Gå til innhold

Ringer dere opp igjen tapte anrop?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det min mann, mamma, bestefar eller mine søsken/nærmeste venner ringer jeg opp.

 

Er det andre venner eller på kontaktlisten sender jeg mld og spør om de har ringt (i 80 % tilfellene er det barna deres som har kommer borti) eller ting jeg kan svare ja eller nei på på SMS 😁😄

 

Er det ukjent nummer skal det mye til at jeg ringer opp.

 

 

 

Anonymous poster hash: 25996...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på. Er det ukjent nr pleier jeg ikke det. Om noen ringer når jeg er på jobb prøver jeg å få sendt en sms fordi jeg vet at jeg som oftest glemmer å ringe opp igjen. Er litt kjent for å være utilgjengelig fordi jeg er fæl til å glemme mobilen i veska og glemme å ringe tilbake...

 

Anonymous poster hash: 4e7fa...989

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...