MMP Skrevet 27. november 2015 #26 Skrevet 27. november 2015 Ja, jeg syntes og det var skikkelig ekkelt!!! Jeg tenkte med en gang at nå var det helt krise!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #27 Skrevet 27. november 2015 Det var ikke bra Jenta mi ble veldig redd! Det er jo et familie program Anonymous poster hash: 1102f...27f Det er ikke farlig å bli redd. Dessuten varte det kun noen sekunder. Tror ikke det er sunt å være så beskyttet for alt som vi og våre barn er. Anonymous poster hash: cbaeb...2d1 Du mener vi er beskyttet? Så mye grusomheter det er i media som barn faktisk får med seg så trenger man ikke lage et slikt innslag i et underholdningsprogram som er ment også for barn. At du ikke skjønner det kan jeg ikke noe for Jeg skjønner det, men mener vi må tåle det. Anonymous poster hash: cbaeb...2d1
Gjest ♡perla Skrevet 27. november 2015 #28 Skrevet 27. november 2015 Det var ikke bra Jenta mi ble veldig redd! Det er jo et familie program Anonymous poster hash: 1102f...27f Det er ikke farlig å bli redd. Dessuten varte det kun noen sekunder. Tror ikke det er sunt å være så beskyttet for alt som vi og våre barn er. Anonymous poster hash: cbaeb...2d1 Hvor gamle barn har evt du?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #29 Skrevet 27. november 2015 Det var ikke bra Jenta mi ble veldig redd! Det er jo et familie program Anonymous poster hash: 1102f...27f Det er ikke farlig å bli redd. Dessuten varte det kun noen sekunder. Tror ikke det er sunt å være så beskyttet for alt som vi og våre barn er. Anonymous poster hash: cbaeb...2d1 Hvor gamle barn har evt du? 7 og 11. Så sammen med dem. Anonymous poster hash: cbaeb...2d1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #30 Skrevet 27. november 2015 Det var ikke bra Jenta mi ble veldig redd! Det er jo et familie program Anonymous poster hash: 1102f...27f Det er ikke farlig å bli redd. Dessuten varte det kun noen sekunder. Tror ikke det er sunt å være så beskyttet for alt som vi og våre barn er. Anonymous poster hash: cbaeb...2d1 Du mener vi er beskyttet? Så mye grusomheter det er i media som barn faktisk får med seg så trenger man ikke lage et slikt innslag i et underholdningsprogram som er ment også for barn. At du ikke skjønner det kan jeg ikke noe for Jeg skjønner det, men mener vi må tåle det. Anonymous poster hash: cbaeb...2d1 Hvordan kan du på generell basis si "vi må tåle det"? Vi har alle ulike grenser for hva som kan tulles med etc. Men når jeg sitter sammen med barna mine fredag kveld for å se et familie program høres dette absolutt ikke med. Livets harde fakta får vi med oss ellers. Små barn ser Norske talenter... Anonymous poster hash: 8404b...ad6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #31 Skrevet 27. november 2015 Mine på 5 og 7 har Ikkje reagert i det heile tatt. Eg rakk så vidt å tenke "kor alvorlig er dette? Får det konsekvenser for oss?" Før det var over. Ubehagelig - ja. Men kom like fort "over det" Vi har godt av en vekker innimellom. Anonymous poster hash: 9d922...f16
TinaK 1990 Skrevet 27. november 2015 #32 Skrevet 27. november 2015 Mine på 5 og 7 har Ikkje reagert i det heile tatt. Eg rakk så vidt å tenke "kor alvorlig er dette? Får det konsekvenser for oss?" Før det var over. Ubehagelig - ja. Men kom like fort "over det" Vi har godt av en vekker innimellom. Anonymous poster hash: 9d922...f16 Ser du så sjelden nyheter at du trenger en vekker?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #33 Skrevet 27. november 2015 Det var så fort over og kjapt å skjønne at det ikke var ekte. At dere rakk å bli livredde og begynne å gråte på de sekundene synes jeg nesten er imponerende. Det må være slitsomt å være så fintfølende... 😕 Anonymous poster hash: 4c862...d38
Guttaboys Skrevet 27. november 2015 #34 Skrevet 27. november 2015 Jeg fikk hjertebank, ble iskald og svett på samme tid, og holdt rett og slett på å svime av. Jeg ble livredd, og min første tanke var at jeg er alene med barna i helga. Sønnen min på 6 år satt i sofaen med meg, men fulgte heldigvis ikke så godt med akkurat da. Jeg anser meg selv for å være en liberal person, men dette var å gå langt over streken. Og til dere som ikke reagerte; så bra for dere. Men dere behøver ikke håne de som faktisk trodde at dette var seriøst. Helt normal reaksjon når du får dommedag slengt i trynet på en svært troverdig måte.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #35 Skrevet 27. november 2015 Det var så fort over og kjapt å skjønne at det ikke var ekte. At dere rakk å bli livredde og begynne å gråte på de sekundene synes jeg nesten er imponerende. Det må være slitsomt å være så fintfølende... 😕 Anonymous poster hash: 4c862...d38 Må være slitsomt å ikke ha evne til å skjønne at vi mennesker er forskjellige Anonymous poster hash: 8404b...ad6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #36 Skrevet 27. november 2015 Det var så fort over og kjapt å skjønne at det ikke var ekte. At dere rakk å bli livredde og begynne å gråte på de sekundene synes jeg nesten er imponerende. Det må være slitsomt å være så fintfølende... 😕 Anonymous poster hash: 4c862...d38 Må være slitsomt å ikke ha evne til å skjønne at vi mennesker er forskjellige Anonymous poster hash: 8404b...ad6 Nei, der går overraskende fint faktisk. Synes det er bra folk er forskjellige, men å tro at dommedag er nær basert på et sånt innslag synes jeg er på kanten til hysterisk. Gråter dere under nyhetene hver dag da? Anonymous poster hash: 4c862...d38
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #37 Skrevet 27. november 2015 Jeg fikk det ikke med meg engang, jeg da.. Satt og så på, men da "nyhetene" kom, tok jeg opp mobilen og gikk inn på dib. Jeg gikk inn på en tråd og skjønte at jeg hadde gått glipp av noe. Måtte spole tilbake for å skjønne hva denne ståheien gjaldt.. Jeg ble også overrasket over hvor naturtro det var. Men sønnen på 7 satt og så på, men han reagerte ikke på det. Ikke sikkert han forsto hva de sa.. Må innrømme at jeg stusser litt over reaksjonen til folk. For HADDE dette vært reelt, tror dere de bare hadde vist et 10 sek nyhetsglimt og gått tilbake til NT-finalen, eller tror dere ikke nyhetene hadde tatt over sendingen? "Verdens undergang" er jo ikke akkurat noe som skjer hver dag, ville tro det ville overstyrt enhver sending. Også finalen i NT Anonymous poster hash: 23016...4dc
Guttaboys Skrevet 27. november 2015 #38 Skrevet 27. november 2015 Jeg fikk det ikke med meg engang, jeg da.. Satt og så på, men da "nyhetene" kom, tok jeg opp mobilen og gikk inn på dib. Jeg gikk inn på en tråd og skjønte at jeg hadde gått glipp av noe. Måtte spole tilbake for å skjønne hva denne ståheien gjaldt.. Jeg ble også overrasket over hvor naturtro det var. Men sønnen på 7 satt og så på, men han reagerte ikke på det. Ikke sikkert han forsto hva de sa.. Må innrømme at jeg stusser litt over reaksjonen til folk. For HADDE dette vært reelt, tror dere de bare hadde vist et 10 sek nyhetsglimt og gått tilbake til NT-finalen, eller tror dere ikke nyhetene hadde tatt over sendingen? "Verdens undergang" er jo ikke akkurat noe som skjer hver dag, ville tro det ville overstyrt enhver sending. Også finalen i NT Anonymous poster hash: 23016...4dc Jeg kan bare snakke for meg selv, men idét norske talenter kom tilbake igjen, så skjønte jeg selvfølgelig at det var en del av showet. Men de sekundene jeg trodde det var ekte, var ganske lange. Når nyhetene bryter inn i sendingen på den måten, følger man spent med på hva som kommer. Fordi man vet av erfaring at det er noe høyst ekstraordinært.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #39 Skrevet 27. november 2015 Det var så fort over og kjapt å skjønne at det ikke var ekte. At dere rakk å bli livredde og begynne å gråte på de sekundene synes jeg nesten er imponerende. Det må være slitsomt å være så fintfølende... Anonymous poster hash: 4c862...d38 Må være slitsomt å ikke ha evne til å skjønne at vi mennesker er forskjellige Anonymous poster hash: 8404b...ad6 Nei, der går overraskende fint faktisk. Synes det er bra folk er forskjellige, men å tro at dommedag er nær basert på et sånt innslag synes jeg er på kanten til hysterisk. Gråter dere under nyhetene hver dag da? Anonymous poster hash: 4c862...d38 Når jeg ser nyheter er jeg forberedt på tragedier. Her satt jeg avslappet med jentene mine på 6 og 10 år og var totalt uforberedt. Grat ikke, men 10 åringen ble redd.... Anonymous poster hash: 8404b...ad6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #40 Skrevet 27. november 2015 Jeg fikk det ikke med meg engang, jeg da.. Satt og så på, men da "nyhetene" kom, tok jeg opp mobilen og gikk inn på dib. Jeg gikk inn på en tråd og skjønte at jeg hadde gått glipp av noe. Måtte spole tilbake for å skjønne hva denne ståheien gjaldt.. Jeg ble også overrasket over hvor naturtro det var. Men sønnen på 7 satt og så på, men han reagerte ikke på det. Ikke sikkert han forsto hva de sa.. Må innrømme at jeg stusser litt over reaksjonen til folk. For HADDE dette vært reelt, tror dere de bare hadde vist et 10 sek nyhetsglimt og gått tilbake til NT-finalen, eller tror dere ikke nyhetene hadde tatt over sendingen? "Verdens undergang" er jo ikke akkurat noe som skjer hver dag, ville tro det ville overstyrt enhver sending. Også finalen i NT Anonymous poster hash: 23016...4dc Jeg kan bare snakke for meg selv, men idét norske talenter kom tilbake igjen, så skjønte jeg selvfølgelig at det var en del av showet. Men de sekundene jeg trodde det var ekte, var ganske lange. Når nyhetene bryter inn i sendingen på den måten, følger man spent med på hva som kommer. Fordi man vet av erfaring at det er noe høyst ekstraordinært. Jeg så ikke på klokka, trodde det var pause/nyhetene som begynte kl 21. Så så jeg at klokka ikke var 21 ennå og tenkte bare at det var reklame for nyheter. Hender jo at de har sånn "dette skal vi ta opp etterpå"-innslag, så jeg enset det ikke.. Men da jeg spolte tilbake skjønte jeg jo at det ikke var reelt, av grunnene over.. Men lett for meg å si som ikke fikk det med meg i første omgang Anonymous poster hash: 23016...4dc
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #41 Skrevet 28. november 2015 Det var så fort over og kjapt å skjønne at det ikke var ekte. At dere rakk å bli livredde og begynne å gråte på de sekundene synes jeg nesten er imponerende. Det må være slitsomt å være så fintfølende... Anonymous poster hash: 4c862...d38 Må være slitsomt å ikke ha evne til å skjønne at vi mennesker er forskjellige Anonymous poster hash: 8404b...ad6 Nei, der går overraskende fint faktisk. Synes det er bra folk er forskjellige, men å tro at dommedag er nær basert på et sånt innslag synes jeg er på kanten til hysterisk. Gråter dere under nyhetene hver dag da? Anonymous poster hash: 4c862...d38 Når jeg ser nyheter er jeg forberedt på tragedier. Her satt jeg avslappet med jentene mine på 6 og 10 år og var totalt uforberedt. Grat ikke, men 10 åringen ble redd.... Anonymous poster hash: 8404b...ad6 Joda. Jeg forstår at barn reagerer. Men hvis man ser på reaksjonene til en del voksne både her inne, og i kommentarfeltet til NT på face, er det en del hysteriske kvinnfolk der ute, og deres reaksjon forundrer meg litt Anonymous poster hash: 4c862...d38
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #42 Skrevet 28. november 2015 Jeg fikk det ikke med meg engang, jeg da.. Satt og så på, men da "nyhetene" kom, tok jeg opp mobilen og gikk inn på dib. Jeg gikk inn på en tråd og skjønte at jeg hadde gått glipp av noe. Måtte spole tilbake for å skjønne hva denne ståheien gjaldt.. Jeg ble også overrasket over hvor naturtro det var. Men sønnen på 7 satt og så på, men han reagerte ikke på det. Ikke sikkert han forsto hva de sa.. Må innrømme at jeg stusser litt over reaksjonen til folk. For HADDE dette vært reelt, tror dere de bare hadde vist et 10 sek nyhetsglimt og gått tilbake til NT-finalen, eller tror dere ikke nyhetene hadde tatt over sendingen? "Verdens undergang" er jo ikke akkurat noe som skjer hver dag, ville tro det ville overstyrt enhver sending. Også finalen i NT Anonymous poster hash: 23016...4dc Jeg kan bare snakke for meg selv, men idét norske talenter kom tilbake igjen, så skjønte jeg selvfølgelig at det var en del av showet. Men de sekundene jeg trodde det var ekte, var ganske lange. Når nyhetene bryter inn i sendingen på den måten, følger man spent med på hva som kommer. Fordi man vet av erfaring at det er noe høyst ekstraordinært. Men, altså... Det skjer jo aldri at nyheter bryter inn i sendinger på den måten der. Hvis det er ekstraordinære nyheter på den måten, så er det alltid en sånn tekststripe som ruller over skjermen med "ekstra nyhetssending klokken 18.10". Og om det var så ekstremt ekstraordinært at de ikke hadde rukket å fikse det, hadde de brutt inn i en direktesendt sending på den måten. Da hadde programleder sagt at "vi må avbryte og sette over til nyhetsstudio". Anonymous poster hash: 54bbb...d4d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #43 Skrevet 28. november 2015 Helt utrolig at ikke tv2 skjønte at dette var langt over streken i disse tider! Blir nok mange reaksjoner! Barna her ble hysteriske, og jaggu ikke langt unna jeg heller. ..😯 Anonymous poster hash: 50cc7...c7f Disse tider? Det handler ikke om krig, men om naturkatastrofe. Har dere samme reaksjon på pantereklamen? Den med svære lemmen? Så med en gang noe blir sagt på tv så er dere i full alarmberedskap, stopper ikke opp og tenker "la meg se hva dette er". Anonymous poster hash: 03ad6...54a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #44 Skrevet 28. november 2015 Helt utrolig at ikke tv2 skjønte at dette var langt over streken i disse tider! Blir nok mange reaksjoner! Barna her ble hysteriske, og jaggu ikke langt unna jeg heller. ..😯 Anonymous poster hash: 50cc7...c7f Disse tider? Det handler ikke om krig, men om naturkatastrofe. Har dere samme reaksjon på pantereklamen? Den med svære lemmen? Så med en gang noe blir sagt på tv så er dere i full alarmberedskap, stopper ikke opp og tenker "la meg se hva dette er". Anonymous poster hash: 03ad6...54a Og ikke bare det: det ER mange naturkatastrofer på gang på kloden vår. Det burde virkelig ikke komme som et sjokk. Regnskogen ødelegges i rekordfart og det angår og påvirker oss alle. Forskere bekymrer seg for issmelting på polene, og det angår oss alle. Bare for å nevne to konkrete ting. Hvis det er så mange som er så døvblinde at de ikke har fått med seg dette synes jeg nesten de fortjener en "sjokkartet vekker" som dette. Anonymous poster hash: 54bbb...d4d
Guttaboys Skrevet 28. november 2015 #45 Skrevet 28. november 2015 Helt utrolig at ikke tv2 skjønte at dette var langt over streken i disse tider! Blir nok mange reaksjoner! Barna her ble hysteriske, og jaggu ikke langt unna jeg heller. ..😯 Anonymous poster hash: 50cc7...c7f Disse tider? Det handler ikke om krig, men om naturkatastrofe. Har dere samme reaksjon på pantereklamen? Den med svære lemmen? Så med en gang noe blir sagt på tv så er dere i full alarmberedskap, stopper ikke opp og tenker "la meg se hva dette er". Anonymous poster hash: 03ad6...54a Og ikke bare det: det ER mange naturkatastrofer på gang på kloden vår. Det burde virkelig ikke komme som et sjokk. Regnskogen ødelegges i rekordfart og det angår og påvirker oss alle. Forskere bekymrer seg for issmelting på polene, og det angår oss alle. Bare for å nevne to konkrete ting. Hvis det er så mange som er så døvblinde at de ikke har fått med seg dette synes jeg nesten de fortjener en "sjokkartet vekker" som dette. Anonymous poster hash: 54bbb...d4d Det er da en forskjell på å vite at naturkatastrofer er økende og alvorlig, og å få beskjed om at man må ta vare på hverandre fordi verden går under NÅ.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #46 Skrevet 28. november 2015 Helt utrolig at ikke tv2 skjønte at dette var langt over streken i disse tider! Blir nok mange reaksjoner! Barna her ble hysteriske, og jaggu ikke langt unna jeg heller. .. Anonymous poster hash: 50cc7...c7f Disse tider? Det handler ikke om krig, men om naturkatastrofe. Har dere samme reaksjon på pantereklamen? Den med svære lemmen? Så med en gang noe blir sagt på tv så er dere i full alarmberedskap, stopper ikke opp og tenker "la meg se hva dette er". Anonymous poster hash: 03ad6...54a Og ikke bare det: det ER mange naturkatastrofer på gang på kloden vår. Det burde virkelig ikke komme som et sjokk. Regnskogen ødelegges i rekordfart og det angår og påvirker oss alle. Forskere bekymrer seg for issmelting på polene, og det angår oss alle. Bare for å nevne to konkrete ting. Hvis det er så mange som er så døvblinde at de ikke har fått med seg dette synes jeg nesten de fortjener en "sjokkartet vekker" som dette. Anonymous poster hash: 54bbb...d4d Det mest idiotiske med dette stuntet, var at det gav null mening. Hva ville de egentlig oppnå? Sette fokus på klimaendringene? Slike overskrifter ville ikke vært et resultat av menneskeskapte miljøendringer. Heller en kjempemeteor, utallige jumbo-tsunamier, at sola eksploderte eller noe i den duren. Hadde de derimot vist noen klipp av stakkarslige isbjørner, regnskogbeboere som har mistet sine hjem etc, så hadde kanskje folk fått en tåre i øyekroken og syntes det hele var vakkert med et flott budskap. Men å skremme livskiten ut av norges befolkning med at "nå kan dere alle dø på dagen", det er IKKE greit. Anonymous poster hash: 5b487...e9d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #47 Skrevet 28. november 2015 Helt utrolig at ikke tv2 skjønte at dette var langt over streken i disse tider! Blir nok mange reaksjoner! Barna her ble hysteriske, og jaggu ikke langt unna jeg heller. .. Anonymous poster hash: 50cc7...c7f Disse tider? Det handler ikke om krig, men om naturkatastrofe. Har dere samme reaksjon på pantereklamen? Den med svære lemmen? Så med en gang noe blir sagt på tv så er dere i full alarmberedskap, stopper ikke opp og tenker "la meg se hva dette er". Anonymous poster hash: 03ad6...54a Og ikke bare det: det ER mange naturkatastrofer på gang på kloden vår. Det burde virkelig ikke komme som et sjokk. Regnskogen ødelegges i rekordfart og det angår og påvirker oss alle. Forskere bekymrer seg for issmelting på polene, og det angår oss alle. Bare for å nevne to konkrete ting. Hvis det er så mange som er så døvblinde at de ikke har fått med seg dette synes jeg nesten de fortjener en "sjokkartet vekker" som dette. Anonymous poster hash: 54bbb...d4d Det mest idiotiske med dette stuntet, var at det gav null mening. Hva ville de egentlig oppnå? Sette fokus på klimaendringene? Slike overskrifter ville ikke vært et resultat av menneskeskapte miljøendringer. Heller en kjempemeteor, utallige jumbo-tsunamier, at sola eksploderte eller noe i den duren. Hadde de derimot vist noen klipp av stakkarslige isbjørner, regnskogbeboere som har mistet sine hjem etc, så hadde kanskje folk fått en tåre i øyekroken og syntes det hele var vakkert med et flott budskap. Men å skremme livskiten ut av norges befolkning med at "nå kan dere alle dø på dagen", det er IKKE greit. Anonymous poster hash: 5b487...e9d Det ble ALDRI sagt "nå kan dere alle dø på dagen". Anonymous poster hash: 54bbb...d4d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #48 Skrevet 28. november 2015 Helt utrolig at ikke tv2 skjønte at dette var langt over streken i disse tider! Blir nok mange reaksjoner! Barna her ble hysteriske, og jaggu ikke langt unna jeg heller. ..😯 Anonymous poster hash: 50cc7...c7f Disse tider? Det handler ikke om krig, men om naturkatastrofe. Har dere samme reaksjon på pantereklamen? Den med svære lemmen? Så med en gang noe blir sagt på tv så er dere i full alarmberedskap, stopper ikke opp og tenker "la meg se hva dette er". Anonymous poster hash: 03ad6...54a Og ikke bare det: det ER mange naturkatastrofer på gang på kloden vår. Det burde virkelig ikke komme som et sjokk. Regnskogen ødelegges i rekordfart og det angår og påvirker oss alle. Forskere bekymrer seg for issmelting på polene, og det angår oss alle. Bare for å nevne to konkrete ting. Hvis det er så mange som er så døvblinde at de ikke har fått med seg dette synes jeg nesten de fortjener en "sjokkartet vekker" som dette. Anonymous poster hash: 54bbb...d4d Det er da en forskjell på å vite at naturkatastrofer er økende og alvorlig, og å få beskjed om at man må ta vare på hverandre fordi verden går under NÅ. Det ble aldri sagt at verden går under nå. Anonymous poster hash: 54bbb...d4d
urten Skrevet 28. november 2015 #49 Skrevet 28. november 2015 Kunstnerisk virkemiddel. Og når kunst skaper reaksjoner, har noe nådd fram. Flinke jenter, bra budskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå