Gå til innhold

Norske talenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som reagerte på åpningen til danse gruppa til Aces?? Eg ble rett og slett dårlig, og trodde dette er verdens undergang!!

 

Anonymous poster hash: 69324...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt på å kaste opp jeg...

 

Anonymous poster hash: 85836...a8d

Skrevet

Tror det var meningen. 



Anonymous poster hash: cbaeb...2d1
Skrevet

Jeg begynte å lure et øyeblikk  :P

 

Heldigvis har jeg både bananer og kaffe :D

Skrevet

Det var et sterkt virkemiddel som satt stemningen for resten av forestillingen! De var kjempeflinke!

 

Anonymous poster hash: 8b0e4...dfb

Skrevet

Eg holdt på å daue. Trodde det var nyhetene som begynte på ekte. Fikk hjertedunk og gutten på 12 år fikk panikk og hylte. Så svitsjet jo det til norske talenter igjen. Er veldig glad jentene ikke så på i kveld. Dette burde de advart om. 



Anonymous poster hash: 218cf...938
Skrevet

Noen andre som reagerte på åpningen til danse gruppa til Aces?? Eg ble rett og slett dårlig, og trodde dette er verdens undergang!!

 

Anonymous poster hash: 69324...65d

Ja jeg trodde nyhetene brøt inn på ekte 😱😱😱

 

Anonymous poster hash: e2734...736

Skrevet

Mange som trodde nyhetene kom på ekte. Utrolig dårlig av tv2 å akseptere et sånt innslag, det blir ulv ulv.

 

Anonymous poster hash: 256d4...15b

Skrevet

Jeg ble dritredd! Jeg kjente panikken over at to av barna og mannen er bortreist, og vurderte å løpe opp til babyen som ligger og sover. Fy faen, det var jævlig! Sorry språket.

 

Anonymous poster hash: e295d...45b

Skrevet

Det burde vært advart om, det er jo unge jenter/gutter og barn som ser på!

Og jeg da, på 34 år, men hyggelig stemning Instagram og mann og barn i sofaen - hjertet stoppa et øyeblikk! Var utrolig ekkelt!!

 

Anonymous poster hash: b8948...f4c

Skrevet

Med hyggelig stemning i stua, ikke Instagram! Sorry skriveleif over her :P

 

Anonymous poster hash: b8948...f4c

Skrevet

Hva handlet det om?

 

Anonymous poster hash: a3134...e04

Skrevet

Hva handlet det om?Anonymous poster hash: a3134...e04

Du kan gå inn på tv2.no og se hele showet til aces..

 

Anonymous poster hash: 69324...65d

Skrevet

Jeg fikk helt panikk og skulle til å ringe mannen som er på fest å be han om Å komme hjem asap!!

 

Anonymous poster hash: 8e17d...1cf

Skrevet

Håper tv 2 får en kraftig smekk etter dette. Jeg var på vei inn til vesla da jeg skjønte at det var en del av showet. Noe så usmakelig og kvalmt. Dette er et underholdningsprogram for hele familien, det var absolutt ikke noe underholdning i det stuntet der. 



Anonymous poster hash: 5b487...e9d
Skrevet

Helt utrolig at ikke tv2 skjønte at dette var langt over streken i disse tider! Blir nok mange reaksjoner! Barna her ble hysteriske, og jaggu ikke langt unna jeg heller. ..😯

 

Anonymous poster hash: 50cc7...c7f

Skrevet

I selve showet i salen så var det nok bra underholdning. For de ser jo en skjerm etc.

Vi her hjemme ser det jo kun som at det skjer på ordentlig..

 

Anonymous poster hash: e2734...736

Skrevet

Det var et sterkt virkemiddel som satt stemningen for resten av forestillingen! De var kjempeflinke!

 

Anonymous poster hash: 8b0e4...dfb

Tror den gruppa mistet sine stemmer takket være det innslaget. Men det er tv2 som skal ha skylda, som stilte opp med reel nyhetsanker, studio og ingen advarsler på forhånd.. 

 

Anonymous poster hash: 5b487...e9d

Skrevet

😂😂😂

Hysteriske kvinnfolk!

 

Anonymous poster hash: b9167...263

Skrevet

Jeg begynte å gråte. Den filmingen var ikke bra!

 

Anonymous poster hash: d4f83...97e

Skrevet

Herregud så lite folk tåler. Det tar jo helt av på kommentarfeltet til NT på Facebook. 

 

Joda, man fikk en støkk. Men hva så ?

Det er et ekstremt viktig budskap, og kanskje vi trenger en oppvåkning fra Black Friday og Tacofredag her vi sitter i all vår overflod på toppen av jordkloden ? 

 

Det gjorde ihvertfall at jeg stoppet opp og ga all oppmerksomhet til tven. Genialt  stunt!  



Anonymous poster hash: cbaeb...2d1
Skrevet

 

Herregud så lite folk tåler. Det tar jo helt av på kommentarfeltet til NT på Facebook. 

 

Joda, man fikk en støkk. Men hva så ?

Det er et ekstremt viktig budskap, og kanskje vi trenger en oppvåkning fra Black Friday og Tacofredag her vi sitter i all vår overflod på toppen av jordkloden ? 

 

Det gjorde ihvertfall at jeg stoppet opp og ga all oppmerksomhet til tven. Genialt  stunt!  

 

Anonymous poster hash: cbaeb...2d1

 

Men hva så? For en nedlatende ting å si! Jeg har hverken spist taco eller handlet på black friday, men en slik "spøk" synes jeg var usmakelig!

 

Anonymous poster hash: 4c5f5...1ca

Skrevet

Det var ikke bra

Jenta mi ble veldig redd! Det er jo et familie program

 

Anonymous poster hash: 1102f...27f

Skrevet

Det var ikke bra

Jenta mi ble veldig redd! Det er jo et familie program

 

Anonymous poster hash: 1102f...27f

Det er ikke farlig å bli redd. 

Dessuten varte det kun noen sekunder. 

 

Tror ikke det er sunt å være så beskyttet for alt som vi og våre barn er. 

 

Anonymous poster hash: cbaeb...2d1

Skrevet

 

 

Det var ikke bra

Jenta mi ble veldig redd! Det er jo et familie program

 

Anonymous poster hash: 1102f...27f

Det er ikke farlig å bli redd.

Dessuten varte det kun noen sekunder.

 

Tror ikke det er sunt å være så beskyttet for alt som vi og våre barn er.

 

Anonymous poster hash: cbaeb...2d1

Du mener vi er beskyttet? Så mye grusomheter det er i media som barn faktisk får med seg så trenger man ikke lage et slikt innslag i et underholdningsprogram som er ment også for barn.

 

At du ikke skjønner det kan jeg ikke noe for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...