Gå til innhold

Hadde du sett rart på meg hvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det så fryktelig upraktisk ut.

Foreslår at du har yngste i bæretøy og eldste i vogn!

Anonymous poster hash: 2f121...96e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sett noen dra en vogn etter seg i sele, så jeg hadde nok kikket en ekstra gang på deg. ;) ;)

Skrevet

Men når du drar en vogn etter deg vil du jo heller ikke få øyekontakt....

Nei, men barnet ser i allefall en av oss. Det er det aller viktigste. Barnet kan se og observere hva vi gjør i ulike settinger.

Anonymous poster hash: 66a6a...eea

Skrevet

Jeg har aldri sett noen dra en vogn etter seg i sele, så jeg hadde nok kikket en ekstra gang på deg. ;) ;)

Her kan du se. Hehe!😊

post-42-17243_thumb.jpg

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det så fryktelig upraktisk ut.

Foreslår at du har yngste i bæretøy og eldste i vogn!

Anonymous poster hash: 2f121...96e

Det er ett godt alternativ det. Men med hund i bånd, er det ikke så lurt. Man blir fortere ustø. Hvis hunden skulle rykke til i båndet f.eks.

Skrevet

Er vel heller litt av innstillingen din som er problemet. Jeg hadde ei søskenvogn som fikk plass i et trangt bagasjerom, og den betalte jeg vel kanskje 2000 kr for ny. Men du vil ikke ha billigvogn kanskje? Mer opptatt av at det skal være fancy merke og slikt?

For en verden vi lever i... Vogner til 15000... Hjelpe meg!

Nei, du får dra rundt på to vogner, så kan jeg le av deg :-) ikke pga antall vogner, men problemstillingen din.. må ha dyr vogn, ellers går d ikke! Dagens!! 😂

Anonymous poster hash: f5cb9...92a

Skrevet

Er vel heller litt av innstillingen din som er problemet. Jeg hadde ei søskenvogn som fikk plass i et trangt bagasjerom, og den betalte jeg vel kanskje 2000 kr for ny. Men du vil ikke ha billigvogn kanskje? Mer opptatt av at det skal være fancy merke og slikt?

For en verden vi lever i... Vogner til 15000... Hjelpe meg!

Nei, du får dra rundt på to vogner, så kan jeg le av deg :-) ikke pga antall vogner, men problemstillingen din.. må ha dyr vogn, ellers går d ikke! Dagens!! 😂

Anonymous poster hash: f5cb9...92a

Du har nok missforstått meg. Jeg vil ikke ha noe fancy greier i det hele tatt. Tror du jeg hadde vurdert å gått rundt mes to vogner, hvis jeg hadde vært opptatt av det? Jeg ønsker ikke å kjøpe den vognen fordi den er så dyr. Hadde du lest det jeg har skrive litt lengre opp så hadde du sett grunnen til hvorfor det er den vognen jeg vurderer. Det er flere faktorer, ikke bare at den skal ha plass i bil. Men vi ønsker at barna skal sitte vendt mot oss og at de skal sitte side om side. Det er det bare Bugaboo som har, så vidt jeg vet. Kjøper mer en gjerne en vogn til 2000kr! Så hvis du greier å finne en billig vogn med disse kriteriene så hadde jeg blitt super glad! 💕😊

Skrevet

Hvorfor to vogner? :P

Anonymous poster hash: 85628...c0c

Vi har en Nordic cab som det er plass til to barn i, men minsten er for liten til å sitte i den enda. Og så har vi en vanlig vogn til minsten. Disse to vognene kostet tilsammen 20000 kr. Skulle vi gått for en søskenvogn hadde vi måtte kjøpt en vogn til 15000(fordi den passer til vårt behov i forhold til størrelse og bruk) helt vilt å måtte bruke 35 000 kr på vogner! Om 6 måneder er minsten gammel nok til å sitte i Nordic caben.

Kjøp brukt søskenvogn på finn.no. Du får fine vogner til 1500 kroner. (Det trur eg du har råd til sidan du allereie har kjøpt to vogner til fullpris)

Skrevet

Hvorfor to vogner? :P

Anonymous poster hash: 85628...c0c

Vi har en Nordic cab som det er plass til to barn i, men minsten er for liten til å sitte i den enda. Og så har vi en vanlig vogn til minsten. Disse to vognene kostet tilsammen 20000 kr. Skulle vi gått for en søskenvogn hadde vi måtte kjøpt en vogn til 15000(fordi den passer til vårt behov i forhold til størrelse og bruk) helt vilt å måtte bruke 35 000 kr på vogner! Om 6 måneder er minsten gammel nok til å sitte i Nordic caben.

Kjøp brukt søskenvogn på finn.no. Du får fine vogner til 1500 kroner. (Det trur eg du har råd til sidan du allereie har kjøpt to vogner til fullpris)

Takk for tips, men hvis du leser det jeg har skrevet over, så finner jeg ingen billige vogner som har de egenskapene vi vil ha. Men om du finner noen, så hadde jeg blitt glad for det! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...