Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #26 Skrevet 6. desember 2015 Er det min mann, mamma, bestefar eller mine søsken/nærmeste venner ringer jeg opp. Er det andre venner eller på kontaktlisten sender jeg mld og spør om de har ringt (i 80 % tilfellene er det barna deres som har kommer borti) eller ting jeg kan svare ja eller nei på på SMS 😁😄 Er det ukjent nummer skal det mye til at jeg ringer opp. Anonymous poster hash: 25996...8a3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #27 Skrevet 6. desember 2015 Kommer an på. Er det ukjent nr pleier jeg ikke det. Om noen ringer når jeg er på jobb prøver jeg å få sendt en sms fordi jeg vet at jeg som oftest glemmer å ringe opp igjen. Er litt kjent for å være utilgjengelig fordi jeg er fæl til å glemme mobilen i veska og glemme å ringe tilbake... Anonymous poster hash: 4e7fa...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå