Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #26 Skrevet 3. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt. Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541 Nei, jeg syns ikke det er for tidlig å gi 'pynteting' til en liten jente som liker å pynte seg og som gjerne vil gjøre som mamma. Jeg syns sammenligningen din med neglelakk og silikon er idiotisk, faktisk. Gjøre som mamma? Snike seg unna skattebetaling og vise ræva til hele Norge? Lyve for tusenvis av mennesker og utgi seg for å være utdannet innen ting hun ikke er utdannet som? Flott forbilde! Hvis ungen skal se ut som moren sin må hun vel slutte å spise mat når hun er fem, slapp av, hun får sikkert god veiledning hjemmefra. "Nei, vi trenger ikke middag idag, kan vi ikke heller kjøpe en isbergsalat og neglelakk, lille venn?"Anonymous poster hash: 1deec...541 Og der tenker jeg at vi har det virkelige problemet. Du liker ikke Caroline Berg Eriksen. Det er helt ok, men å prøve å kamuflere det som en bekymring for datteren blir bare enda mere tåpelig Liv Bog: liv.bog[at]slottet.no eller telefon 952 86 155 Damen er jo ekstremt opptatt av utseende. Klart man lurer på om datteren får mulighet til å utvikle andre sider enn prinsessesiden. Anonymous poster hash: c2188...9fe PS: Det var ikke damen med slottsmailen som skrev forrige innlegg. Navnet kom fra en nettside jeg hadde åpen samtidig. Men det passet jo forsåvidt litt til innlegget. Anonymous poster hash: c2188...9fe
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #27 Skrevet 3. desember 2015 Hahahaha, alt man skal kritiseres for. I dag har debatten rast om hvor dyre og store gaver ungene får i kalenderne sine, massiv kritikk av de som gir dyre gaver hver dag i hele desember. Fruen trodde sikkert hun for en gang skyld hadde gjort noe riktig og viste frem den lille neglelakken hennes datter fikk i kalenderen... Men neida, feil det også, jenta er for ung for neglelakk! For noen mennesker blir det aldri riktig, alt er feil, og er det ikke feil finner vi en feil! Anonymous poster hash: c1e19...f13
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #28 Skrevet 3. desember 2015 I morgen er det sikkert botox... Anonymous poster hash: 5c6d0...7d0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #29 Skrevet 3. desember 2015 Synes det er litt søkt at noen presterer å sammenligne silikon og botox med neglelakk. Blir skikkelig usaklig. Anonymous poster hash: fe3c5...dc9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #30 Skrevet 4. desember 2015 Det finnes helt ufarlig neglelakk for barn. Denne f.eks http://www.helsebaren.no/nyheter/vannbasert-neglelakk-for-barn Så de hadde en på Notabene også som kan vaskes av i varmt vann.... At jenter på 2-3 år liker prinsesser og jåle-pynt er da helt normalt, Caroline har jo også skrevet i bloggen sin at hun er spent på hvordan Nelia vil utvikle seg videre. Hun har skrevet av om hun kommer i en tøffere fase hvor hun ikke vil gå i kjole, men heller være sjørøver så skal hun med glede la henne ha en sjørøverperiode også. Anonymous poster hash: c1e19...f13
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #31 Skrevet 4. desember 2015 Denne bloggen har jo bare blitt så hinsides kjedelig. Orker ikke lese den mer. Fasadefamilie deluxe. Anonymous poster hash: 35d6b...d09
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #32 Skrevet 4. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt.Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541 Hvis mødrene lakker negler ofte (noe som ser ut til å være mote) og at man skifter farge ofte vil jeg tro barna fort vil ha litt. Ikke vært noe tema her i huset da jeg har lakket neglene ca tre ganger siden førstemann kom til verden for seks år siden. Det er jo ikke snakk om noen indoktrinering... Jeg gir guttene mine skylanders dusjsåpe i kalenderen. Det er i så fall også indoktrinering... Anonymous poster hash: d3106...639
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #33 Skrevet 4. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt.Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541 Indoktrinering Anonymous poster hash: 77a8f...5bf
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #34 Skrevet 4. desember 2015 Her har jentene fått neglelakk i barnehagen fra de var under 2 år!! Jeg har ikke reagert noe på det, men jeg skjønner jo nå at dette er helt uhørt!! Omsorgssvikt av barnehagen? Anonymous poster hash: 03fca...a7c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #35 Skrevet 4. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt.Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541 Nei, jeg syns ikke det er for tidlig å gi 'pynteting' til en liten jente som liker å pynte seg og som gjerne vil gjøre som mamma. Jeg syns sammenligningen din med neglelakk og silikon er idiotisk, faktisk. Gjøre som mamma? Snike seg unna skattebetaling og vise ræva til hele Norge? Lyve for tusenvis av mennesker og utgi seg for å være utdannet innen ting hun ikke er utdannet som? Flott forbilde! Hvis ungen skal se ut som moren sin må hun vel slutte å spise mat når hun er fem, slapp av, hun får sikkert god veiledning hjemmefra. "Nei, vi trenger ikke middag idag, kan vi ikke heller kjøpe en isbergsalat og neglelakk, lille venn?" Anonymous poster hash: 1deec...541 Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er det hun ikke er utdannet som, men som hun har utgitt seg for? Anonymous poster hash: e8b8d...a5b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #36 Skrevet 4. desember 2015 Skjønner egentlig ikke hvorfor 2-åringer skal ha julekalender i det hele tatt. I hvertfall når det ikke er søsken involvert. Anonymous poster hash: e8b8d...a5b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #37 Skrevet 4. desember 2015 Skjønner egentlig ikke hvorfor 2-åringer skal ha julekalender i det hele tatt. I hvertfall når det ikke er søsken involvert. Anonymous poster hash: e8b8d...a5b Det skjønner jeg! Det er jo kjempekoselig, spennende og gøy, også for en 2-åring. En 2-åring skjønner ikke konseptet med nedtelling, men jammen kan de ha mye kos og morro med en kalender for det Anonymous poster hash: c1e19...f13
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #38 Skrevet 4. desember 2015 Skjønner egentlig ikke hvorfor 2-åringer skal ha julekalender i det hele tatt. I hvertfall når det ikke er søsken involvert. Anonymous poster hash: e8b8d...a5b Skjønner du virkelig ikke det. De fleste 2 åringer vil jo ha masse glede av det Anonymous poster hash: 88e77...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå