Gå til innhold

Hvor mange data ting har dere....laptopp stasjoner, brett, mobil....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset har vi en laptop og et brett.

Vi er 4 personer og har 4 telefoner. Jeg synes vi har så vi klarer oss.

Anonymous poster hash: dee8d...eaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det mange " Per Skrytmennensker " gitt. Hva i huleste skal man med alt?

Har en laptop selv, et nettbrett og note III. Mannfolket er overhodet ikke intr i data og duppeditter og har en murstein av en laptop type ukjent merke. Funker til regninger, youtube, og lese nyheter på.

Kanskje virker det skrytete ja. Jeg for min del beundrer de som har få ting!

Anonymous poster hash: 17a88...f62

Skrevet

Vi har tilsammen 4 bærbare pcer, en bærbar mac, en iMac, en iPad og 5 smarttelefoner.

Er fem stk men minste har ingenting av der over, og mellomste har kun telefon.

Anonymous poster hash: 215f4...ad7

Skrevet

Når du har så mye elektroniske hjelpemidler, HI....da anbefaler jeg deg virkelig til å bruke stavekontroll!

Så mange skrivefeil. Bruk stavekontroll. Slutt å overraske deg over andre.Anonymous poster hash: 00de1...2eb

Det der er en høyst unødvendig komentar da.

Anonymous poster hash: a6f3f...8b1

Skrevet

Til hun som stusser over at folk har stasjonære pc-er.. Ungdommer har det. De bygges fra bunn og har kraftige prosessorer, skjermkort mm. Høl i hodet for oss "vanlige" for vi trenger det jo ikke ;) De koster fort 12 000-15 000kr, langt unna de 3000-5000 kr folk bruker på en bærbar.Bærbar har jeg allerede hatt i 20 år, den gang hadde alle stasjonær.

Ungdommen har stasjonær, iPhone 6 og to bærbare pc-er, en til YouTubefilmer på senga og en til skole.

5 åringen har et 8"nettbrett.

Far har Sony-mobil og en bærbar pc. Han er lite interessert i alt av skjermer.

Jeg har 3 bærbare pc-er og iPhone 6.

Nå bruker jeg ikke skjermtiden til bare å betale regninger, og vi har ikke Netflix eller andre greier for å bli oppslukt i film/serier. Bruker svært liten tid på slikt tull.(min mening!) ;)

Anonymous poster hash: cc278...241

Skrevet

Data ting?

Anonymous poster hash: 5bd2e...7f9

Skrevet

Ja, voldsomt med skrivefeil hos hi. Jeg hadde synes det hadde vært flaut. I 2015 har vi stavekontroll. Rart hun ikke benytter seg av det.

Anonymous poster hash: 00de1...2eb

Skrevet

Både mannen og jeg har mobil, bærbar pc og nettbrett. Vi begge bruker den bærbare pc-en i jobb. Barnet har nettbrett og skal få pc til jul.

Jeg har stor forståelse for at ikke alle har dette. Det som gjelder skolen burde vært tilpasset nettbrett, rett og slett fordi mange barn har dette og ikke pc eventuelt at familien ikke har tilgang på pc hjemme lengre.

Anonymous poster hash: 0494e...2ca
Skrevet

Jeg: 1 laptop (asus),1 macbook pro, 1 iphone 4s (til spill),1 mobil (samsung alpha), ps3, nintendo wii og ps4

Mannen : 1 mobil (cat), 1 laptop (alienware), ps3 ,ps4, nintendo wii og xbox 360

Moren min : 1 laptop (hp) og 1 mobil (samsung galaxy 3)

Faren min : 1 laptop (hp) og 1 mobil (samsung ace 6?)

Søsteren min : 1 macbook air og 1 iphone 5s

Så har vi alle en stasjonær macbook på deling

Skrevet

Ja, voldsomt med skrivefeil hos hi. Jeg hadde synes det hadde vært flaut. I 2015 har vi stavekontroll. Rart hun ikke benytter seg av det.

Oh, stavekontroll virker på skrivefeil, men hva skal du bruke, for å få normale setninger?

Hadde synes det var flaut å klage på andre når jeg ikke var perfekt selv ;)

Anonymous poster hash: c4973...2d9

Skrevet

Trykket litt fort. Du kan ikke skylde på dysleksi har is du har tenkt til det. Du bør ta i bruk stavekontroll hvis rettskriving tydeligvis er et så stort problem for deg. Skrivefeil i alle setninger. Med stavekontroll burde det være unødvendig. Det blir litt komisk når du "kritiserer" andre når du skriver som en 3 klassing selv. Utnytt at du har hjelpemidler! !

Rette ræva😂😂😂

Anonymous poster hash: c4973...2d9

Skrevet

Morsomt at du let deg sjokkere over at ein familie berre har ein laptop, spesiellt når dei i tillegg har fleire nettbrett og smarttelefonar.

Stasjonære pcar vert vel helst brukt av dei som likar å spele pc-spel?

Skrevet

Vi har en snart 9 år gammel iMac vi deler på, jeg har en macbook og en smarttelefon (fikk den først i år, brukte vanlig mobil før det) og jeg har en iPad. Mannen har en vanlig mobil.

Eldste (14) arvet en eldre iPhone av sin tante i mai og har et lite gammelt nettbrett som mannen min aldri brukte. Mellomste og minste (7 og 14 mnd) har ingenting. Vi har ikke tv.

Skrevet

2 laptoper her i huset, hadde en hver sin når vi flyttet sammen. Skal kjøpe oss en ny nå, og skrote de to. Har hver sin mobil og et nettbrett. Gutten har ingen mobil eller brett.

Skrevet

Vi er 4 stk, to barn på 5 og 8 år. Har to laptoper og to mobiler I hus. Barna har ingenting. Ikke pga økonomi men fordi disse tingene ikke før er mye godt med seg. 8 åringen får brett til jul da, trenger det på skolen så da er det ok.

Anonymous poster hash: 6be11...2ed

Skrevet

Jeg, mannen og de to eldste barna har en iPhone hver (barna har arvet våre gamle). Vi har tre laptoper i huset, to har barna arvet av bestemor og onkel. En iPad vi fikk av min bror og en stasjonær PC.

Skrevet

Jeg og samboer har hver vår mobil og nettbrett. I tilegg har vi en laptop.

Du høres ikke særlig opplyst ut.

Anonymous poster hash: 84567...b1c

Skrevet

Jeg: en tlf for å ringe (gidder knappt å sende sms med den). Bærbar-pc.

Mannen min: iphone, jobb-tlf, samsung nettbrett tilknyttet jobb.

Vi har to barn på 2 og 4 år :)

Anonymous poster hash: 047ac...1f5

Skrevet

Jeg iPad og iPhone.

Mannen PC og iPhone.

Gutt 9 pc og iPad. (+ Billig hus mobil ift brann etc.)

Jente 4 iPad

Anonymous poster hash: 43c2d...5cf

Skrevet

Laptop iPhone og nettbrett

Nettbrettet blir vel egentlig bare brukt av 5 åringen

Anonymous poster hash: a849f...084

Skrevet

Jeg har en laptop, et nettbrett og en mobil. Samboer har en stasjonær, et nettbrett og en mobil, tenåringsdattera har en stasjonær, iPad og mobil, 4 åringen har et sånt Curio-nettbrett. Men vi jobber begge to så vi har råd til det, jeg har full forståelse for at ikke alle har det.

Anonymous poster hash: d14c9...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...