Gå til innhold

Hva tjener assistenter i barnehage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så grundig lei v jobben min (jurist) og vurderer å bre slutte og heller jobbe i barnehage en stund! Hva vil jeg tjene der?

 

Anonymous poster hash: 7cd88...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet som ufaglært barnehageassistent da jeg var 20.

 

Utbetalt 14.500

 

Anonymous poster hash: efd40...d18

Skrevet

Jobbet som ufaglært barnehageassistent da jeg var 20.

 

Utbetalt 14.500

 

Anonymous poster hash: efd40...d18

 

Det var i 2008.

 

Anonymous poster hash: efd40...d18

Skrevet

Oi. Det var ikke mye. Flere svar?

 

Anonymous poster hash: 7cd88...360

Skrevet

Ligger vel på rundt 350.000 om jeg ikke husker feil

 

Anonymous poster hash: 3ceff...1cc

Skrevet

Ligger vel på rundt 350.000 om jeg ikke husker feil

 

Anonymous poster hash: 3ceff...1cc

Oi, det var mye for en assistent!

 

Jeg tjente rundt 280 000 som assistent, tjener nå 330 000 som barne og ungdomsarbeider med 4 års ansinitet.

 

 

Anonymous poster hash: 85d86...5f8

Skrevet

Takk for svar. Jeg innser at det var en dårlig plan. Får nok ikke betjent boliglånet med en sånn inntekt.

 

Anonymous poster hash: 7cd88...360

Skrevet

Jeg tjener 295 000.

 

Anonymous poster hash: 2e1d9...71f

Skrevet

Ja, denne lønna strekker ikke noe særlig til om man er alene. Vi får skikkelig dårlig betalt, ift jobben vi faktisk gjør og det ansvaret vi har!

 

Anonymous poster hash: 85d86...5f8

Skrevet

Jeg tjener 295 000.

 

Anonymous poster hash: 2e1d9...71f

Hvor mye har du i timen da?

 

Anonymous poster hash: ab295...020

Skrevet

Lønna som assistent er dårlig. Startlønna er vel like under 300 000 og man har vel opptjent seg maks rundt 370/380 000, hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Anonymous poster hash: 6e475...d3b

Skrevet

Jeg har jobbet 5 år som assistent i forskjellige barnehager og kommuner. Har 149 kr timen. Ca 17.000 utbetalt i mnd +-. Ikke mye penger, men det at jeg elsker jobben min veier opp for dårlig lønn.

 

Anonymous poster hash: 9e54f...546

Skrevet

340 000 i året. Utbetalt 18000 i mnd. Full ansiennitet.

Skrevet

Jeg jobber i omsorgsbolig og har 156 kr timen + mye tillegg da man jobber sent og helger. Helt grei lønn :) får jo utbetalt noen og tyve tusen.. Men BHG er dårlig betalt. Der har man jo null tillegg eller overtid. Har jobbet som vikar i barnehage og hatt typ 136 kr timen.

 

Anonymous poster hash: 6e653...ab6

Skrevet

Jeg tjener 350.000 i året som ufaglært assistent. Har vel 10 års ansinitet nå.

Veldig forskjellig fra sted til sted. Jeg begynte i en familie bhg i 2007. Der fikk jeg 17800 FØR skatt. Jobba da fra 07.15-16.15 hver dag uten å få overtid eller avspasering. Jeg ble forespeilet det siste ved ansettelse, men det er ikke bare bare å sette inn en fremmed vikar så jeg kan avspasere av hensyn til de 4 barna jeg hadde. Jobbet der i 6 mnd før jeg fikk jobb der jeg jobber nå. Der fikk jeg 40.000 mer i året da jeg starta.

Skrevet

340 000 i året. Utbetalt 18000 i mnd. Full ansiennitet.

Kan jeg spørre hva timelønnen din er på?

 

Anonymous poster hash: ab295...020

Skrevet

Hva med butikk ? Jeg har 22000 kr utbetalt på 80 % stilling.

Skrevet

Hva med butikk ? Jeg har 22000 kr utbetalt på 80 % stilling.

Men da er du vel faglært? Hvor mye har du før skatt?

 

 

Anonymous poster hash: d7624...547

Skrevet

350000kr i året. Full ansiennitet, men har bare jobbet i bhg i 4 år.

 

Anonymous poster hash: 814be...4de

Skrevet

142kr i timen. Sinnsykt dårlig. Pluss at jeg hater å være ute. Står ute å fryser hele dagene, tørker snørr og kler av/på hele dagen. Nei, uff. Passet ikke for meg i lengden! 



Anonymous poster hash: 8e468...f4d
Skrevet

 

 

Hva med butikk ? Jeg har 22000 kr utbetalt på 80 % stilling.

Men da er du vel faglært? Hvor mye har du før skatt?

 

 

Anonymous poster hash: d7624...547

Nei jeg er ikke faglært. Jeg betaler 35% skatt og har vel ca 32000 før skatt

Skrevet

60% assistent, får ca 14.000kr +/-. Ikke beste lønna, men jeg har fri to dager fordi jeg øvelser være med mine egene barn også. Så dette er noe jeg velger selv.

 

Anonymous poster hash: 41cc4...435

Skrevet

Dårlig 😂 de tjener dårlig!! Men det er jour positivt med jobben, man følger opp barna, koser seg, får en veldig innholdsrik dag, får vært ute, og barna elsker assistentene for de er fantastisk friskt pustbi hverdagen

 

Anonymous poster hash: 7ed19...8e4

Skrevet

 

 

Hva med butikk ? Jeg har 22000 kr utbetalt på 80 % stilling.

Men da er du vel faglært? Hvor mye har du før skatt?

 

 

Anonymous poster hash: d7624...547

Nei jeg er ikke faglært. Jeg betaler 35% skatt og har vel ca 32000 før skatt

 

Da skjønner jeg at jeg er i feil yrke ja.

Du har like mye som meg. Jeg jobber 100 % som pedagogisk leder i barnehage

 

Anonymous poster hash: d7624...547

Skrevet

 

 

340 000 i året. Utbetalt 18000 i mnd. Full ansiennitet.

Kan jeg spørre hva timelønnen din er på?

 

Anonymous poster hash: ab295...020 [/quote

 

Rundt 175,- kr pluss minus. ...

 

 

 

Anonymous poster hash: 5af6e...c4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...