Gå til innhold

Liker dere Knut Arild Hareide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Jeg gjør faktisk det. Synes han er kjempefestlig. Og lo svært godt av ham på nytt på nytt forrige uke.

 

Synes definitivt ikke at han er attraktiv, og stemmer ikke på ham. Men har sansen for ham.

 

Tror det har litt med å gjøre at han virker som en genuint god mann, og folk med godt hjerte og mye omsorg kan spøke med mye mer uten at det føles feil (for meg).

 

Hadde Hareide og Sandberg sagt den samme vitsen, så hadde jeg trolig ledd av hareide, mens sandberg hadde gitt meg en flau smak i munnen. Da førstnevnte hadde gitt meg følelsen av å le med, mens sistnevnte ler av.

 

Litt som med familien. Jeg kan snakke negativt om min familie, da jeg er glad i dem. Men nåde den utenfra som snakker negativt om noen av mine.. (og dere skjønner hva jeg mener).

 

Anonymous poster hash: 7168c...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hareide er dyktig, intelligent og står for endring i de "kristne verdiene" som er veldig viktige... Klam hakket blir jeg dog ikke.



Anonymous poster hash: ba038...5fb
Skrevet

 

 

 

Han er jo i hvert fall den peneste politikeren!

Det må da bety noe.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget.

 

 

Anonymous poster hash: 3af5b...3d3

Sånn bortsett fra at Moxnes ikke er på Stortinget da, men i Oslo bystyre.

 

 

Anonymous poster hash: 9719a...d9c

Uansett. Du skjønte poenget.

 

 

Anonymous poster hash: 3af5b...3d3

Oh ja!

 

 

Anonymous poster hash: 9719a...d9c

Skrevet

Synes hareide virker som en god mann. Gode verdier. Godt menneskesyn, bare godhet i tankene. Blir i godt humør av å høre på han snakke. 👍

 

Anonymous poster hash: 779dd...f66

Bare godhet? Meg hadde han kasta på bålet om han hadde fått sjansen...

 

Anonymous poster hash: 625dc...484

Skrevet

Jeg finner ham ikke tiltrekkende som i at jeg hadde falt for ham, men jeg syns faktisk han er ganske morsom og "god".

 

Anonymous poster hash: 1af6a...c75

Skrevet

Synes Hareide verken er kjekk (for femi for min smak) eller har en stemme jeg klarer å høre på uten å vemmes.



Anonymous poster hash: b376b...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...