Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Altså. Ser jeg riktig når Nelia har fått neglelakk i kalenderen sin? Drøyt. Anonymous poster hash: 61284...3ea
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Lurer på hva Lars Kristian fikk i sin Anonymous poster hash: 105d5...c31
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 ?? Hvorfor det? Har tre jenter, og alle mine har fått lakket neglene sine av og til. Kjempestas! Selvfølgelig gjør en voksen det på dem da... Anonymous poster hash: d9a1a...9dd
*Miss Marple* Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt.
Gjest Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Hvorfor er det drøyt? Selv 3 åringen her som er gutt, liker å ha negleakk på seg Både på hender og tær!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Ser ikke helt galskapen i det, neglelakk er riktignok både giftig og veldig kjipt å få på parketten, men at en 2-åring har neglelakk et par dager av og til tror jeg går heeeelt fint Anonymous poster hash: c1e19...f13
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Hva er problemet??? Du er vel helst en av de som for enhver pris bare MÅ lete etter feil med CBE eller andre bloggere for den saks skyld. Ei lita jente på tre år synes nok helt sikkert at det er stor stas med neglelakk! Den kan fjernes med neglelakkfjerner, vet du. Anonymous poster hash: f7913...e37
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt.Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Det er bare drøyt dersom hun får lov til å håndtere det selv (kan fine på å putte noe i munnen og kline til hele seg), men at en 2-åring kan få litt neglelakk på neglene er da helt ok. Når det er sagt, så er jeg nok ikke helt for å oppdra jenter til å bli mer dillete enn nødvendig. Rent personlig ville jeg aldri kjøpt neglelakk, liksomsminke ol til min datter som kalendergave, men nå er vel denne damen mer enn snittet opptatt av utseende. Jeg venter egentlig bare på at Nelia ender pp med hull i ørene ... Anonymous poster hash: 86dc4...8d5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 Hva er problemet??? Du er vel helst en av de som for enhver pris bare MÅ lete etter feil med CBE eller andre bloggere for den saks skyld. Ei lita jente på tre år synes nok helt sikkert at det er stor stas med neglelakk! Den kan fjernes med neglelakkfjerner, vet du.Anonymous poster hash: f7913...e37 Hoppet hun over et år, eller? Anonymous poster hash: 1deec...541
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #11 Skrevet 3. desember 2015 Det er bare drøyt dersom hun får lov til å håndtere det selv (kan fine på å putte noe i munnen og kline til hele seg), men at en 2-åring kan få litt neglelakk på neglene er da helt ok. Når det er sagt, så er jeg nok ikke helt for å oppdra jenter til å bli mer dillete enn nødvendig. Rent personlig ville jeg aldri kjøpt neglelakk, liksomsminke ol til min datter som kalendergave, men nå er vel denne damen mer enn snittet opptatt av utseende. Jeg venter egentlig bare på at Nelia ender pp med hull i ørene ... Anonymous poster hash: 86dc4...8d5 Så hun kan se ut som en liten indisk unge!? Anonymous poster hash: 1deec...541
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #12 Skrevet 3. desember 2015 Hva er problemet??? Du er vel helst en av de som for enhver pris bare MÅ lete etter feil med CBE eller andre bloggere for den saks skyld. Ei lita jente på tre år synes nok helt sikkert at det er stor stas med neglelakk! Den kan fjernes med neglelakkfjerner, vet du.Anonymous poster hash: f7913...e37 Hoppet hun over et år, eller?Anonymous poster hash: 1deec...541 Om hun er to eller tre spiller ingen rolle i denne sammenhengen! Beklager såååå mye at jeg tok feil mht det ene året... Anonymous poster hash: f7913...e37
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 Det er bare drøyt dersom hun får lov til å håndtere det selv (kan fine på å putte noe i munnen og kline til hele seg), men at en 2-åring kan få litt neglelakk på neglene er da helt ok. Når det er sagt, så er jeg nok ikke helt for å oppdra jenter til å bli mer dillete enn nødvendig. Rent personlig ville jeg aldri kjøpt neglelakk, liksomsminke ol til min datter som kalendergave, men nå er vel denne damen mer enn snittet opptatt av utseende. Jeg venter egentlig bare på at Nelia ender pp med hull i ørene ... Anonymous poster hash: 86dc4...8d5 Så hun kan se ut som en liten indisk unge!? Anonymous poster hash: 1deec...541 I mange kulturer og religioner er det vanlig å omskjære barn også, det gjør det ikke mer smart av den grunn Å ta hull i ørene på små barn er ikke noe videre lurt selv om det går bra med de fleste og er ganske vanlig i mange andre kulturer. Anonymous poster hash: 86dc4...8d5
*Miss Marple* Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt.Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541 Nei, jeg syns ikke det er for tidlig å gi 'pynteting' til en liten jente som liker å pynte seg og som gjerne vil gjøre som mamma. Jeg syns sammenligningen din med neglelakk og silikon er idiotisk, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 Ser ingen problemer at et liten jente får prøve mammas neglelakk, men tviler sterkt på at det er noe en toåring ønsker seg. Og det er tullete å gi dette i gave til en på to. Og dere kan si hva dere vil men det er tull å la henne få prøve neglelakk så ofte. Neglelakk sliter på negler og neglene til en toåring er løvtynne. Så ja det er tull å ha dette i kalenderen hennes. Anonymous poster hash: 61284...3ea
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt.Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541 Nei, jeg syns ikke det er for tidlig å gi 'pynteting' til en liten jente som liker å pynte seg og som gjerne vil gjøre som mamma. Jeg syns sammenligningen din med neglelakk og silikon er idiotisk, faktisk. Words! Anonymous poster hash: f7913...e37
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #17 Skrevet 3. desember 2015 Min 2-åring har neglelakk på nå. Jeg prøver hardt, men klarer ikke komme på hva som er feil med det? Anonymous poster hash: 396e1...a32
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. desember 2015 #18 Skrevet 3. desember 2015 Min er 1,5 og har fått neglelakk et par ganger allerede, hun synes det er så stas! CBE passer nok helt sikkert på så datteren ikke spiser eller søler ut neglelakk, det går nok fint!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #19 Skrevet 3. desember 2015 Hva er problemet??? Du er vel helst en av de som for enhver pris bare MÅ lete etter feil med CBE eller andre bloggere for den saks skyld. Ei lita jente på tre år synes nok helt sikkert at det er stor stas med neglelakk! Den kan fjernes med neglelakkfjerner, vet du.Anonymous poster hash: f7913...e37 Hoppet hun over et år, eller?Anonymous poster hash: 1deec...541 Om hun er to eller tre spiller ingen rolle i denne sammenhengen! Beklager såååå mye at jeg tok feil mht det ene året...Anonymous poster hash: f7913...e37 Merkelig at en mor ikke vet at det kan være enorm forskjell på en to og en treåring men uansett burde neglelakk være forbeholdt barn over skolealder Anonymous poster hash: 1deec...541
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #20 Skrevet 3. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt.Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541 Nei, jeg syns ikke det er for tidlig å gi 'pynteting' til en liten jente som liker å pynte seg og som gjerne vil gjøre som mamma. Jeg syns sammenligningen din med neglelakk og silikon er idiotisk, faktisk. Gjøre som mamma? Snike seg unna skattebetaling og vise ræva til hele Norge? Lyve for tusenvis av mennesker og utgi seg for å være utdannet innen ting hun ikke er utdannet som? Flott forbilde! Hvis ungen skal se ut som moren sin må hun vel slutte å spise mat når hun er fem, slapp av, hun får sikkert god veiledning hjemmefra. "Nei, vi trenger ikke middag idag, kan vi ikke heller kjøpe en isbergsalat og neglelakk, lille venn?" Anonymous poster hash: 1deec...541
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #21 Skrevet 3. desember 2015 Jenta mi fikk det i kalenderen sin i dag, hehe, men ikke mitt valg. Hun har frozen kalender så velger ikke hva som er i lukene. Hun er 6år. Husker jeg fikk negelakk når jeg var 4-5år, det var veldig stas. Tror ikke hun tar skade av det heller Anonymous poster hash: 16fe7...d4f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #22 Skrevet 3. desember 2015 Hva er problemet??? Du er vel helst en av de som for enhver pris bare MÅ lete etter feil med CBE eller andre bloggere for den saks skyld. Ei lita jente på tre år synes nok helt sikkert at det er stor stas med neglelakk! Den kan fjernes med neglelakkfjerner, vet du.Anonymous poster hash: f7913...e37 Hoppet hun over et år, eller?Anonymous poster hash: 1deec...541 Om hun er to eller tre spiller ingen rolle i denne sammenhengen! Beklager såååå mye at jeg tok feil mht det ene året...Anonymous poster hash: f7913...e37 Merkelig at en mor ikke vet at det kan være enorm forskjell på en to og en treåring men uansett burde neglelakk være forbeholdt barn over skolealder Anonymous poster hash: 1deec...541 Hva er den enorme forskjellen I DENNE SAMMENHENGEN? Anonymous poster hash: f7913...e37
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #23 Skrevet 3. desember 2015 Jenta mi fikk det i kalenderen sin i dag, hehe, men ikke mitt valg. Hun har frozen kalender så velger ikke hva som er i lukene. Hun er 6år. Husker jeg fikk negelakk når jeg var 4-5år, det var veldig stas. Tror ikke hun tar skade av det heller Anonymous poster hash: 16fe7...d4f Litt forskjell på ei jente på 2 og ei på 6 år? Anonymous poster hash: 92f6b...17c
*Miss Marple* Skrevet 3. desember 2015 #24 Skrevet 3. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt.Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541 Nei, jeg syns ikke det er for tidlig å gi 'pynteting' til en liten jente som liker å pynte seg og som gjerne vil gjøre som mamma. Jeg syns sammenligningen din med neglelakk og silikon er idiotisk, faktisk. Gjøre som mamma? Snike seg unna skattebetaling og vise ræva til hele Norge? Lyve for tusenvis av mennesker og utgi seg for å være utdannet innen ting hun ikke er utdannet som? Flott forbilde! Hvis ungen skal se ut som moren sin må hun vel slutte å spise mat når hun er fem, slapp av, hun får sikkert god veiledning hjemmefra. "Nei, vi trenger ikke middag idag, kan vi ikke heller kjøpe en isbergsalat og neglelakk, lille venn?"Anonymous poster hash: 1deec...541 Og der tenker jeg at vi har det virkelige problemet. Du liker ikke Caroline Berg Eriksen. Det er helt ok, men å prøve å kamuflere det som en bekymring for datteren blir bare enda mere tåpelig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #25 Skrevet 3. desember 2015 En jente som får neglelakk?? Så uhørt. Hun er to år. Er ikke det litt tidlig med indoktrinering? Neste år er det vel gavekort på silikon. Anonymous poster hash: 1deec...541 Nei, jeg syns ikke det er for tidlig å gi 'pynteting' til en liten jente som liker å pynte seg og som gjerne vil gjøre som mamma. Jeg syns sammenligningen din med neglelakk og silikon er idiotisk, faktisk. Gjøre som mamma? Snike seg unna skattebetaling og vise ræva til hele Norge? Lyve for tusenvis av mennesker og utgi seg for å være utdannet innen ting hun ikke er utdannet som? Flott forbilde! Hvis ungen skal se ut som moren sin må hun vel slutte å spise mat når hun er fem, slapp av, hun får sikkert god veiledning hjemmefra. "Nei, vi trenger ikke middag idag, kan vi ikke heller kjøpe en isbergsalat og neglelakk, lille venn?"Anonymous poster hash: 1deec...541 Og der tenker jeg at vi har det virkelige problemet. Du liker ikke Caroline Berg Eriksen. Det er helt ok, men å prøve å kamuflere det som en bekymring for datteren blir bare enda mere tåpelig Liv Bog: liv.bog[at]slottet.no eller telefon 952 86 155 Damen er jo ekstremt opptatt av utseende. Klart man lurer på om datteren får mulighet til å utvikle andre sider enn prinsessesiden. Anonymous poster hash: c2188...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå