Gå til innhold

Ex vil treffe meg... han har ny kjæreste... hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du skal møte han og vise kor sterk du er og at du har lagt han på hylla.

Anonymous poster hash: 88f16...5bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her... takk for tålmodighet og støtte! Vi møttes, fordi han ville bare prate litt, forsikret hsn meg om.

Han tok meg med inn i gangen, satte meg ned på en stol og han ved siden av. Jeg var iskald men skalv inni meg. Med en gang brøt han sammen. Tårene rant. Han sa ' S****, jeg klarer ikke å slutte å tenke på deg. Uansett hva jeg gjør, så er det bare du jeg vil ha!'. Jeg ble målløs, men tårene begynte å renne fordi jeg hsr vært i så total kjærlighetssorg de siste ukene. Sorgen toppet seg jo når jeg fikk se på facebook at han og hun var på hotell sammen.

Jeg var i total sjokk, men han rørte ved noe ekte og sårt inni meg, og vi hadde en lang samtale om hva vi følte. Jeg konfronterte han med ny kjæreste, og han sa at han rensker gjerne livet sitt for andre enn meg. Hvor veien går videre, jeg har ikke landet enda. Vil jeg kunne leve med at han har hatt et hett forhold de siste ukene? Vil jeg kunne stole på ham? Jeg elsker ham utrolig høyt.. Vanskelig.

HI

Anonymous poster hash: c4cd3...b93

Skrevet

Mulig han mener det i øyeblikket, men beklager, jeg tror ikke på ham. Hvis han "ikke klarer å tenke på deg", så ville han ha tenkt på DINE følelser før han var utro, han ville ha tenkt på DINE følelser før han dro på hotellferie med nydama si, og han ville tenkt på DINE følelser og latt være å poste på facebook at han var på hotelltur med nydama.

Men nå er det plutselig bare du han tenker på og bare deg han vil ha.

Jeg er rimelig sikker på at den andre dama har droppet ham!

Nå skal han plutselig "renske livet for andre enn deg"... det indikerer at det er flere som han har hatt seg med eller kunne tenke seg å ha seg med, ikke bare nydama hans. Men akkurat nå når han møtte ei dame som trolig har mer bein i nesa enn det du har, så er det mer beleilig å komme gråtende tilbake til deg.

Venter til neste tråd om et år eller to, kanskje dere har fått barn... og du skriver om kjærlighetssorgen over han som du aldri kunne tenkt deg var utro siden du tilga ham en gang tidligere...

Om du likevel vil prøve med denne mannen, Hi, da må du tenke deg godt om hvordan du går frem.

Ha f.eks. ikke sex med ham på en god stund. La ham få vise deg at det bare er deg han vil ha. Og krev også at dere går i parterapi for å reparere den tilliten HAN har ødelagt og finne ut hvordan den kan repareres.

Springer du tilbake til ham nå uten å stille noen ganske så krevende krav til ham, så garanterer jeg at han snart flyr etter andre igjen... det får jo ingen følger for ham å gå på eventyr med andre damer en liten stund... du tilgir ham jo likevel.

Beklager at jeg er så negativ...

Anonymous poster hash: 16d2b...def
Skrevet

Jeg tenker og at han er blitt dumpet av den nye dama

Anonymous poster hash: 2e117...aec
Skrevet

Det går faktisk an å ta feil avgjørelser og angre seg.

Det er du som kjenner mannen, hi, og det er din magefølelse som gjelder her. Så mange hyler opp som utroskap er den største dødssynd, men vi er bare mennesker og gjør feil. Noen alvorligere enn andre, men få feil er vel utilgivelige?

Anonymous poster hash: d823a...8d4

Skrevet

Jeg tenker: hva skjer neste gang det blir slutt? Da vil du sitte der og føle deg som verdens dummeste som ble sammen med han igjen.

Skrevet

Takk for lange svar... forstår sakte men sikkert at det er manipulasjon inne i bildet og har alltid vært det. Han vet han har makt over meg (egentlig over alle kvinner, han er den største kvinnebedåreren jeg har møtt, og ka jeg falt hardt for det). Det verste er at han svartmaler de som han ikke føler han har kontroll på, og vi bor i samme bygd. Det kan bli vanskelig for meg, fordi det er kun ekdene hans og kvinnene i familien hans som vet hvordan han er. Testen av verden forguder han. Skremmende. Derfor tenker jeg at det er lettere å bare treffe ham, være iskald og la ham få prate, og få det overstått. Det blir forferdelig, jeg er klar over det.

Men jeg lover, jeg skal sende en melding i morgen og spørre hva møtet egentlig handler om. Om det er nødvendig.

Skal holde dere oppdatert.

Anonymous poster hash: c4cd3...b93

Du skrev dette for i går...

Og i dag vil du tilbake til han?

Trist!

Anonymous poster hash: b95e8...03c

Skrevet

Jeg er ikke overrasket over at dette møtet gikk slik. Jeg har nemlig vært på et liknende møte selv.

Så blir det bedre mellom dere en stund, men sakte men sikkert blir han usikker på om du er bra nok for ham. Selvtilliten din nærmer seg bunnen, og når han enten dumper deg for en annen eller bare generelt behandler deg dårlig, så tror du at du ikke fortjener bedre.

Gjør deg selv en tjeneste, les igjennom det du skrev om manipulering, og avslutt dette nå.

Jeg tror egentlig du vet at dette ikke er bra for deg.

Skrevet

Jeg er ikke overrasket over at dette møtet gikk slik. Jeg har nemlig vært på et liknende møte selv.

Så blir det bedre mellom dere en stund, men sakte men sikkert blir han usikker på om du er bra nok for ham. Selvtilliten din nærmer seg bunnen, og når han enten dumper deg for en annen eller bare generelt behandler deg dårlig, så tror du at du ikke fortjener bedre.

Gjør deg selv en tjeneste, les igjennom det du skrev om manipulering, og avslutt dette nå.

Jeg tror egentlig du vet at dette ikke er bra for deg.

Samme erfaring her :/

Kjære hi, kom deg videre. Klem

Anonymous poster hash: 33e73...aad

Skrevet

Hadde ALDRI gått tilbake til han.

Ha litt selvrespekt

Anonymous poster hash: 021ae...3ff

Skrevet

Min personlige erfaring er at dama dumpet ham etter hotellhelga, eventuelt dumpet han dama fordi hun viste sider ved seg som han ikke likte/aksepterte. Menn generelt er livredd for å gå fra et forhold til null, så de klamrer fast i ethvert halmstrå (les: ekser). Du sier han var utro, han utbroderte på Facebook om hotellhelga med den nye dama selv om han visste at du hadde kjærlighetssorg. Og denne mannen, som har null respekt for deg og har ingen medfølelse med deg, vil du bli sammen med? Lykke til sier jeg bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...