Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #26 Skrevet 6. desember 2015 Vi sitter værfast i Egersund og vil hjem til Stavanger. Alle veier har vært stengt hele dagen pga flom. Tror vi må finne soveplass til i natt, for de er usikre på om de klarer få tog/veier åpne i kveld. Ungene bør på skolen i morgen pga han ene skal ha tentamen. Anonymous poster hash: 41586...9c6 Sitter også værfast i Egersund og savner barna mine helt enormt. Strikker votter og tenker på hvor heldig jeg er som har noen å savne. Anonymous poster hash: 5e45a...225
LME1001 Skrevet 6. desember 2015 #27 Skrevet 6. desember 2015 Har vært ute både tidlig og sent for å se på de enorme ødleggelsene etter flommen i bygda. Listet meg forbi sperringer og fikk sett naturens herjinger på kloss hold. Gikk ekstra nær ei sjøbod og tok bilde av et hagebord som sto halvveis under vann rett ved siden av den rasende elva, fordi det var så merkelig at bordet ikke hadde blitt skylt avsted for lenge siden... En halvtime senere var hele sjøboden skylt vekk 😳
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #28 Skrevet 6. desember 2015 Vi sitter værfast i Egersund og vil hjem til Stavanger. Alle veier har vært stengt hele dagen pga flom. Tror vi må finne soveplass til i natt, for de er usikre på om de klarer få tog/veier åpne i kveld. Ungene bør på skolen i morgen pga han ene skal ha tentamen. Anonymous poster hash: 41586...9c6 Sitter også værfast i Egersund og savner barna mine helt enormt. Strikker votter og tenker på hvor heldig jeg er som har noen å savne. Anonymous poster hash: 5e45a...225 Veien til Stavanger er åpen! 😀 Anonymous poster hash: 41586...9c6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #29 Skrevet 6. desember 2015 Har vært på juleavslutning med barna. Så har vi laget litt pepperkaker siden jeg skulle ha det meste av deigen til et stort hjerte til vinduet. Anonymous poster hash: 4e0b7...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå