Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Greit at vi har vært samboere i 2 år, men betyr det virkelig at man bare kan forfalle? Min elskede som alltid har kledd seg pent, hatt gode manerer og grei klesstil har nå blitt forvandlet til en illeluktende slask som dusjer hver 3 -4 dag og bruker samme joggebuksa 2 uker i strekk. Han slafser og spiser med munnen åpen og ligger å fiser på sofaen mens han klør seg på ballene. Eller rettere sagt i lysken. Der har han fått en soppinfeksjon så huden er knallrød som han ligger å grafser på. Men han nekter å gjøre noe med det, så han ligger heller å klør i mitt åsyn. For ikke å glemme at han piller seg i nesa å spiser det. Sutter på fingrene og slafser. Får han ikke tak i snørret med fingern, så snyter han seg i handa si og spiser det. ÆSJ! Prinsen ble til en frosk, og jeg tror jeg er på høgget til å kaste han på hue å ræva ut! Anonymous poster hash: 092de...a8a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Greit at vi har vært samboere i 2 år, men betyr det virkelig at man bare kan forfalle? Min elskede som alltid har kledd seg pent, hatt gode manerer og grei klesstil har nå blitt forvandlet til en illeluktende slask som dusjer hver 3 -4 dag og bruker samme joggebuksa 2 uker i strekk. Han slafser og spiser med munnen åpen og ligger å fiser på sofaen mens han klør seg på ballene. Eller rettere sagt i lysken. Der har han fått en soppinfeksjon så huden er knallrød som han ligger å grafser på. Men han nekter å gjøre noe med det, så han ligger heller å klør i mitt åsyn. For ikke å glemme at han piller seg i nesa å spiser det. Sutter på fingrene og slafser. Får han ikke tak i snørret med fingern, så snyter han seg i handa si og spiser det. ÆSJ! Prinsen ble til en frosk, og jeg tror jeg er på høgget til å kaste han på hue å ræva ut! Anonymous poster hash: 092de...a8a Å herregud. Fiser gjør jeg selv men busespisinga og soppen var litt over grensa mi. Anonymous poster hash: b6f3d...28d
Stina <3 Skrevet 30. november 2015 #4 Skrevet 30. november 2015 Æsj... Det der hadde ikke jeg orket å være sammen med.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #5 Skrevet 30. november 2015 Æsj. Har ikke ord. Æsj. Ble kvalm. Og jeg som koser meg med mint sjokolade. Blæh, må sette sjokoladen bort. ÆSJ. Anonymous poster hash: 603df...06a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #6 Skrevet 30. november 2015 Æsj, æsj,æsj. Spiser bukser?? Snyter seg i hånda og SPISER det?? Kvalmt... 😨 Anonymous poster hash: 4e742...bfc
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #7 Skrevet 30. november 2015 Ja det er kvalmt som fy. Når vi sitter om kvelden å ser på tv ligger han å klør seg i lysken for så å stikke handa i potetgullskåla. Da er det stopp for min del, så jeg har begynt å gi han sin egen skål. Har prøvd å snakke med han, men da blir han bare sur. Jeg tenker med meg selv at han kan jo ikke være normal når han ikke ser hvor forbanna heslig han er? HI Anonymous poster hash: 092de...a8a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #8 Skrevet 30. november 2015 Jeg sier bare æsj for en gris! Skal ikke skryte så mye av min heller som dusjer 3.hver dag, fiser foran meg og ofte har hånda i buksa, men spiser buser rett foran deg?! Wtf?! Anonymous poster hash: 2e2cd...ecf
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #9 Skrevet 30. november 2015 Han når stadig nye høyder, virker som han har begynt å gi totalt faen. Jeg mistenker at han kanskje er deprimert, det er mange andre ting som skurrer også. Sitter mye hjemme, vil ikke ut blant folk mer osv. Men jeg greier snart ikke dette mer, jeg blir jo kvalm av hele fyren.. HI Anonymous poster hash: 092de...a8a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #10 Skrevet 30. november 2015 Æsj, det der går jo bare ikke ann. Ble skikkelig kvalm jeg Anonymous poster hash: 51dd9...a07
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #11 Skrevet 30. november 2015 Dette hadde ikke vært noe jeg kunne leve med. Greit å vise seg i superundertøy og utsette dagens dusj et par timer. Men å grafse i skrittet og spise buser. Sorry. Den mannen hadde ikke fått ta på meg eller kysse meg. Og sex, det kunne han bare glemme. Har du noen varme følelser igjen for han egentlig? Anonymous poster hash: caeb4...afe
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #12 Skrevet 30. november 2015 Hahah! Æsj! Tror jeg brakk meg litt. Fy for en gris! Tror du må sette ned sex-nekt å se om det blir bedre da. Å klask litt canesten rett I lysken på grisen. Ligger da vel ikke å fekter med snørr og sopp fingrer overalt. Tror jeg hadde tømt ei bøtte me vann å ei flaske grønnsåpe over fyren å sett om han hadde tatt hinte da. Anonymous poster hash: 08224...a44
skinnfilla Skrevet 30. november 2015 #13 Skrevet 30. november 2015 (endret) Å, fy faen! Ugh! Tror jeg hadde brent sofaen med mannen oppi ! Er faderen det ekleste jeg har lest her inne! Graver med soppinfiserte fingre i potetgullbollen og spiser buser! Æsj! Bare... ÆSJ!!😖😱 Endret 30. november 2015 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #14 Skrevet 30. november 2015 Å, fy faen! Ugh! Tror jeg hadde brent sofaen med mannen oppi ! Er faderen det ekleste jeg har lest her inne! Graver med soppinfiserte fingre i potetgullbollen og spiser buser! Æsj! Bare... ÆSJ!!😖😱 Jeg vet. Denne var ille. Har lest om mange ekle menn her inne. Men denne tok kaka. Gulpet faktisk mint sjokoladen min opp. Mint vil aldri bli det samme igjen. Kommer til å tenke på denne mannen hver gang mint kommer på bordet. Anonymous poster hash: 603df...06a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #15 Skrevet 30. november 2015 Ja, det er ufyselig. Jeg ser ikke noen annen løsning enn å gi han et ultimatum, enten får han skjerpe seg kraftig OG begynne på en eller annen form for medisin, eller så gidder jeg ikke mer. Sex i disse dager er noe jeg kvier meg for, jeg vil ikke ha det han har for å si det sånn pluss at han stinker. Nei jeg tror ikke jeg har mye følelser til overs for han, han driter jo tydeligvis i alt. Jeg er så frustrert :/ HI Anonymous poster hash: 092de...a8a
soleia Skrevet 30. november 2015 #16 Skrevet 30. november 2015 Mannen må ha ein tur til lege, han må jo vere deprimert eller noko. Og sjølvsagt ein tur på apoteket for å kjøpe soppsalve. Er han ikkje i arbeid? Kan evt mor hans ta ein alvorsprat med han, dersom han ikkje høyrer på deg? (det hjelpte her i huset, då mannen min hadde ein periode med depresjon, men heldigvis utan griseri!)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #17 Skrevet 30. november 2015 Mannen må ha ein tur til lege, han må jo vere deprimert eller noko. Og sjølvsagt ein tur på apoteket for å kjøpe soppsalve. Er han ikkje i arbeid? Kan evt mor hans ta ein alvorsprat med han, dersom han ikkje høyrer på deg? (det hjelpte her i huset, då mannen min hadde ein periode med depresjon, men heldigvis utan griseri!) Han sier selv han er deprimert, men nekter gå til lege, gå ut eller noe som helst. Hva gjør man med en person som ikke vil ha hjelp eller hjelpe seg selv? Ringe hans mor er jo ett alternativ, jeg har akkurat skrevet en mail til hans bror som han har et godt forhold til. Utelot jo ting som jeg tenker det er greit å ikke si noe om, sa i hovedsak at han er deprimert og at ting ikke går så bra. Han skulle snakke med han. Han er i arbeid jo, men er mye syk med hodepine. HI Anonymous poster hash: 092de...a8a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #19 Skrevet 30. november 2015 Dette her hørtes ut som en klassisk trolletråd med alle dib-tegn på en kvalmende mann.... Hvis det er reelt, Hi, så tror jeg du må stille ham ultimatum. Han har innrømmet at han er deprimert, han tar ikke vare på egen helse lenger. Enten oppsøker han lege og får behandling, eller så må han innstille seg på å bli singel. Om hans personlige hygiene har forfalt så mye som du forteller så må jo familie og venner også ha merket det? Bra broren er kontaktet. Mannen er nok syk, men når han nekter å oppsøke hjelp er det ikke noe mer du kan gjøre, og da tenker jeg at det er bedre du kommer deg unna jo før jo heller. Å ikke dra til legen blir for dumt, det kan jo være noe enkelt fysisk som er årsak til hans depresjon. Anonymous poster hash: 808c4...273
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #20 Skrevet 30. november 2015 Det er nok ikke en trolletråd, dessverre. Jeg kommer til å ta kontakt med moren hans også og be henne også ta en prat med han. Vi bor i en annen by enn familien hans, så de merker ikke noe til det. Han er sjelden ute, og når han går ut kan han ta seg en dusj, eller bare en kattevask. Helst ser han at han slipper så han kan sitte hjemme å ose. Ja jeg ser meg nødt til det, dette har gått for langt og det bli ikke bedre. Tvert i mot! Han er en av de mennene som ikke drar til legen fordi bare pyser gjør det, så det gjør han nok ikke. HI Anonymous poster hash: 092de...a8a
Englenemine Skrevet 30. november 2015 #21 Skrevet 30. november 2015 Kasta nesten opp ! Det med å snyte seg i hånda og spise det??? Jeg brekker meg bare av å skrive setn...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #22 Skrevet 30. november 2015 Det er nok ikke en trolletråd, dessverre. Jeg kommer til å ta kontakt med moren hans også og be henne også ta en prat med han. Vi bor i en annen by enn familien hans, så de merker ikke noe til det. Han er sjelden ute, og når han går ut kan han ta seg en dusj, eller bare en kattevask. Helst ser han at han slipper så han kan sitte hjemme å ose. Ja jeg ser meg nødt til det, dette har gått for langt og det bli ikke bedre. Tvert i mot! Han er en av de mennene som ikke drar til legen fordi bare pyser gjør det, så det gjør han nok ikke. HI Anonymous poster hash: 092de...a8a Han er en av dem, ja.... da er det ikke så mye du kan gjøre, tror jeg :/ Men sikkert lurt å snakke med broren og moren. Hvis han mener at bare pyser går til legen - møt ham med logikk... mener han det bare er pyser som får kreft?.. som får diabetes?... som får muskel-skjelettskader?... som får hormonproblemer? Jeg ville snudd det - bare pyser går ikke til legen. Jeg forstår deg godt at du ikke orker mer. Flott at du varsler de rundt ham, for om han ikke forstår alvoret selv så må du bare kutte med ham og heller fortsette ditt liv uten ham. Da vil han trenge noen som kan følge ham opp videre. Ikke lett situasjon det der :/ Anonymous poster hash: 808c4...273
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #23 Skrevet 30. november 2015 Å fy faen.. ÆSJ!!! Anonymous poster hash: 6e7b7...76f
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #24 Skrevet 30. november 2015 Det er nok ikke en trolletråd, dessverre. Jeg kommer til å ta kontakt med moren hans også og be henne også ta en prat med han. Vi bor i en annen by enn familien hans, så de merker ikke noe til det. Han er sjelden ute, og når han går ut kan han ta seg en dusj, eller bare en kattevask. Helst ser han at han slipper så han kan sitte hjemme å ose. Ja jeg ser meg nødt til det, dette har gått for langt og det bli ikke bedre. Tvert i mot! Han er en av de mennene som ikke drar til legen fordi bare pyser gjør det, så det gjør han nok ikke. HI Anonymous poster hash: 092de...a8a Han er en av dem, ja.... da er det ikke så mye du kan gjøre, tror jeg :/ Men sikkert lurt å snakke med broren og moren. Hvis han mener at bare pyser går til legen - møt ham med logikk... mener han det bare er pyser som får kreft?.. som får diabetes?... som får muskel-skjelettskader?... som får hormonproblemer? Jeg ville snudd det - bare pyser går ikke til legen. Jeg forstår deg godt at du ikke orker mer. Flott at du varsler de rundt ham, for om han ikke forstår alvoret selv så må du bare kutte med ham og heller fortsette ditt liv uten ham. Da vil han trenge noen som kan følge ham opp videre. Ikke lett situasjon det der :/ Anonymous poster hash: 808c4...273 Nei han er sta som et esel og har alltid rett. Så jeg tror nok jeg har gitt ganske greit opp. Jeg har prøvd å snakke rasjonelt med han, men han sier han kommer jo til å dævve om 20-30 år likevel, så han gir f. fordi legen ikke kan hjelpe han likevel. Forstå det den som kan. Siste utvei nå er å kontakte hans mor og bror, hjelper ikke det så ser jeg ingen annen utvei enn å be han å dra. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan man kan synke til et sånt nivå uten å forstå at de rundt deg føler avsky av oppførselen din. Det at han ikke bryr seg viser jo bare meg at der er null respekt. Veldig trist. HI Anonymous poster hash: 092de...a8a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #25 Skrevet 30. november 2015 Hadde glatt hoppet over skrittet å snakke med familien hans. Hadde bare sagt at det var nok og gitt han en frist til å finne seg et nytt sted. Om han ikke åpner øynene da så gjør han det aldri. Anonymous poster hash: 51dd9...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå