Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Er så grundig lei v jobben min (jurist) og vurderer å bre slutte og heller jobbe i barnehage en stund! Hva vil jeg tjene der? Anonymous poster hash: 7cd88...360
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Jobbet som ufaglært barnehageassistent da jeg var 20. Utbetalt 14.500 Anonymous poster hash: efd40...d18
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Jobbet som ufaglært barnehageassistent da jeg var 20. Utbetalt 14.500 Anonymous poster hash: efd40...d18 Det var i 2008. Anonymous poster hash: efd40...d18
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Oi. Det var ikke mye. Flere svar? Anonymous poster hash: 7cd88...360
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Ligger vel på rundt 350.000 om jeg ikke husker feil Anonymous poster hash: 3ceff...1cc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Ligger vel på rundt 350.000 om jeg ikke husker feil Anonymous poster hash: 3ceff...1cc Oi, det var mye for en assistent! Jeg tjente rundt 280 000 som assistent, tjener nå 330 000 som barne og ungdomsarbeider med 4 års ansinitet. Anonymous poster hash: 85d86...5f8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Takk for svar. Jeg innser at det var en dårlig plan. Får nok ikke betjent boliglånet med en sånn inntekt. Anonymous poster hash: 7cd88...360
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Jeg tjener 295 000. Anonymous poster hash: 2e1d9...71f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Ja, denne lønna strekker ikke noe særlig til om man er alene. Vi får skikkelig dårlig betalt, ift jobben vi faktisk gjør og det ansvaret vi har! Anonymous poster hash: 85d86...5f8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Jeg tjener 295 000. Anonymous poster hash: 2e1d9...71f Hvor mye har du i timen da? Anonymous poster hash: ab295...020
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Lønna som assistent er dårlig. Startlønna er vel like under 300 000 og man har vel opptjent seg maks rundt 370/380 000, hvis jeg ikke tar helt feil. Anonymous poster hash: 6e475...d3b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Jeg har jobbet 5 år som assistent i forskjellige barnehager og kommuner. Har 149 kr timen. Ca 17.000 utbetalt i mnd +-. Ikke mye penger, men det at jeg elsker jobben min veier opp for dårlig lønn. Anonymous poster hash: 9e54f...546
junimamma81 Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 340 000 i året. Utbetalt 18000 i mnd. Full ansiennitet.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Jeg jobber i omsorgsbolig og har 156 kr timen + mye tillegg da man jobber sent og helger. Helt grei lønn får jo utbetalt noen og tyve tusen.. Men BHG er dårlig betalt. Der har man jo null tillegg eller overtid. Har jobbet som vikar i barnehage og hatt typ 136 kr timen. Anonymous poster hash: 6e653...ab6
Meg og alle gutta Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Jeg tjener 350.000 i året som ufaglært assistent. Har vel 10 års ansinitet nå. Veldig forskjellig fra sted til sted. Jeg begynte i en familie bhg i 2007. Der fikk jeg 17800 FØR skatt. Jobba da fra 07.15-16.15 hver dag uten å få overtid eller avspasering. Jeg ble forespeilet det siste ved ansettelse, men det er ikke bare bare å sette inn en fremmed vikar så jeg kan avspasere av hensyn til de 4 barna jeg hadde. Jobbet der i 6 mnd før jeg fikk jobb der jeg jobber nå. Der fikk jeg 40.000 mer i året da jeg starta.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 340 000 i året. Utbetalt 18000 i mnd. Full ansiennitet. Kan jeg spørre hva timelønnen din er på? Anonymous poster hash: ab295...020
3 i april Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Hva med butikk ? Jeg har 22000 kr utbetalt på 80 % stilling.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #18 Skrevet 5. desember 2015 Hva med butikk ? Jeg har 22000 kr utbetalt på 80 % stilling. Men da er du vel faglært? Hvor mye har du før skatt? Anonymous poster hash: d7624...547
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #19 Skrevet 5. desember 2015 350000kr i året. Full ansiennitet, men har bare jobbet i bhg i 4 år. Anonymous poster hash: 814be...4de
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #20 Skrevet 5. desember 2015 142kr i timen. Sinnsykt dårlig. Pluss at jeg hater å være ute. Står ute å fryser hele dagene, tørker snørr og kler av/på hele dagen. Nei, uff. Passet ikke for meg i lengden! Anonymous poster hash: 8e468...f4d
3 i april Skrevet 6. desember 2015 #21 Skrevet 6. desember 2015 Hva med butikk ? Jeg har 22000 kr utbetalt på 80 % stilling. Men da er du vel faglært? Hvor mye har du før skatt? Anonymous poster hash: d7624...547 Nei jeg er ikke faglært. Jeg betaler 35% skatt og har vel ca 32000 før skatt
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #22 Skrevet 6. desember 2015 60% assistent, får ca 14.000kr +/-. Ikke beste lønna, men jeg har fri to dager fordi jeg øvelser være med mine egene barn også. Så dette er noe jeg velger selv. Anonymous poster hash: 41cc4...435
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #23 Skrevet 6. desember 2015 Dårlig 😂 de tjener dårlig!! Men det er jour positivt med jobben, man følger opp barna, koser seg, får en veldig innholdsrik dag, får vært ute, og barna elsker assistentene for de er fantastisk friskt pustbi hverdagen Anonymous poster hash: 7ed19...8e4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #24 Skrevet 6. desember 2015 Hva med butikk ? Jeg har 22000 kr utbetalt på 80 % stilling.Men da er du vel faglært? Hvor mye har du før skatt? Anonymous poster hash: d7624...547 Nei jeg er ikke faglært. Jeg betaler 35% skatt og har vel ca 32000 før skatt Da skjønner jeg at jeg er i feil yrke ja. Du har like mye som meg. Jeg jobber 100 % som pedagogisk leder i barnehage Anonymous poster hash: d7624...547
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #25 Skrevet 6. desember 2015 340 000 i året. Utbetalt 18000 i mnd. Full ansiennitet. Kan jeg spørre hva timelønnen din er på? Anonymous poster hash: ab295...020 [/quote Rundt 175,- kr pluss minus. ... Anonymous poster hash: 5af6e...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå