Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #26 Skrevet 27. november 2015 Menskopp er fantastisk!! Og muljøvennlig. Jeg hadde min i 8 år. Kjøpte akkurat en ny ladycup i knallrosa Det er virkelig det produktet som har gjort hverdagen lettere for meg. Aldri lekkasje her. Tømmer morgen og kveld Hva med når du er på do, både nr 1 og 2. Føler du ikke at den sklir litt ut? Det gjør jeg ofte med tampong, føler ikke den sitter riktig etterpå Anonymous poster hash: 6116b...2d5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #27 Skrevet 27. november 2015 Nei! Det er ikke trygt. Tamponger burde byttes hver fjerde time. Viskosen i tampongene er bleket og inneholder kreftfremkallende stoffer. Det kan også skape ubalanse i underlivet. I tillegg til TTS og andre skumle saker. Hadde ikke tatt sjansen. Hva med menskopp? Har ikke prøvd det selv. Skal prøve for første gang ved neste mens. Anonymous poster hash: 0d131...b47 Da er jeg skikkelig utsatt! Sover med tampong om natten, og kan fint gå en hel dag uten å bytte (mot slutten av uka, når jeg ikke blør så mye). Anonymous poster hash: aecdf...a64
Gjest Muji81 Skrevet 27. november 2015 #28 Skrevet 27. november 2015 Menskopp er fantastisk!! Og muljøvennlig. Jeg hadde min i 8 år. Kjøpte akkurat en ny ladycup i knallrosa Det er virkelig det produktet som har gjort hverdagen lettere for meg. Aldri lekkasje her. Tømmer morgen og kveld Hva med når du er på do, både nr 1 og 2. Føler du ikke at den sklir litt ut? Det gjør jeg ofte med tampong, føler ikke den sitter riktig etterpå Anonymous poster hash: 6116b...2d5 Menskopp sitter litt høyere opp, og sitter rett og slett bedre fast. Den får et svakt vakum, så den kan ikke trekkes ut på samme måte som tampong. Men når du får teken på det er det lett å få den ut. De første gangene kan det bli litt søl (ta av bukser til du kan det!) Jeg fikk mensen litt uventa etter fødsel og måtte bruke tampong i noen dager. Ugg!! Hadde helt glemt hvordan det er å tisse med tråd stikkende ut. Og følelsen av å stikke en superabsoberende ting inn i vagina (au).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå