Gå til innhold

Liker dere Knut Arild Hareide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke bortskjemt med sjarmerende politikere, men han blir jeg faktisk sjarmert av... Var utrolig god på Nytt på nytt nettopp.

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du om det!

 

Anonymous poster hash: ed6f9...635

Skrevet

Han er jo i hvert fall den peneste politikeren!

Det må da bety noe.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Skrevet

Han er jo i hvert fall den peneste politikeren!

Det må da bety noe.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Trodde du mente at det var personligheten du likte. Way too gay for min smak, er ikke så begeistret for femininitet i menn.

Skrevet

Ja! Ikke sånn at jeg tenner på ham, jeg må ha en skikkelig macho mann. Men han virker så trygg og koselig, og jeg er enig i mye av det han sier.

Skrevet

Han bør ikke snakke med den pipe stemmen.huff greier ikke og ta han seriøst.høres ut som han puster helium🙈

Skrevet

Han er jo i hvert fall den peneste politikeren!

Det må da bety noe.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget.

 

 

Anonymous poster hash: 3af5b...3d3

Skrevet

Jeg har ikke stemt på den enda, men han kan faktisk pirre meg. Det er noe i han.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Skrevet

Oooh, foxy Moxy helt klart!

 

Anonymous poster hash: ed6f9...635

Skrevet

 

Han er jo i hvert fall den peneste politikeren!

Det må da bety noe.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget.

 

 

Anonymous poster hash: 3af5b...3d3

Enig ☺ Rød-Isaksen er heller ikke så gal..

 

Anonymous poster hash: 825cc...87b

Skrevet

 

Han er jo i hvert fall den peneste politikeren!

Det må da bety noe.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget.

 

 

Anonymous poster hash: 3af5b...3d3

 

Moxnes er fin :)

 

Anonymous poster hash: 9d1c6...45d

Skrevet

Oooh, foxy Moxy helt klart!

 

Anonymous poster hash: ed6f9...635

Foxy Moxy 😀😀 men ja, han er heit.

Skrevet

Huff, nei. Klarer ikke høre stemmen hans så jeg må skifte kanal hver gang han er på.

Skrevet

Ganske pen, helt til han åpner munnen. Han høres ut som ei sladrekjerring! Pipete mannestemmer er utrolig turn-off. Men han er sikkert koselig og snill som pappa og mann.



Anonymous poster hash: f3ffc...463
Skrevet

Nå ble jeg veldig overrasket her. Hadde ikke trodd at det fantes en eneste dame som kunne finne noe tiltrekkende ved han. Han er aaaalt for feminin. Har alltid tenkt at han egentlig er homofil, han har bare ikke skjønt det enda. Har noe fornuftig å komme med fra tid til annen, men tror jeg hadde blitt lesbisk hvis alle menn var som han.

 

Anonymous poster hash: e6f37...efa

Skrevet

Jeg synes han fremstår som en ålreit type og han var morsom på nytt på nytt.

Ville ikke stemt på krf av den grunn da.

Og kjekk? Nei

 

Anonymous poster hash: abe5b...8d6

Skrevet

Jeg synes ikke han er kjekk og jeg er uenig i mye av politikken, men ellers synes jeg han gir et positivt inntrykk.

 

Anonymous poster hash: acfb8...8f6

Skrevet

Synes hareide virker som en god mann. Gode verdier. Godt menneskesyn, bare godhet i tankene. Blir i godt humør av å høre på han snakke. 👍

 

Anonymous poster hash: 779dd...f66

Skrevet

Å se han være hissig på Per Sandberg... 😁 En enorm glede i seg selv. Virker oppriktig og ekte.

Mener fortsatt han er kjekk. Som i pen.

Skrevet

 

Han er jo i hvert fall den peneste politikeren!

Det må da bety noe.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget.

 

 

Anonymous poster hash: 3af5b...3d3

Sånn bortsett fra at Moxnes ikke er på Stortinget da, men i Oslo bystyre.

 

 

Anonymous poster hash: 9719a...d9c

Skrevet

Nei, på ingen måte. Ler godt når folk parodierer han.

 

Anonymous poster hash: c29c2...cd4

Skrevet

 

 

Han er jo i hvert fall den peneste politikeren!

Det må da bety noe.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 5382d...bbc

Haha, nei. Moxnes og Lysbakken er de hotteste på stortinget.

 

 

Anonymous poster hash: 3af5b...3d3

Sånn bortsett fra at Moxnes ikke er på Stortinget da, men i Oslo bystyre.

 

 

Anonymous poster hash: 9719a...d9c

Uansett. Du skjønte poenget.

 

 

Anonymous poster hash: 3af5b...3d3

Skrevet

Ja.

 

Anonymous poster hash: 80848...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...