene mor .Lite venner.Livet ble ikke som jeg håpet på. Anonymous poster hash: 91753...260
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Nei Anonymous poster hash: 5fdb8...7f2
TPK Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Ja! Har lyst på ny jobb, men ellers tipp topp!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Ja, er fornøyd. Det kunne selvsagt vært bedre og det ble ikke som jeg hadde sett for meg men jeg har funnet mening i livet mitt og er takknemlig for livet jeg har når jeg bare tenker meg om. Anonymous poster hash: 724f5...a0c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Nei, valgte feil partner og ble ikke klar over det før det var for sent. Anonymous poster hash: b078a...eee
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Ja! Valgte feil partner, men har funnet meg ny. Så lykkelig. Er sikkert ting jeg kunne gjort annerledes, men har nydelige barn, mann og en jobb jeg trives i. Og alle er friske og raske. Anonymous poster hash: de0a7...eba
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Nei, jeg tror ikke jeg turte å drømme så mye få jeg var liten. Uansett, så sitter jeg på andre året på APP å det vet jeg ikke var drømmen, men jeg har det bedre nå enn da jeg jobbet som en gal. Jeg jobber hver dag med å akseptere min skjebne, jeg har flere venner nå enn da jeg jobbet for da jeg jobbet var jeg også syk så livet besto av jobb, barn og prøve å sove. Nå klarer/tåler jeg mye mindre enn før, men jeg er mer fornøyd for jeg har fått tid til å se hva som er viktig. Jeg håper jeg fortsatt kan komme tilbake i en jobb for jeg savner å være nyttig, men jeg savner ikke å være slave. Anonymous poster hash: d18fb...583
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Jeg så ikke for meg noe når jeg var liten. Men livet har absolutt blitt veldig bra. Takket høyere makter hver dag for alt jeg har! Anonymous poster hash: 3d1ac...4b2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #9 Skrevet 8. desember 2015 Gjør noe med de tingene som ikke gjør deg lykkelig! Livet varer fra man blir født til man dør. At enkelte ting ikke blir som man har planlagt betyr ikke at livet er over - man må bare tenke i andre baner og finne andre løsninger og muligheter! Jeg er veldig lykkelig nå! Jeg er gift med en mann jeg fremdeles elsker etter 12 år,vi har 3 supre barn sammen og jeg er sjef i egen jobb som jeg stortrives i. Jeg har mange bekjente/venner og få, men svært gode venner. Jeg får overskudd både av aktiviteter sammen med familie og venner, og gjennom egne aktiviteter som trening og bøker, musikk (spiller selb) og myyyye tid utendørs enten alene eller med andre! Jeg er trygg, jeg er elsket, jeg elsker og jeg nyter livet med de muligheter og begrensninger det har! Plager noe meg så velger jeg enten å endre på det eller å ignorere det. Kan jeg ikke forandre det, så finner jeg en bedt mulig måte å leve med det på. Jeg velger selv å være en positiv person som ser mulighetene i steder for begrensningene! Jeg er fornøyd med slik livet mitt var blitt. Men jeg er ydmyk i forhold til at det kan endre seg. Jeg har tidligere vært en fattig alenemor med en voldelig ex og et ekstremt begrensede muligheter til et sosialt og intrressant liv. Med et kronisk sykt barn som tok mesteparten av energien min etter jobb. Jeg valgte å se mulighetene, ikke begrensningene. Og jeg skapte muligheter der jeg ikke fant dem.. Håper ring blir bedre for deg, og at du klarer å bli lykkeligere igjen! :-) Anonymous poster hash: 28654...617
Mammaentilknollogtott Skrevet 8. desember 2015 #10 Skrevet 8. desember 2015 Ja helt klart. Verdens beste mann som jeg elsker å som elsker meg. To herlige barn som vi elsker over alt på jord. Herlige hunder. Bor på et stille og rolig sted i et nydelig og stort hus som jeg elsker å dille og dalle i. En familie som vi vet vi kan stole på og som alltid er der. Helsa skranter litt men det går. Jeg elsker livet mitt å ville ikke forandret på noe.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #11 Skrevet 8. desember 2015 Jeg er veldig fornøyd med livet. Har to flotte barn, en veldig snill og kjekk mann som elsker meg og jeg elsker han, alt av materialistiske goder og penger på bok. Har i tillegg kapret drømmejobben, og fått en bedre stilling med en haug muligheter og høy lønn. Vi har en trygg og god tilværelse, ungene vokser til og det muliggjør at vi kan reise mer, som er vår lidenskap. Skjønner ikke helt hva jeg har gjort for å fortjene dette livet. De første 15 årene av mitt liv var så dårlige som det er mulig å få det. Veldig takknemlig. Anonymous poster hash: 7cd7c...4f1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #12 Skrevet 8. desember 2015 Ja og nei, men i bunn og grunn er jeg veldig fornøyd med livet 😊 Anonymous poster hash: 8f3a3...0ae
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #13 Skrevet 8. desember 2015 Fornøyd med mine tre små. Resten er jeg ikke så fornøyd med. Jobber meg tilbake etter en kraftig smell både fysisk og psykisk for et år siden. Har flyttet og savner familie og venner hver dag. Kommet til et nærmiljø som er vanskelig å komme innpå. Anonymous poster hash: 9e797...608
februarprins2013 Skrevet 8. desember 2015 #14 Skrevet 8. desember 2015 delevis, er stort sett fornøyd med livet ! kunne gjerne vert gift og være i et ekteskap, er det jeg savner mest
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #15 Skrevet 8. desember 2015 Nei, ikke for øyeblikket iallfall. Barn med feil mann, nå samboer med feil mann.. Men bra utdanning, super familie, frisk og ikke minst er livet mitt bra pga barna:) Så alt I alt er det bra nok Anonymous poster hash: 7a15d...eb2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #16 Skrevet 8. desember 2015 Gjør noe med de tingene som ikke gjør deg lykkelig! Livet varer fra man blir født til man dør. At enkelte ting ikke blir som man har planlagt betyr ikke at livet er over - man må bare tenke i andre baner og finne andre løsninger og muligheter! Jeg er veldig lykkelig nå! Jeg er gift med en mann jeg fremdeles elsker etter 12 år,vi har 3 supre barn sammen og jeg er sjef i egen jobb som jeg stortrives i. Jeg har mange bekjente/venner og få, men svært gode venner. Jeg får overskudd både av aktiviteter sammen med familie og venner, og gjennom egne aktiviteter som trening og bøker, musikk (spiller selb) og myyyye tid utendørs enten alene eller med andre! Jeg er trygg, jeg er elsket, jeg elsker og jeg nyter livet med de muligheter og begrensninger det har! Plager noe meg så velger jeg enten å endre på det eller å ignorere det. Kan jeg ikke forandre det, så finner jeg en bedt mulig måte å leve med det på. Jeg velger selv å være en positiv person som ser mulighetene i steder for begrensningene! Jeg er fornøyd med slik livet mitt var blitt. Men jeg er ydmyk i forhold til at det kan endre seg. Jeg har tidligere vært en fattig alenemor med en voldelig ex og et ekstremt begrensede muligheter til et sosialt og intrressant liv. Med et kronisk sykt barn som tok mesteparten av energien min etter jobb. Jeg valgte å se mulighetene, ikke begrensningene. Og jeg skapte muligheter der jeg ikke fant dem.. Håper ring blir bedre for deg, og at du klarer å bli lykkeligere igjen! :-) Anonymous poster hash: 28654...617 'Gjør noe med de tingene som ikke gjør deg lykkelig'. Er det mulig å være så korttenkt og lite forståelsesfull for andres utfordringer? Jeg traff mannen i mitt liv i ung alder. Vi har gode og trygge jobber, god økonomi, god helse og godt forhold til foreldre og søsken. Vi fikk to flotte barn og livet var godt. Så ble jeg uventet gravid med nr 3. Sjokk og glede, vi var klar til ny runde med nattevåk og bleiebarn. Sånn gikk det ikke. Baby var syk. Faktisk så syk at hn døde kort etter fødsel. Helt uventet og grusomt. Så nei, det er ikke alltid man kan forandre på det som ikke gjør en lykkelig. Det er ikke alltid man kan velge å se det positive i ting. Det er ikke alltid man kan ignorere det som ikke er bra. Jeg er fornøyd og takknemlig for det jeg har, men jeg mangler et barn og det kan aldri bli bra. Så jeg har det så godt som jeg kan ha det, men jeg drømte aldri om å overleve en så sterk smerte. Anonymous poster hash: cb50e...dff
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #17 Skrevet 8. desember 2015 Nei. Ingenting ble som jeg ville. Jeg angrer på alt og kunne ønske jeg kunne starte om igjen. Anonymous poster hash: 932b1...618
Firekids Skrevet 8. desember 2015 #18 Skrevet 8. desember 2015 Har som deg over mistet et barn, men har fire til hjemme. Gleden over de er nærmest uendelig. Livet kan nemlig bli bra igjen, selv om sorgen alltid vil sitte i. Det jeg klarer å se nå er likevel de nye verdiene vi fikk, ydmykhet for livet og en voldsom takknemlighet for der vi faktisk har. 😊 Mann jeg elsker og som elsker meg, spennende jobber, god økonomi og friske, fine venner og familie. Kan nå si jeg lever et deilig liv.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #19 Skrevet 8. desember 2015 Livet ble overhodet ikke som jeg hadde forventet. Trodde jeg valgte riktig mann, men det viste seg at valget var feil... Endte opp med en psykopat - en vaskeekte en. Fikk to barn og kan heldigvis si at de er en velsignelse - så det kom iallfaill noe godt ut av det! Eksmannen fra helvette - som jeg ironisk kaller han, har ødelagt mange år av mitt liv. Og dessverre mange år av barnas liv og mine foreldres også... Har heldigvis en god jobb og flotte barn, men strever med mye i forhold til mannen jeg trodde var en kjernekar. Fokuserer på det positive og forsøker å holde hodet over vannet i hverdagen som ble så annerledes enn forventet. ... men barna og jeg greier dette og vet at vi har det bedre nå uten denne mannen enn vi hadde før.. Men livet ble aldeles ikke som jeg hadde trodd😉 Anonymous poster hash: 49c3f...42e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #20 Skrevet 8. desember 2015 Nei. Livet ble overhode ikke som jeg forventet. I barndommen hadde jeg store drømmer om å forandre verden. Når jeg hørte om krig og fattigdom så tenkte jeg på meg selv som en med høy utdannelse , men som valgte å leve livet med å jobbe med å forandre andre sitt liv som ikke hadde de samme forutsetningene. I dag har jeg så og si ingen utdanning og sliter for å ha et godt liv sammen med mine to barn.. Det har vært et tøft liv.. Å det var ikke slik jeg så det for meg.. Men jeg er fortsatt utrolig takknemlig for de tingene jeg og min familie faktisk HAR😘. Men jeg skjønner deg.. Å vil gjerne skrive med deg visst du ønsker?? Anonymous poster hash: be7f3...428
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #21 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er ufattelig heldig. Er sammen med en utrolig spennende, herlig, varm, snakkesalig og omsorgsfull mann. Vi har to nydelige barn og jeg jobber med det jeg har drømt om hele livet. Kan nesten ikke forstå hvor heldig jeg har vært, er bunnløst takknemlig over alt som har kommet meg til gode. Nesten så jeg blir religiøs. Håper det kan vare. Anonymous poster hash: dc3d7...ab6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #22 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er fornøyd med livet! Jeg har ikke fått alt jeg drømte om, men jeg har det godt nok. En god nok jobb, jeg tjener ok, trives greit på jobb. Flott familie, krangler iblant, men har flere gode dager. Har noen venner, som jeg treffer iblant, og det gir meg avveksling fra familien, som jeg trenger innimellom.. Jeg er fornøyd! Og når jeg ikke er fornøyd, så gjør jeg noe med det jeg kan endre, og jobber med å la være å irritere meg av det andre... Anonymous poster hash: 16e82...6e5
skinnfilla Skrevet 9. desember 2015 #23 Skrevet 9. desember 2015 Ja! Kunne ikke blitt bedre😊 Gift med en utrolig snill og kjekk kar, herlig stedatter, vi har fått 3 herlige døtre sammen.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #24 Skrevet 9. desember 2015 Ja, jeg har vært heldig! Jeg har god helse og alle jeg er glad i har ok helse. Jeg har en nydelig og god mann og tre friske, flinke og fantastiske døtre. Jeg har drømmejobben (rett og slett elsker jobben min). Vi har god økonomi, gode venner og flott familie. Jeg må av og til klype meg i armen - det er for godt til å være sant.... Anonymous poster hash: af8d4...ae1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #25 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er fornøyd, selv om det ikke var helt slik jeg forestilte meg det. Anonymous poster hash: fc0f5...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå