Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Jeg pleier ikke, tenker at hvis det er viktig de vil så ringer de opp igjen. Dette irriterer mannen grenseløst, han mener jeg er så uhøflig. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 8aede...586
Fandens Oldemor Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Hvis det er fra noen av kontaktene mine, så ja. Helt enig i at det er veldig uhøflig å ikke gidde det.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Jeg som har innlegget om venninnen som ikke gidder å svare, heller ikke ringe opp. Ja, synes det er uhøflig. Anonymous poster hash: c3887...ad3
me_87 Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Så lenge jeg vet hvem det er så ringer jeg opp igjen ja. Er det ukjent nummer så ringer jeg ikke tilbake
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Stort sett, ja. Selvsagt. Den som ringer vil jo på et tidspunkt føle at han maser hvis han ringer gang på gang. Anonymous poster hash: e8fc9...0ac
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Ja selvsagt. På samme måte som jeg forventer at folk ringer meg opp hvis de ikke svarer når jeg ringer
Askepotten Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Så lenge jeg vet hvem det er så ringer jeg opp igjen ja. Er det ukjent nummer så ringer jeg ikke tilbake Så hvis ditt barn er hardt skadet så må de som tar hånd om det ringe fler ganger for at du skal skjønne alvoret?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Jeg sjekker nummeret først. Er stort sett alltid tilkoblet nettverk, og har nummervisningsapp, så det er som regel enkelt å sjekke. Egne kontakter og oppringninger fra folk/institusjoner jeg har relasjoner til, de ringer jeg tilbake til. Anonymous poster hash: bd7b4...385
soleia Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Ringjer attende når det er kjendtfolk. Sler som regel opp ukjende nummer, mest fordi eg er nysgjerrig.
Merdee Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Jeg sjekker nummeret først. Er stort sett alltid tilkoblet nettverk, og har nummervisningsapp, så det er som regel enkelt å sjekke. Egne kontakter og oppringninger fra folk/institusjoner jeg har relasjoner til, de ringer jeg tilbake til. Anonymous poster hash: bd7b4...385 Samme her, siden det er alt for mange telefonselgere som henvender seg. Og så forventer jeg da virkelig at folk legger igjen beskjed om hvem de er og at jeg skal kontakte dem, om det er noe viktig. Utfordringen dersom de ringer fra skolen og de som har ringt ikke har lagt igjen beskjed, er at kontordamen man kommer til når man ringer tilbake på nummeret ikke aner om det er læreren, et av kontorene eller helsesøster som har forsøkt å nå deg. Endret 5. desember 2015 av Virginia!
Merdee Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Så lenge jeg vet hvem det er så ringer jeg opp igjen ja. Er det ukjent nummer så ringer jeg ikke tilbake Så hvis ditt barn er hardt skadet så må de som tar hånd om det ringe fler ganger for at du skal skjønne alvoret? De gangene jeg har ringt opp igjen på skolens nummer, så er det helt umulig for den man kommer til å se hvem fra skolen som har ringt meg, så ja: Da må de legge igjen beskjed eller ringe opp igjen.
me_87 Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Så lenge jeg vet hvem det er så ringer jeg opp igjen ja. Er det ukjent nummer så ringer jeg ikke tilbake Så hvis ditt barn er hardt skadet så må de som tar hånd om det ringe fler ganger for at du skal skjønne alvoret? Nå var det snakk om ETT ubesvart anrop så da er det neppe noe alvorlig.Hadde jeg hatt flere ubesvarte anrop fra samme nummer så hadde jeg sjekket hvem nummeret tilhørte å eventuelt ringt opp igjen til personen.
Yellow Brick Road Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Nei, det gjør jeg ikke. Kanskje om det er noen jeg kjenner, men aldri ukjente numre. Skal de ha tak i meg får de ringe opp igjen,
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Ringer opp igjen de jeg kjenner (eller sender en melding om det ikke passer så godt å ringe) - ukjente numre slår jeg opp og ringer tilbake om det virker hensiktsmessig. Anonymous poster hash: c949a...a8e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 Selvsagt gjør jeg det. Skulle bare mangle... Anonymous poster hash: 3a476...883
Guttaboys Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Selvfølgelig. Evt sender jeg sms og spør hva det gjelder. Når jeg ringer noen, forventer jeg at de tar kontakt når de har tid.
Klompelompe Skrevet 5. desember 2015 #18 Skrevet 5. desember 2015 Selvsagt. Nå bruker jeg mobilen i jobbsammenheng også, så det hender det er kontakter defra som ringer.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #19 Skrevet 5. desember 2015 Ringer opp de som jeg har på kontaktlista mi. Er det ett lokalt nr ringer jeg også opp. Er det lenge siden de har ringt og det er mobil ringer jeg ikke opp, for da er det enten ungene eller venneer av de som skulle hatt kontakt der og da. På jobb har jeg egentlig ikke lov å ha mobil, men har den i lomme på lydløs siden sjefen min vil det (kjeden vår som nekter oss, men sjefen vil ha rask kontakt med den som er leder på vakta om det er noe viktig) så ungene vet at er det viktig og jeg ikke svarer på mobil ringer de jobbtlf. Anonymous poster hash: b2459...a93
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #20 Skrevet 5. desember 2015 Nei, det gjør jeg sjelden. Eller, det er kun hvis det er noen jeg kjenner. Hatten jobb hvor jeg kjapt kan ha 25-30 ubesvarte anrop på en dag. Ringer kun opp de som legger igjen beskjed. Anonymous poster hash: ee809...711
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #21 Skrevet 5. desember 2015 Vil de jeg skal ringe de opp får de legge igjen beskjed på svareren. Anonymous poster hash: aa752...336
Mariogspiren Skrevet 5. desember 2015 #23 Skrevet 5. desember 2015 Søker opp nummer som er ukjente, og ringer tilbake så sant det ikke virker å være tlf-selger eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #24 Skrevet 6. desember 2015 Jeg ringer opp igjen til kreditorene som mest sannsynlig skal fortelle meg at lånene mine blir sagt opp eller går til inkasso snart. Da får jeg til en avdragsordning. Ellers kommer det an på hvem det er som har ringt meg. Er det noen som jeg vet prater i minst en time og det ikke går an å avslutte samtalen med, så ringer jeg ikke opp igjen. Anonymous poster hash: c895e...200
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #25 Skrevet 6. desember 2015 Er det noen jeg kjenner så ringer jeg opp igjen. Ellers søker jeg opp nummeret, og da er det som regel selgere. Anonymous poster hash: f3138...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå