Gå til innhold

Hva gjør dere idag?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regn og vind hele helgen, ikke særlig deilig ute med andre ord.. I helgen har vi bakt pepperkaker og sandkaker og laget julepynt. Nå må vi gjøre noe aktivt, men aner ikke hva når vi ikke kan gå ut..

Hva gjør dere idag?😊

Anonymous poster hash: 86138...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha besøk i dag så jeg har bakt to kaker, de eldste rydder rommene sine så blir det en rask sveipings over huset.

Anonymous poster hash: f6758...334

Skrevet

I dag gjør jeg minst mulig på lengst mulig tid ;)

Anonymous poster hash: a5196...438

Skrevet

Jeg vet ikke hva de gjør, jeg har rømt huset og er på universitetet og leser til eksamen.

Anonymous poster hash: 739cb...904

Skrevet

Da jeg sto opp hadde mannen ordnet en nydelig frokost som ble servert i selskap med to skikkelige grinete unger. Etter en time ble vi enige om å kaste ut de survete ungene så de skulle ut å lage borg, mens vi ordnet med julelys. Før vi kom ut holdt de på å ta livet av hverandre! Etter å ha surrer ute i tre timer og gitt barna arbeidsoppgaver hver for seg sluttet kranglingen så da gikk vi inn å har bakt pepperkaker. Nå er de heldigvis venner og vel forlikte så nå koser vi oss med pepperkaker, sport på tv'en og kakao. Vi skal lage og skrive julekort etterpå og kanskje reise på kino etter middag😃

Anonymous poster hash: bfeba...d8f

Skrevet

Vi er på den nye hytta vår 😊 Ungene har lagd snømann og nå aker de.

Skrevet

Skal liksom skrive en eksamensbesvarelse... Sitter fast.

Anonymous poster hash: 95104...9a8

Skrevet

Venter på at det er på tide å dra til timen på legevakta. Blod, sår og hevelse i øra på meg.

Anonymous poster hash: 6fd6a...261

Skrevet

Har vært ute på tur. Så skal vi spise middag ute på resturant og på hockeykamp. En herlig dag :)

Anonymous poster hash: dfdbd...fb6

Skrevet

Skøyter i dag. Etterpå skal vi ha "Filmkveld".

Skrevet

slapper av :) gutten ser på disney junior, egentlig skulle vi en tur i skogen og kose oss med pølser og kakao,men her blåser det og regner det masse,så ble ikke noe av

Skrevet

Har laget pepperkaker, nå ser vi istid og etterpå skal vi ta storrengjøring på rommet til datteren :) Vi skal gå gjennom alt hun har og fjerne masse, til uken skal jeg male rommet hennes :)

Anonymous poster hash: 28691...14f

Skrevet

Har bakt bursdagskake til datteren min som er 5 år i dag. Tenåringen har bakt julekaker og etterpå blir det selskap med familien. Koselig!

Anonymous poster hash: 71398...49b
Skrevet

Vasket hele huset. Deilig lukt av grønnsåpe 😍

Eldste sønnen har rommet fult av kompiser som sitter å spiller xbox.

Hjemmelaget fiskegrateng står i ovnen. Og jeg nyter utsikten ut over havet som har store bølger ☺ perfekt søndag ☺

Anonymous poster hash: 5de1c...361

Skrevet

Hviler litt etter en tredje date som begynte med middag på fredag og varte hele helga :D Sliten etter masse sex ;)

Anonymous poster hash: ca8bf...e2c
Skrevet

Omg...dette er jo værre enn perfekte happy statuser på fb dette...

Anonymous poster hash: 5ff44...53f
Skrevet

Ligger syk med feber på 3. dagen, fast bestemt på å bli frisk til imorra.

Anonymous poster hash: 92a68...264

Skrevet

Gubben tok ungene med på kino uten å spørre om jeg ville være med og uten å si fra når de skulle dit. Sånn at jeg ikke rakk å bli med. Så jeg ser "kakekrigen"

Anonymous poster hash: 7e77f...65f

Skrevet

Gubben tok ungene med på kino uten å spørre om jeg ville være med og uten å si fra når de skulle dit. Sånn at jeg ikke rakk å bli med. Så jeg ser "kakekrigen"

Ikke rakk? Pusse tennene og slenge på seg jakke? Hvor lang tid tar det?

Skrevet

Noen ønsker kanskje å ikke se ut som de nettopp har stått opp når de skal ut blant folk?

Anonymous poster hash: 13d9d...ae9

Skrevet

Vært oppe siden 7.30,har ryddet litt,vasket 3 maskiner med klær,badet 2 stk gutter,pyntet juletreet sammen med barna,forberedt middag,og nå ligger jeg på sofaen mens barna leker på rommet.

Blir middag når mannen kommer fra trening,så blir det å se Julekongen med barna,kveldsmat,kveldstell på de minste og få de i seng,så blir det mer sofa på meg

Anonymous poster hash: 70539...7d1

Skrevet

Jeg sto i dusjen..

Skrevet

Vaske klær, leiligheten. Trille tur, på besøk til lille bror. Så skal jeg og mannen skrive under på en kontrakt for ny leilighet vi har fått oss :-)

Anonymous poster hash: 04462...231

Skrevet

På sofaen under teppe. Spist skinkestek og drukket julebrus. Ser på serie og slapper av. Tenkte trene, men.... Nei 😉

Anonymous poster hash: 51c3b...f0c

Skrevet

Vi sitter værfast i Egersund og vil hjem til Stavanger. Alle veier har vært stengt hele dagen pga flom.

Tror vi må finne soveplass til i natt, for de er usikre på om de klarer få tog/veier åpne i kveld. Ungene bør på skolen i morgen pga han ene skal ha tentamen.

Anonymous poster hash: 41586...9c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...