Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #26 Skrevet 8. desember 2015 Synes det er helt tullete at du har 20 000 å bruke på to vogner, men ikke klarer å tenke langt nok til å kjøpe søskenvogn. Selg vogna til eldste og kjøp en søskenvogn brukt! Finnes mange varianter hvor man kan ha en bag og en sittedel. Drasse rundt med to vogner og hund samtidig? Galskap. Anonymous poster hash: 37c98...1a3
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #27 Skrevet 8. desember 2015 Hvorfor to vogner? Anonymous poster hash: 85628...c0c Vi har en Nordic cab som det er plass til to barn i, men minsten er for liten til å sitte i den enda. Og så har vi en vanlig vogn til minsten. Disse to vognene kostet tilsammen 20000 kr. Skulle vi gått for en søskenvogn hadde vi måtte kjøpt en vogn til 15000(fordi den passer til vårt behov i forhold til størrelse og bruk) helt vilt å måtte bruke 35 000 kr på vogner! Om 6 måneder er minsten gammel nok til å sitte i Nordic caben. Anonymous poster hash: 66a6a...eea Hvis jeg hadde vist at du hadde brukt 20.000,- på to vogner hadde jeg sett rart på deg, ja. Hadde jeg bare sett deg med de to vognene hadde jeg bare synes litt synd på deg. Anonymous poster hash: a1903...5c7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #28 Skrevet 8. desember 2015 Trenger ikke bruke tusenvis for å få en grei søskenvogn, det er bare å gå på finn det, eller spør på kjøp og salg gruppe på fb. Jeg hadde to tette og hadde phil og ted søskenvogn den var flott og begge barna kunne sitte/ligge forsvarlig for dem. Ikke kostet den mer en 4-5 tusen ny heller. Jeg brukte den vinter som sommer og på alt mulig slags føre. Jeg hadde ikke holdt på slik du vurderer i flere mnd da hadde det rett og slett blitt minimalt med turer noe sted som helst uten en annen voksen til å trille vogn nummer to. Og jeg hadde følt meg helt innesperra. Anonymous poster hash: 0321e...ab0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #29 Skrevet 8. desember 2015 Hva med en brukt søskenvogn? Anonymous poster hash: 31cd5...6df De koster rundt 10-12000 kr. Kan jo selvfølgelig kjøpe og selge igjen. Men dette er ikke problem for min del, å ha to vogner. Men jeg er mer redd for hva folk skal si/tenke.. Teit?, ja, I know! Anonymous poster hash: 66a6a...eea En brukt søskenvogn må da ikke koste 10000-12000?? Vi kjøpte en brukt søskenvogn til kr 2000 som vi solgte for kr 1000. Men så enda billigere også på Finn.no Anonymous poster hash: 48764...4ff
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #30 Skrevet 8. desember 2015 går ann å kjøpe brukt og senke standarden litt tenker jeg. vogner allered for 20 000 høres helt vilt ut og at du MÅ bruke 15 000 på ei slskenvogn. nei vettu hva den går jeg ikke på. gå på finn og du finner søskenvogner til gi bort pris. Anonymous poster hash: 36a68...3d8
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #31 Skrevet 8. desember 2015 Ja. Jeg ville lurt på hva i all verden du holdt på med. Anonymous poster hash: e5f32...fa9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #32 Skrevet 8. desember 2015 Jeg hadde tenkt at jeg er glad det ikke er meg som må slite rundt med vogner på alle kanter. Og en hund! Smarte meg gikk tur med vogn og hund på en litt kupert vei. Kjøre vogna nedi et hull, hunden dro på I full fart, jeg holdt tak i leiebånd og vogn sammen, og vogna tok sats og spratt opp i lufta og landet opp ned. Gjett om jeg ble redd! Gikk bra da, barnet mitt var spent fast I seler heldigvis.. Anonymous poster hash: 6ee2b...933
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #33 Skrevet 8. desember 2015 Hva med en brukt søskenvogn? Anonymous poster hash: 31cd5...6df De koster rundt 10-12000 kr. Kan jo selvfølgelig kjøpe og selge igjen. Men dette er ikke problem for min del, å ha to vogner. Men jeg er mer redd for hva folk skal si/tenke.. Teit?, ja, I know! Anonymous poster hash: 66a6a...eea En brukt søskenvogn må da ikke koste 10000-12000?? Vi kjøpte en brukt søskenvogn til kr 2000 som vi solgte for kr 1000. Men så enda billigere også på Finn.no Anonymous poster hash: 48764...4ff Det er bare en type vogn vi kan bruke i forhold til størrelse, (plass i bil) og bruksegenskapene den har. De har ligget på finn til rundt 10-12 000 brukt. Vi syns det ble veldig dyrt, så derfor vi ikke har kjøpt. Anonymous poster hash: 66a6a...eea
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #34 Skrevet 8. desember 2015 Hva med en brukt søskenvogn? Anonymous poster hash: 31cd5...6df De koster rundt 10-12000 kr. Kan jo selvfølgelig kjøpe og selge igjen.Men dette er ikke problem for min del, å ha to vogner. Men jeg er mer redd for hva folk skal si/tenke.. Teit?, ja, I know! Anonymous poster hash: 66a6a...eea En brukt søskenvogn må da ikke koste 10000-12000??Vi kjøpte en brukt søskenvogn til kr 2000 som vi solgte for kr 1000. Men så enda billigere også på Finn.no Anonymous poster hash: 48764...4ff Det er bare en type vogn vi kan bruke i forhold til størrelse, (plass i bil) og bruksegenskapene den har. De har ligget på finn til rundt 10-12 000 brukt. Vi syns det ble veldig dyrt, så derfor vi ikke har kjøpt. Anonymous poster hash: 66a6a...eea Hvor ofte drar du på biltur alene med søskenvogn? Er dere ikke som regel to da og kan bruke en vogn og bæresele? Du burde ha en vogn hjemme du kan bruke når du er alene for å komme deg ut på dagtid når partneren er på jobb Anonymous poster hash: e5f32...fa9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #35 Skrevet 8. desember 2015 går ann å kjøpe brukt og senke standarden litt tenker jeg. vogner allered for 20 000 høres helt vilt ut og at du MÅ bruke 15 000 på ei slskenvogn. nei vettu hva den går jeg ikke på. gå på finn og du finner søskenvogner til gi bort pris. Anonymous poster hash: 36a68...3d8 Det er kun denne vi kan ha, pga bruksegenskapene. Blandt annet plassen den tar i bilen. Uaktuelt å kjøpe ny bil for å få plass til vogn.. Begge de to andre vognene har vi ikke greid oss uten. Brukt mye! Men siden de har kostet såpass, vil vi slippe å ut med så mye for en søskenvogn hvis vi kan løse det på andre måter. Og det er f.eks å bruke begge to. Ikke ett problem for meg uten om at jeg tenker på hva folk vil si.. Anonymous poster hash: 66a6a...eea
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #36 Skrevet 8. desember 2015 går ann å kjøpe brukt og senke standarden litt tenker jeg. vogner allered for 20 000 høres helt vilt ut og at du MÅ bruke 15 000 på ei slskenvogn. nei vettu hva den går jeg ikke på. gå på finn og du finner søskenvogner til gi bort pris. Anonymous poster hash: 36a68...3d8 Det er kun denne vi kan ha, pga bruksegenskapene. Blandt annet plassen den tar i bilen. Uaktuelt å kjøpe ny bil for å få plass til vogn.. Begge de to andre vognene har vi ikke greid oss uten. Brukt mye! Men siden de har kostet såpass, vil vi slippe å ut med så mye for en søskenvogn hvis vi kan løse det på andre måter. Og det er f.eks å bruke begge to. Ikke ett problem for meg uten om at jeg tenker på hva folk vil si.. Anonymous poster hash: 66a6a...eea Men hvorfor er det et problem for deg hva folk vil si? Anonymous poster hash: 701b2...8f4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #37 Skrevet 8. desember 2015 Hva med en brukt søskenvogn? Anonymous poster hash: 31cd5...6df De koster rundt 10-12000 kr. Kan jo selvfølgelig kjøpe og selge igjen.Men dette er ikke problem for min del, å ha to vogner. Men jeg er mer redd for hva folk skal si/tenke.. Teit?, ja, I know! Anonymous poster hash: 66a6a...eea En brukt søskenvogn må da ikke koste 10000-12000??Vi kjøpte en brukt søskenvogn til kr 2000 som vi solgte for kr 1000. Men så enda billigere også på Finn.no Anonymous poster hash: 48764...4ff Det er bare en type vogn vi kan bruke i forhold til størrelse, (plass i bil) og bruksegenskapene den har. De har ligget på finn til rundt 10-12 000 brukt. Vi syns det ble veldig dyrt, så derfor vi ikke har kjøpt. Anonymous poster hash: 66a6a...eea Hvor ofte drar du på biltur alene med søskenvogn?Er dere ikke som regel to da og kan bruke en vogn og bæresele? Du burde ha en vogn hjemme du kan bruke når du er alene for å komme deg ut på dagtid når partneren er på jobb Anonymous poster hash: e5f32...fa9 Må ha bil skal jeg på butikken.Har ståbrett med sete som jeg fester på vognen. Funker fint til kortere turer på asfalt vei. Anonymous poster hash: 66a6a...eea
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #38 Skrevet 8. desember 2015 går ann å kjøpe brukt og senke standarden litt tenker jeg. vogner allered for 20 000 høres helt vilt ut og at du MÅ bruke 15 000 på ei slskenvogn. nei vettu hva den går jeg ikke på. gå på finn og du finner søskenvogner til gi bort pris. Anonymous poster hash: 36a68...3d8 Det er kun denne vi kan ha, pga bruksegenskapene. Blandt annet plassen den tar i bilen. Uaktuelt å kjøpe ny bil for å få plass til vogn.. Begge de to andre vognene har vi ikke greid oss uten. Brukt mye! Men siden de har kostet såpass, vil vi slippe å ut med så mye for en søskenvogn hvis vi kan løse det på andre måter. Og det er f.eks å bruke begge to. Ikke ett problem for meg uten om at jeg tenker på hva folk vil si.. Anonymous poster hash: 66a6a...eea Men hvorfor er det et problem for deg hva folk vil si? Anonymous poster hash: 701b2...8f4 Godt spørsmål. 😉 Jeg er litt sånn som bryr meg om slikt desverre. Og hvis "alle" her sier det er helt på jordet, kommer jeg nok ikke til å tørre det. Anonymous poster hash: 66a6a...eea
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #39 Skrevet 8. desember 2015 Hvilken vogn er det snakk om ? Anonymous poster hash: 6e345...c86
Serepta Skrevet 8. desember 2015 #40 Skrevet 8. desember 2015 Jeg kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hvilke vogner du har som er så unike og til den prisen. Og hvilken søskenvogn som koster 15 000. Hvilken bil har du da?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #41 Skrevet 8. desember 2015 Jeg kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hvilke vogner du har som er så unike og til den prisen. Og hvilken søskenvogn som koster 15 000. Hvilken bil har du da? Vi har en Emmaljungavogn duo? med bag og sportsdel og en nordic cab 5in1. Kan brukes som sykkelvogn, pulk, trekkvogn, joggevogn og byvogn. Begge rundt 10 000 hver inkl. ekstra utstyr. Søskenvogna jeg mener er en bugaboo. Bilen vi har er en volvo stasjonsvogn, med hundebur. Anonymous poster hash: 66a6a...eea
Elsker livet Skrevet 8. desember 2015 #42 Skrevet 8. desember 2015 Jeg hadde brukt setet til caben nå. Eller så hadde jeg kjøpt en billig brukt søskenvogn til bruk inntil videre, hadde ikke brydd meg om den gikk inn i bilen eller ei. Du får vel uansett ikke med deg både emmaljunga duovogna og nordic caben i bilen samtidig?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #43 Skrevet 8. desember 2015 Jeg kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hvilke vogner du har som er så unike og til den prisen. Og hvilken søskenvogn som koster 15 000. Hvilken bil har du da? Vi har en Emmaljungavogn duo? med bag og sportsdel og en nordic cab 5in1. Kan brukes som sykkelvogn, pulk, trekkvogn, joggevogn og byvogn. Begge rundt 10 000 hver inkl. ekstra utstyr. Søskenvogna jeg mener er en bugaboo. Bilen vi har er en volvo stasjonsvogn, med hundebur. Anonymous poster hash: 66a6a...eea Vi var akkurat i samme situasjon. To meget tette og Thule sin vogn til 15000 (både til sykkel, ski og løping) og vanlig vogn til 8000. Siden vi er MYE ute kjøpte vi Bugaboo sin søskenvogn i tillegg. Dyrt, men nødvendig for oss. Begge sover i vogna på dagtid, så pga komfort var det uaktuelt å bruke Thule som hovedvogn. Anonymous poster hash: e97f0...a2b
Singelmamma <3 <3 Skrevet 9. desember 2015 #44 Skrevet 9. desember 2015 Har gjort det samme selv. Trukket Nordic Cab med tursele og trillet vogn, samt hund i bånd. Kan ikke erindre å ha registrert at noen så rart på meg, men i så tilfelle hadde det nu ikke spilt noen rolle. Alles behov ivaretatt på en fin måte! Tipp topp, tommel opp! Jeg har også bært to barn på fjelltur. Minste i sjal på magen og eldste i bæresele på ryggen. Da har jeg fått komplimenter av de vi har møtt, noe som jeg har satt stor pris på siden jeg er veldig overvektig og ikke er så sprek 😇
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #45 Skrevet 9. desember 2015 Jeg hadde brukt setet til caben nå. Eller så hadde jeg kjøpt en billig brukt søskenvogn til bruk inntil videre, hadde ikke brydd meg om den gikk inn i bilen eller ei. Du får vel uansett ikke med deg både emmaljunga duovogna og nordic caben i bilen samtidig? Nei, de kommer ikke i bilen. Men Bugaboo vognen er den eneste søskenvognen jeg har vært borti som man kan snu sportsdelen begge veier. Vi ønsker at elste skal sitte mot oss når vi triller, slik at h*n kan se oss, vi kan ha øynekontakt og kommunisere bedre. Det betyr faktisk veldig mye for oss. Hadde jeg funnet en annen vogn som man kunne snu begge veier og er billigere, men ikke passer i bilen, hadde vi kjøpt den, helt klart. Anonymous poster hash: 66a6a...eea
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #46 Skrevet 9. desember 2015 Har gjort det samme selv. Trukket Nordic Cab med tursele og trillet vogn, samt hund i bånd. Kan ikke erindre å ha registrert at noen så rart på meg, men i så tilfelle hadde det nu ikke spilt noen rolle. Alles behov ivaretatt på en fin måte! Tipp topp, tommel opp! Jeg har også bært to barn på fjelltur. Minste i sjal på magen og eldste i bæresele på ryggen. Da har jeg fått komplimenter av de vi har møtt, noe som jeg har satt stor pris på siden jeg er veldig overvektig og ikke er så sprek 😇 Godt å lese at noen faktisk syns det er greit å gjøre det slik og som ikke bryr seg! 😊👍 Det er noe med det du skriver at alles behov er ivaretatt. Imponerende at du hadde begge barna i sele/sjal samtidig! Du er tøff! 😊 Anonymous poster hash: 66a6a...eea
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #47 Skrevet 9. desember 2015 Jeg hadde brukt setet til caben nå. Eller så hadde jeg kjøpt en billig brukt søskenvogn til bruk inntil videre, hadde ikke brydd meg om den gikk inn i bilen eller ei. Du får vel uansett ikke med deg både emmaljunga duovogna og nordic caben i bilen samtidig? Nei, de kommer ikke i bilen. Men Bugaboo vognen er den eneste søskenvognen jeg har vært borti som man kan snu sportsdelen begge veier. Vi ønsker at elste skal sitte mot oss når vi triller, slik at h*n kan se oss, vi kan ha øynekontakt og kommunisere bedre. Det betyr faktisk veldig mye for oss. Hadde jeg funnet en annen vogn som man kunne snu begge veier og er billigere, men ikke passer i bilen, hadde vi kjøpt den, helt klart. Anonymous poster hash: 66a6a...eea Baby jogger city select. Anonymous poster hash: c9187...0b6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #48 Skrevet 9. desember 2015 Tror du fint kan bruke setet. Den første løsningen din hørtes veldig tungvint ut 😂 Anonymous poster hash: 7d0e2...513 Men ett så lite barn bør vel ikke sitte så lenge i ett slikt sete? De skal vel helst ligge flatt mest mulig? Anonymous poster hash: 66a6a...eea
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #49 Skrevet 9. desember 2015 Jeg hadde brukt setet til caben nå. Eller så hadde jeg kjøpt en billig brukt søskenvogn til bruk inntil videre, hadde ikke brydd meg om den gikk inn i bilen eller ei. Du får vel uansett ikke med deg både emmaljunga duovogna og nordic caben i bilen samtidig?Nei, de kommer ikke i bilen. Men Bugaboo vognen er den eneste søskenvognen jeg har vært borti som man kan snu sportsdelen begge veier. Vi ønsker at elste skal sitte mot oss når vi triller, slik at h*n kan se oss, vi kan ha øynekontakt og kommunisere bedre. Det betyr faktisk veldig mye for oss. Hadde jeg funnet en annen vogn som man kunne snu begge veier og er billigere, men ikke passer i bilen, hadde vi kjøpt den, helt klart. Anonymous poster hash: 66a6a...eea Baby jogger city select. Anonymous poster hash: c9187...0b6 Vil ha barna side om side. Det ene barnet blir jo gjømt bak med denne vogna. Ikke aktuelt for oss. Anonymous poster hash: 66a6a...eea
Plutselig_gravid Skrevet 9. desember 2015 #50 Skrevet 9. desember 2015 Men når du drar en vogn etter deg vil du jo heller ikke få øyekontakt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå