Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Vi er ikke bortskjemt med sjarmerende politikere, men han blir jeg faktisk sjarmert av... Var utrolig god på Nytt på nytt nettopp. Anonymous poster hash: 5382d...bbc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Du om det! Anonymous poster hash: ed6f9...635
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Han er jo i hvert fall den peneste politikeren! Det må da bety noe. HI Anonymous poster hash: 5382d...bbc
Fandens Oldemor Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Han er jo i hvert fall den peneste politikeren! Det må da bety noe. HI Anonymous poster hash: 5382d...bbc Trodde du mente at det var personligheten du likte. Way too gay for min smak, er ikke så begeistret for femininitet i menn.
TPK Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Ja! Ikke sånn at jeg tenner på ham, jeg må ha en skikkelig macho mann. Men han virker så trygg og koselig, og jeg er enig i mye av det han sier.
klg,2 boys now:) Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Han bør ikke snakke med den pipe stemmen.huff greier ikke og ta han seriøst.høres ut som han puster helium🙈
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Han er jo i hvert fall den peneste politikeren! Det må da bety noe. HI Anonymous poster hash: 5382d...bbc Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget. Anonymous poster hash: 3af5b...3d3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har ikke stemt på den enda, men han kan faktisk pirre meg. Det er noe i han. Hi Anonymous poster hash: 5382d...bbc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Oooh, foxy Moxy helt klart! Anonymous poster hash: ed6f9...635
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Han er jo i hvert fall den peneste politikeren! Det må da bety noe. HI Anonymous poster hash: 5382d...bbc Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget. Anonymous poster hash: 3af5b...3d3 Enig ☺ Rød-Isaksen er heller ikke så gal.. Anonymous poster hash: 825cc...87b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Han er jo i hvert fall den peneste politikeren! Det må da bety noe. HI Anonymous poster hash: 5382d...bbc Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget. Anonymous poster hash: 3af5b...3d3 Moxnes er fin Anonymous poster hash: 9d1c6...45d
Krumelur Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Oooh, foxy Moxy helt klart! Anonymous poster hash: ed6f9...635 Foxy Moxy 😀😀 men ja, han er heit.
Tjofsen Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Huff, nei. Klarer ikke høre stemmen hans så jeg må skifte kanal hver gang han er på.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 Ganske pen, helt til han åpner munnen. Han høres ut som ei sladrekjerring! Pipete mannestemmer er utrolig turn-off. Men han er sikkert koselig og snill som pappa og mann. Anonymous poster hash: f3ffc...463
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Nå ble jeg veldig overrasket her. Hadde ikke trodd at det fantes en eneste dame som kunne finne noe tiltrekkende ved han. Han er aaaalt for feminin. Har alltid tenkt at han egentlig er homofil, han har bare ikke skjønt det enda. Har noe fornuftig å komme med fra tid til annen, men tror jeg hadde blitt lesbisk hvis alle menn var som han. Anonymous poster hash: e6f37...efa
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #18 Skrevet 5. desember 2015 Jeg synes han fremstår som en ålreit type og han var morsom på nytt på nytt. Ville ikke stemt på krf av den grunn da. Og kjekk? Nei Anonymous poster hash: abe5b...8d6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #19 Skrevet 5. desember 2015 Jeg synes ikke han er kjekk og jeg er uenig i mye av politikken, men ellers synes jeg han gir et positivt inntrykk. Anonymous poster hash: acfb8...8f6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #20 Skrevet 5. desember 2015 Synes hareide virker som en god mann. Gode verdier. Godt menneskesyn, bare godhet i tankene. Blir i godt humør av å høre på han snakke. 👍 Anonymous poster hash: 779dd...f66
Firekids Skrevet 5. desember 2015 #21 Skrevet 5. desember 2015 Å se han være hissig på Per Sandberg... 😁 En enorm glede i seg selv. Virker oppriktig og ekte. Mener fortsatt han er kjekk. Som i pen.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #22 Skrevet 5. desember 2015 Han er jo i hvert fall den peneste politikeren! Det må da bety noe. HI Anonymous poster hash: 5382d...bbc Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget. Anonymous poster hash: 3af5b...3d3 Sånn bortsett fra at Moxnes ikke er på Stortinget da, men i Oslo bystyre. Anonymous poster hash: 9719a...d9c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #23 Skrevet 5. desember 2015 Nei, på ingen måte. Ler godt når folk parodierer han. Anonymous poster hash: c29c2...cd4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #24 Skrevet 5. desember 2015 Han er jo i hvert fall den peneste politikeren! Det må da bety noe. HI Anonymous poster hash: 5382d...bbc Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget. Anonymous poster hash: 3af5b...3d3 Sånn bortsett fra at Moxnes ikke er på Stortinget da, men i Oslo bystyre. Anonymous poster hash: 9719a...d9c Uansett. Du skjønte poenget. Anonymous poster hash: 3af5b...3d3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #25 Skrevet 5. desember 2015 Ja. Anonymous poster hash: 80848...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå